At coffe shop
Around 11.30. A.m"මෙන්න දැන් ලැබුන විශේෂ පුවතක්.
අද උදෑසන 10ට පමණ හන්ගඟ අසලදී මරා දැමූ අයෙකුගේ දේහයක් හමු වී තිබේ.මරණ පරීක්ෂණවලදී සනාථ කර ඇත්තේ එම මල සිරුරෙහි රුධිරය නැති බවත් කැනිකියුලා එකක් මගින් සිරුරෙන් රුධිරය ඉවත් කර ඇති බවත්ය.මිනී මැරුම කරන ලද බවට කිසිම සැක කටයුතු දෙයක් සොයා ගෙන නොමැති අතර දේහය අලස තිබී ලෙයින් තෙත් කල සුදු පැහැති පොපී මලක් සමඟ
"The third blood drop"
යනුවෙන් සදහන් කල කොල කැබැල්ලක් සොයා ගෙන ඇත.
මීට සති දෙකකට පෙරදීද මෙවැනිම සිදුවීම් දෙකක් සිදුව ඇති අතර මෙම මිනී මැරුම සිදුව ඇති ආකාරයටම එම අපරාධ දෙකද සිදුව ඇති බව පොලීසිය පවසයි.එමෙන්ම NIS ප්රධානී කිම් නම්ජූන් මහතා පවසන ආකාරයට මෙයද දාම ඝාතකයෙකු විසින් කරන ලද්දකි.කෙසේ වෙතත් ඔහු පවසන්නේ දැනට මරණයට පත්ව ඇති සියලු දෙනාම කොරියාව තුල විවිධ ආකාරයේ අපරාධ සිදු කරමින් සමාජයට හානි පමුනුවන්නන් බවයි.එහෙත් මෙම මිනී මැරුමද අපරාධයක් වන විට අනෙකුත් අපරාධ එය කෙසේ නවතන්නනද?
.
.
.
.අසා සිටි ඔබට තුති.
විශේෂ පුවත් විකාශය අවසානයි."
හායුන්-"යාහ් සොන්හියා ඔය විකාර බල බල ඉන්න එපා කෙල්ල.බලන්නකෝ ඔය වෙව්ලන විදියට ඔය glasses ටිකත් වැටෙනවා තව ටිකෙන්"
"අහ්..ඔන්නි...මම බය වුණා දෙයියනේ.ඔහොම ඇවිත් කන ලඟ කෑ ගහනකොට කවුද බය නොවෙන්නේ?😑"
හායුන්-"ඔව් ඔව් මං දැක්කා.කටත් ඇරන් ටීවි එක දිහා බලන් ඉන්නවා.මොකද්ද කිව්වේ සෝ ඔය තරමට බය වෙන්න?"
"Chain killer කෙනෙක් ගැන ඔන්නි.මම එක පාරට බය වුණා.අනික මේ සෝල්වල අය තමා මරලා දාලා තියෙන්නේ.මේ සති ගානට අපරාදකාරයෝ 3 දෙනෙක් මරලා දාලා.🥲"
හායුන්-"මොහ්...දෙයියනේ..මටත් දැන් නම් ටිකක් බය හිතෙනවා.ඒත් ඉතින් අපි අපරාදකාරයෝ නෙමෙයිනේ.ඒ නිසා බය වෙන්න ඕනිත් නෑ නේ"
YOU ARE READING
Mr. Or Mrs. Poppy Lover?🌷[Completed/JJK]
FanfictionIt's truely very easy to find him or her But , You have to follow The Blood Drop🩸🩸🩸 Cover by @Gloomy_bun