39.🥹

142 9 0
                                    

"Uhm" zakuckal se Dominik když mi něco chtěl říct. Doslova stojím v chodbě s kufrem a dvěma taškami.
"No?" Ptám se co chtěl říct protože je celou dobu dost nervózní.
"Budeš mít pokoj opět z Patrikem. Nemáme tě kam dát a sám Patrik to chtěl" vyhrkl v rychlosti.
"Cože? On to sám chtěl?" Zmateně se koukám na Dominika a omylem jsem upustila jednu z mých z tašek na zem.
"Jo.. chtěl si stebou promluvit" přitakává a já jen koukám na Patrika ktery sedí na gauči a věnuje se hře na PS5.
Najednou si všimnu že mé koutky se lehce zvedly. Co to se semnou kurva děje..
"Dobře pojď, pomuzu ti to tam donést" řekl a vzal tu tašku co byla na zemi a pak mi tu druhou vyrval z druhé ruky.
Naslédovala jsem Cukyho a lehkým pohledem jsem koukla na Patriku kterej semnou navázal oční kontakt. Furt dokázal okouzlit, furt byl ten kluk co se choval jak malé dítě i přesto se to snažil skrývat za tou přetvářkou toho že je uplný opak. Miluju ho. Moje city pro něj nevyhasli. Nikdy nevyhasli i když jsem si myslela že jo. Furt se mi ta fialová hlava bude líbit, furt ho budu milovat, furt po něm budu toužit. Zamotal mi hlavu.

.......
Další část víc než po měsíci. Já se omlouvám ale nějak nemám náladu na to psát. A když už píšu, píšu ostatní knihy co mám rozespané. Ngl zapoměla že tenhle příběh vůbec mám💀✌️

-Vikaa💖

Toxic lovers❤️‍🔥/kexcrew-BotmanKde žijí příběhy. Začni objevovat