30.😡

213 10 2
                                    

Sedim na posteli v našem hotelu. Přemýšlím nad ní zase. Mé city k ní se opět vrátily. Když už jsem myslel že jsem na ní přestal myslet a přestal jí milovat, tak jí potkám uplne random ve Švédsku a mé city se vrátí..

"Bowtea? Si v pohode?" Ptá se Mára.
"Si nějakej zkleslej" dodá
"J-já ani nevím" zakoukám se do bílé zdi predemnou.
"Já potkal Taru" po chvíli ticha, když Mára chtěl odejít jsem mu řekl tohle. On se otočil na mě a udiveně Koukal.
"Že si nabídl ať letíme do Švédska jen kvůli tomu že jsem odletěla Tara." Mluvím a můj pohled je zabodlej na něm. Baví mě ten pohled na něj, nemá tušení co má říct.
"Byl jsi celou dobu domluvenej s Tarou. Nečekal si však že vlastně já ji potkám dřív než ona nás." Skoro až se mu vysmívám do ksichtu.
"Takhle to není Patriku" kroutí hlavou ze strany na stranu.

Tary pov:

"Je to v píči!" Řve mi do telefonu Márwex.
"Bože není!" Snažím se ho uklidnit.
Moc mi to nejde musím říct.
"Ale je! Botman tě viděl! Takže tě bude chtít vidět znovu! Už je zase zamilovanej! Hlavně na mě dneska vyklopil celej náš plán!" Slyším to zoufalství v jeho hlase.
" Ale vždyť já Patrika miluju taky!. Můj duvod odjet nebylo kvůli tomu abych ho přestala milovat!" Moc dobře to ví. Moc dobře. Nevím co teď tady hraje za divadlo. Akorát mě tím vysiluje. Furt něco řeší co je úplně nepodstatné. Mám Máru rada ale tohle mě fakt doslova sere.
"Ne, víš co? Náš plán necháme stejný a provedeme ho. Ty Patrika budeš ignorovat s jeho otázky na mě a máme to." Vydechnu. Marwex odpoví letmý 'jo' a já to bez rozloučení típám. Budu potřebovat silný kafe potomhle. Vzdychnu si.

........
OMG 30 kapitola! Nikdy bych neřekla že TENHLE příběh bude mít 30 kapitol. Je to hrozne hustý.
Moje teď jediný praní je abyste mi dali nějakou zpětnou vazbu. Napsali jesi se vám tenhle pribeh libi atd.

Dekuju moc za všechno🤭
(27.5)

-Vikaa💐

Toxic lovers❤️‍🔥/kexcrew-BotmanKde žijí příběhy. Začni objevovat