CH21: Slot

238 78 38
                                    

- بس کن سم.

- نمی‌تونم، یقه‌ی این کوفتی خیلی گردنم رو می‌خارونه!

با شنیدن این جواب، بی اراده تک خنده‌ی بی‌صدایی کرد و به سمت سم برگشت. تماشای لبخندش باعث شد احساس خوبی هم در وجود سم جاری بشه و بدون هیچ حرکت اضافی‌ای، مقابل چیتا بایسته تا اون مرد یقه‌ی اعصاب خردکن لباسش رو درست کنه.

- این دومین باریه که باهات به یه کازینو میام و امیدوارم مشکلاتی مشابه دفعه پیش، به وجود نیاد.

ابروهاش رو بالا فرستاد و نگاهش رو به سمتی دیگه معطوف کرد؛ نوع رابطه‌ی بینشون دفعه‌ی قبلی که به یه کازینو رفته بودن با این دفعه زمین تا آسمون تفاوت داشت. موضوع دیگه پیدا کردن فلیکس نبود و اصلا دلش نمی‌خواست کاری کنه که جفتشون به خصوص چیتا، به دردسر بیفتن‌.

- نسبت به دفعه‌ی پیش، خیلی چیزها تغییر کردن.

- درسته.

یقه‌ی پیراهن مشکی سم رو صاف کرد و دستی به جلوی کت زرشکیش کشید. یکی از پله‌هایی که برای رسیدن به سم پایین اومده بود رو مجددا بالا رفت و دست پسرک مو مشکی رو گرفت.

- از من دور نشو.

دست‌های در هم گره خورده‌شون رو بالا آورد و پشت دست سم رو بوسید. پسر کوچیک‌تر، به طور نمایشی غبار روی شونه‌ی اون مرد رو با دست آزادش کنار زد و لبخند درخشانی تحویلش داد.

- خودت هم همین‌طور، چیتا!

چانگبین هم لبخند زد و هر دو از پله‌ها بالا رفتن؛ از ورودی کازینوی معروف فلوریدا که نمای بیرونیش به طور کامل با چراغ‌های زرد پوشیده شده بود، گذشتن و به محض وارد شدن به اون مکان بود که اخمی تازه روی پیشونی سم نشست و لبخند چانگبین هم ناپدید شد.

برای اون شب، کازینو به طرز قابل توجهی شلوغ بود و چانگبین تا حدی به دیدن چنین جمعیتی در شب شروع تورنمنت‌ها، عادت داشت.

- شلوغه...

- مثل سال‌ قبل و سال‌های قبل‌ترش.

پسر مو مشکی، نگاهش رو به نیم‌رخ مرد کنارش داد که با جدیت چشم‌هاش رو به اطراف کازینو می‌چرخوند.

اول از همه، باید لیست‌داری که اسم اون‌ها رو به عنوان شرکت کننده ثبت کرده بود، پیدا می‌کردن. پس دست سم رو به آرومی به دنبال خودش کشید و همچنان به بررسی اطرافش ادامه داد.

- پیداش کردم.

با به زبون آوردن این جمله، توجه سم رو به طرفی که نگاهش رو بهش دوخته بود، جلب کرد و هر دو به سمت مردی که پوشیده در کت و شلوار مشکی ساده‌ای پشت میزی قد بلند ایستاده بود، حرکت کردن.

『 ESCAPE ROUTE | Changjin 』✓Where stories live. Discover now