17

1.3K 158 130
                                    

Merhabalar!

Ben geldim yaw. 500 oya ulaşmamıza çook az kaldı. Lütfen hayalet okuyuculuk yapmayın ve oy verin lütfen.

Sınır:24 oy 65 yorum

İyi okumalar<333
~~~~~~~~

Hyunjin kötü hissediyordu. O kadar kötü hissediyordu ki. Herkesin hayalleriyle oynuyordu. En çokta sevdiği adamın.

Felix çocukları çok seviyordu.

Ama Hyunjin ona bunu veremezdi.

Babasından ölesiye nefret ediyordu. Aslında ona baba denmezdi. Hangi baba ilerde çocuğunu eskort yapmak için çocuk hayallerini elinden alırdı?

Hyunjin ağladığının farkında değilken bir anda yanağında hissettiği dudaklar ile irkilmişti. Kimin öptüğüne baktığında kendisine endişeyle bakan Felix ile karşılaşmıştı.

"Neden ağlıyorsun miniğim, hm? Kucağıma gelmek ister misin?"

Hyunjin sabah kimseyi uyandırmadan kalkıp sonra eski yerine geçtiğinden şu an yataktalardı. Hyunjin başını olumlu anlamda sakladığında Felix yatakta oturur pozisyona geçmişti.

Hyunjin Felix'in yardımıyla kucağına çıktığında sıkıca sarılmış ve kafasını göğüsüne koymuştu. Felix'in üst kısmında bir şey olmaması umrunda değildi. Hyunjin şu an sadece sarılmak istiyordu.

"Her şeyi unutman için elimden geleni yapacağım miniğim. Seni seviyorum"

"İ-iyi ki yanımdasın Felix.. Seni seviyorum"

Hyunjin başını kaldırıp Felix'in yüzüne yaklaştığında Felix dudaklarını birleştirmişti. Ama bu sefer Hyunjin kendinden beklenmeyen bir hareket yapıp Felix'in omzundaki ellerini beline koymuştu.

Hyunjin'in amacı rahatsız olup olmadığını anlamak içindi. Ama rahatsız olmak yerine hoşuna gitmişti. O sırada Hyunjin bir şey fark etti.

Felix'in hiç bir davranışından ya da temasından rahatsız olmuyordu.

Hatta Felix'in kızgınlığında yardımcı olabileceğini düşünüyordu. Yapabilirdi değil mi? Hyunjin dudaklarını ayırdığında ikiside nefes nefese kalmıştı.

"Felix-ah, bana temas ederken çekinme olur mu? Ben senin temaslarından rahatsız olmuyorum. Aksine hoşuma gidiyor"

_
3 hafta sonra~

Yüzük. Sadece bir yüzük değil mi? Bir insan bu kadar heyecanlanmamalı yüzük alırken. Ama bu Felix için imkansızdı. 1 hafta sonra evlenme teklifi edecekti.

Bundan Hyunjin hariç bütün ailedekilerin haberi vardı. Sürpriz olucaktı. Felix şimdiden o kadar heyecanlıydı ki. Sanki birazdan evlilik teklifi edecekti ve Hyunjin bunu kabul etmeyecekti.

"Ya gerizekalı! Gel şuraya deneyimli birinden tavsiye al!"

"Chan hyung sen Hyunjin'i tanıyorsun ama nelerden hoşlanır bilmiyorsun! Hem buradakilerin hiç biri hoşuma gitmedi. Başka bir yere bakalım haydi"

"Ay sanki yarın düğünü var"

"Hyung!"

Felix yüzük seçmeye Chan ile gelmişti. Şu ana kadar 4 mağaza gezmişlerdi ama Felix hiç birini beğenmiyordu. Dışarı çıktıklarında Felix'in gözüne sokak satıcısının elindeki yüzükler çarptı.

Hızla oraya gittiğinde ise yüzükler çok hoşuna gitmişti. Özellikle siyah beyazlı çift yüzükleri. Hemen bunları alacaktı. 5 dakika içinde almıştıda.

_

Hyunjin Soobin ile resim çiziyordu. Her tarafları boya olmuştu. Seungmin görseydi ikisinide keserdi. Ama şimdi Soobin'in aklı şeytanlıkla doluydu.

Soobin ellerini boya yapıp Hyunjin'in poposuna yapıştırdığında Hyunjin kaşlarını çatarak arkasına dönmüştü. Soobin kahkaha atmaktan dolayı bir şey görmezken Hyunjin'de ellerini boyaya batırıp Soobin'in üstüne sürmüştü.

"Ya Hyunjin hyung! En sevdiğim tişörtümdü bu!"

"Burada yedek kıyafetim olmasa tuval yerine seni kullanırdım küçük bücürük cadısı! O yüzden dua etki burada kıyafetim var"

Hyunjin boyalı elleriyle Soobin'in burnuna makas attınca Soobin minik bir çığlık atmıştı. Hyunjin normalde çocukları hiç sevmiyordu. Ama Soobin'e kendi yiğeniymiş gibi davranıyordu.

Ha bu arada. Felix'in kızgınlığı geçti ama aklınızdaki şeyler olmadı. Hyunjin'in utançtan hıçkırık krizlerine girmesi yüzünden Felix Hyunjin'i kızgınlığı bitene kadar eve almamıştı.

Hyunjin'in utançtan hıçkırık krizlerine girme sebebi ise Felix'in belindeki havluyu görmeyip öpüşmesi ve Felix'in boynuna minik bir öpücük kondurmasıydı.

Neyse. Devam edelim.

Seungmin içeri girdiğinde gördüğü görüntü ile olduğu yerde kala kalmıştı. Tabiki de çığlık atmıştı bu biri küçük biri büyük bebeğin yaptığı eserlere karşı.

"Babam geldi hyung kaç!"

"İMDAT! YETİŞİN KOMŞULAR ADAM KESECEKLER!"

Soobin ve Hyunjin kaçarken Hyunjin Felix'in eve girdiğini görünce koşarak yanına gitmiş ve arkasına saklanmıştı. Ve Soobin'de eve yeni giren Chan'ın arkasına saklanmıştı.

"Gelin buraya! İkinizide boğulana kadar yıkayacağım! Özellikle de seni Hyunji-"

"Çok konuşma ya"

Rosé bir anda elindeki bant ile Seungmin'in ağzını bantlamış ve zorla götürüp balkona kilitlemişti. Bununla evdekiler kahkaha atmıştı. Tamam herkes deliydi.

"Kudurun haydi! Bende katılıyorum size müstakbel damadım ve yiğenim! Haydi sizde gelin! Hepimiz burada kuduralım Seung orada sinirden kudursun"

_________

Ya ne alaka 1 haftayı 3 bölüm yapmayacağım (!) Neyse haydi bizde kuduralım.

Petrichor/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin