3

2.4K 204 121
                                    

Merhabalar!

Bu bölüm özel birisi için. O kendini çok iyi biliyor. O kişi istemeseydi bayağı bu kurguya yb atmayacaktım. İyiki gelmiş kendisii.

İyi okumalar<3
~~~~~~~

Felix öğretmenin isteği ile okulun bodrumundan bir şey almaya iniyordu. Kurdu çok huzursuz hissediyordu ama bunun nedenini anlamamıştı.

Okulun bodrumuna yaklaşınca birinin çığlık attığını duymuştu. Bir kaç gün önce duyduğu tanıdık sesti bu.

Aceleyle elindeki anahtar ile kapıyı açmıştı. İçerde gördüğü görüntü ile daha fazla sinirlenmiş ve Hyunjin'e saldıran kişinin üstüne atlamıştı.

"Şimdi senide onun gibi bağırtarak parçalayacağım!"

Felix kurdunun kontrolü alması ile adamın suratına sert bir yumruk geçirmişti. Adam yediği yumruk ile bağırmıştı ama Felix ona acımıyordu.

Adamı güzelce dövdükten sonra neredeyse baygın yatan Hyunjin'in yanına gitmişti. Hyunjin'in yanına gidince nefes almakta zorlandığını fark etti.

"Seni sadece kucağıma alacağım bir şey yapmayacağım tamam mı? Eğer rahatsız olursan kolumu sıkman yeterli"

Felix sakince Hyunjin'e yaklaşmıştı. Hyunjin her ne kadar korksada biraz güvendiği için sesini çıkarmamıştı. Felix Hyunjin'i kucağına aldığında ayağa kalkmış ve bodrumdan çıkmıştı.

Bu işin revir ile olmayacağını anladığında koridorda bir kızı durdurmuş ve Lisa'yı çağırmasını istemişti.

Kız Hyunjin'e şeytan gibi bakıp kendisine gülümseyince Felix gözlerini devirmişti. Kız gittikten hemen sonra koşarak Lisa gelmişti.

"Onu arabama kadar taşımama yardım eder misin bay delta?"

"Tabikide"

Felix Lisa'yı takip ederken Hyunjin kendini güvende hissettiği için kafasını Felix'in göğsüne yaslamıştı. Sonunda arabaya geldiklerinde Felix Hyunjin'i yavaşça indirmişti.

"Bay delta kardeşimi buraya kadar getirdiğin için teşekkür ederim"

"Sorun değil bayan alfa"

Felix karşısındaki alfa kendisinden büyük olduğu için saygıyla eğilmiş ve okula geri dönmüştü.

Arabaya binen Hyunjin ise ilk defa biri dokunduğunda titremediği için şaşırmıştı. Küçüklüğünde de bir çocuk dokunduğunda titrememişti.

Felix dokunduğunda o küçük çocuğun dokunuşlarını hissetmesi normalmiydi bilmiyordu Hyunjin. Aslında görünüş olarak çok benziyorlardı. Belkide gerçekten oydu?

Hyunjin yarın soracağını kendine hatırlatmış ve bu gün olanları düşünmüştü. İlk defa birisi tam zamanında yetişmişti. Bu Hyunjin'i mutlu etmişti.

-

Felix eve girdiği gibi kendisine sarılan Soobin'i kucağına almış ve yanağını öpmüştü.

"Nasılmış bakalım benim yiğenim?"

"Çook iyi Felix hyung!"

"Soobin Felix'i biraz rahat bırak ve babanın yanına git. Özel bir şey konuşacağız"

"Gidebilir miyim Felix hyung?"

"Git bakalım"

Felix Soobin'i indirdikten sonra Rosé'nin yanına gitmişti. Rosé ise ona sinirle bakıyordu.

"Ne oldu?"

"Şu sevgilin var ya"

"Evet ne olmuş Yunhee'ye?"

"Salak gibi soruyormusun bir de! Sen cidden sorumluluk sahibi değilsin Felix!"

"Ne olduğunu anlatabilirmisin?"

"17 yaşındaki kız ile ilişkiye girmişsin ve hamile kalmış daha ne olabilir Felix!"

"Ne? İyide biz hiç ilişkiye girmedik ki? Nasıl hamile kalabilir?"

"Ama bana 'Felix ile ilişkiye girdik ve hamileyim' demişti"

"Cidden öyle bir şey yok"

"Demek ki seni birileri ile karıştırmış olmalı. Sonuçta her gün başkası ile geziyor"

"Zaten hep benim başıma geliyor bunlar"

"Üzülme gel buraya koca bebek. Haydi gel bir tur oyun oynayalım"

Felix kendisine merakla bakan ablasına gülümsemiş ve oyun konsollarını getirmişti. Ablası böyleydi. Üzülmesine asla izin vermez hep güldürürdü.

"Rosé noona ben her zaman kazanırım demiştim!"

"Ama yani konsol bozuktu!"

"Kaç kere inadından konsolları değiştirdik boşuna bahane uydurma"

"Hayır bozuk bu işte!"

"Yoo bozuk değil"

-

+82*******
Felix değil mi?

Siz
Evet?
Kimsiniz?

+82*******
Ben Hyunjin
Bu gün için teşekkür etmek istiyorum
Siz olmasaydınız dahada ilerisi olucaktı

+82*******  numarasını 'Minik alfa' olarak kaydettiniz

Siz
Sorun değil Hyunjin
Herkes benim yaptığımı yapardı

Minik alfa
Herşey için tekrardan teşekkür ederim
Yarın okuldan sonra ******** adresinde buluşabilirmiyiz?
Teşekkür hediyeni vermek isterim

Siz
Ah bu parkı nereden biliyorsun?
Küçükken her gün giderdim oraya
Ve tabikide buluşabiliriz

Minik alfa
Bende o parka 1 kere gittim
Çok güzel bir park

Siz
Görüşürüz Hyunjin

Minik alfa
Görüşürüz Felix

__________

Evet bok gibi dediğinizin farkındayım. Bu arada numarasını nereden buldu derseniz okul gurubu diye bir şey var.

Petrichor/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin