𝐏𝐚𝐫𝐭 / 18

333 54 342
                                    

°Enjoy it°

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


°Enjoy it°

Lisa's pov/

دوای ئەوەی لە شووشتنی قاپەکانی جێنی تەواو بووم کە خاتوون هی شەوی ڕابردووی بوو کەچی نەیشۆردبوو، ڕۆشتم بۆ لای جێنی و لە هەندێک کاری کۆمپانیاشدا یارمەتیمدا...دواتر تەواوی کاتەکانمان بەیەکەوە بەسەر برد و نانی نیوەڕۆم لەلای ئەو خوارد.

دوای ماوەیەک کات زۆر درەنگی کردبوو کە خەریک بوو ئەبووە 7 ئێوارە بەنزیکەی ئەو کاتە لە ماڵەکەی جێنی هاتمە دەرەوە.

بەڵام بارانەکە هێشتا زۆر بەکەمی ئەباری وە چەند جارێک وەستا و دوبارە دەستی پێئەکردەوە، پێش ئەوەی جێنی بەجێبهێڵم ئەو هێشتا خەریکی کارکردن بوو بەڵام کاتێک گەشتمە لای دەرگاکە جێنی بەهاوارەوە ئاگاداری کردەوە کە لەلای چەترێکی لەلای دەرگاکە دانراوە و لەگەڵ خۆمدا بیبم.

سەرەتا نەمویست بیبەم بەڵام دواتر پەشیمان بوومەوە وە ئەگەری ئەوەم بۆ خۆم دانا کە لەوانەیە تاکسیم دەست نەکەوێت و باراینیش دووبارە ببارێت، وە ئەگەر شتێکی واش ڕووبدات چەترەکەم پێیە و تەڕ نابم.

دواتر بڕیارمدا و چەترەکەم هەڵگرت و دەرگای ماڵەکەم کردەوە، باران ئەباری بەڵام زۆر خێرا نەبوو...

هێشتا لەناو دەرگاکە وەستابووم و دەمویست چەترەکە بکەمەوە، وە کردمەوە بەڵام بەهۆی ئەوەی زۆر بەتوندی کردمەوە ئەو ئاسن و تەلانەی کە پێوەی بوو چەند دانەیەکی لێشکا...من زۆر بەتوندی کردمەوە
نەدەبوو وابکەم.

ئاهێکی بێ هیواییم هەڵکێشا و گەڕامەوە ژوورەوە و چەترەکەم دانایەوە بەهێمنی لە شوێنی خۆیدا وە مێزێکی هەڵگری شتومەک لەوێ هەبوو...هەندێ پارەم لەسەر دانا وەک قەرەبووی شکانی چەترەکە وە ڕۆشتمە دەرەوە و بارانەکە زۆر نەبوو بەخێرایی ڕۆشتمە سەر شەقام و چاوەڕێی هاتنی تاکسییەک بووم.

بارانەکە بەردەوام بوو لەبارین و قژم کەمێک تەڕ بوو...وە چەند تاکسییەک بەلامدا ڕۆشتن بەڵام هیچ کامێکیان نەوەستان سەرەڕای ئەوەی ئاماژەشم بۆیان ئەکرد ئەشیان بینی بەڵام هەموویان بەلامدا تێپەڕین و نەئەوەستان.

𝐿.𝐿𝑆 // خێزانـەڪەمTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang