Merhabalar!
Km dayanamayıp sınır dolmadan yb atıyor? Umarım hizli gitmiyorum👁️👄👁️
Sınır: 14 oy 40 yorum
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~Felix saat 10'u bulduğunda artık kalkmanın doğru olacağını düşünmüştü. Saat 10'a kadar ne yaptılar diye soruyorsanız Yeji Felix'i soru yağmuruna tutup ne yetenekli onu test etmişti.
"Ben artık kalkayım Hyunjin. Saat geç oldu"
"Felix"
"Efendim Hyunjin?"
"Bu gün benimle kalabilir misin? Sana sarılarak uyumak iyi hissettiriyor"
"Olur Hyunjin"
Felix belli etmesede mutluluktan kafayı yiyecekti. Hyunjin ise utanarak söylediği şeyden olumlu cevap alınca sevinmişti. Felix ile uyumayı sevmişti.
"Abi sakın işleri pişirmeyin! Ve sende müstakbel enişteciğim, testi geçtin. Benim iznim olduğuna göre mühürlenebilirsiniz"
"Yeji git artık başımızdan!"
"Ama bak 2 ay içinde yiğen isterim"
"YEJİ GİT ARTIK!"
Hyunjin artık tamamen kıpkırmızıydı ve Yeji daha onu utandıracak şeyler söylüyordu. Böyle devam ederse Yeji'yi dövecekti!
"Benden söylemesi 1 ay içinde siz işleri pişirirsiniz!"
Hyunjin en sonunda Yeji'nin kulağından tutup odasında çıkarmış ve kapıyı kilitlemişti. Sonra Felix'inde içerde olduğunu hatırlamıştı. Umarım yanlış anlamazdı!
"Şey Felix yanlış anlama gece Yeji içeri girebilir ondan kilitledim kapıyı"
"Sorun değil Hyunjin"
Hyunjin yanlış anlaşılmadığı için mutluydu. Yanlış anlaşılmak istemezdi. Ama saat geç olduğu için pijamalarını giymeliydi. O yüzden hızla dolabına ilerlemiş ve pijamalarını aldıktan sonra banyoya girmişti.
Felix Hyunjin banyoya girince odasında göz gezdirmişti. Düzenli bir odası vardı. Birazdan Hyunjin ile bu yatakta uyuyacak olması Felix'i mutlu ediyordu.
Hyunjin banyodan çıkınca Felix'in yanına oturmuştu. Ne yapacağını bilmiyordu. Öncelikle uykusu olup olmadığını sormalıydı sanırım.
"Uykun var mı?"
"Biraz var. Senin uykun var mı?"
"Hmhm"
"O zaman uyuyalım"
Hyunjin bununla ayağa kalkmış ve ışığı kapatmıştı. Sonrasında ise gece lambasını açmış ve yerinden çıkacakmış gibi atan kalbiyle yatağın diğer tarafına geçmiş ve uzanmış ve üstüne çarşafı çekmişti.
Felix bununla Hyunjin'in yanına uzanmış ve çarşafın altına girmişti. Hyunjin Felix'e sarılmak istiyordu ama utanıyordu. Sarılmalı mıydı?
"Hyunjin"
"Efendim?"
"Sana bir şey itiraf etmek istiyorum"
Hyunjin bununla başını Felix'in olduğu tarafa çevirmişti. Acaba ne itiraf edecekti? Bu itiraf kötü bir şey miydi?
"Ben.. Ben seni seviyorum Hyunjin. Ve bu sevgim sanırım aşka dönüşüyor. Bak sen beni sevmiyorsan sorun yok. Zamana bıraktık zaten. Seni bekleyebilirim"
Hyunjin kalbinin fazla hızlı attığını hissediyordu. Yanakları ve kulakları kıpkırmızı olmuştu. Ne demeliydi bilmiyordu. Aşık olmak ne bilmiyordu Hyunjin.
Felix'i görünce kalbinin hızlı atması ondan hoşlandığı anlamına mı geliyordu? Yada bütün hareketlerinin hoşuna gitmesi?
Eğer bunlar Felix'den hoşlandığı anlamına geliyorsa kabulleniyordu. Bunu söylemeliydi. Ama utanıyordu.
"F-felix.."
"Evet Hyunjin?"
Felix Hyunjin'e endişe ile bakmıştı. Hyunjin'in bunu duyunca kendisinden kaçmasından endişeleniyordu.
"Sanırım.."
Hyunjin gözlerini kapatıp derin bir nefes almıştı. Sakin olmalıydı. Sonunda ölüm yoktu sonuçta. Ama yinede utanıyordu.
"Sanırım bende seni s-seviyorum"
Felix duyduğu ile dilinin tutulduğunu hissetmişti. Az önce duyduğu itiraf için canını bile verebilirdi! Az önceki endişesi Hyunjin'in itirafı ile uçup gitmişti.
Hyunjin biraz önce kendisini sevdiğini söylemişti değil mi? Felix birazdan kalp krizi geçireceğinden emindi. Biraz önce Hyunjin'in kendinden uzaklaşacağını zannederek kafayı yemişti.
Ama biraz önce Hyunjin seni seviyorum demişti. Acaba Felix uyuyakalmıştıda rüya mı görüyordu? Biraz sonra rüyada olup olmadığını kontrol etmek için kendine tokat atacaktı! Yapmıştı da.
"Ne yapıyorsun Felix?"
"Rüyada mıyım ben?"
"Hayır rüyada değilsin"
"Eğer rüyada değilsem seni dudağından öpebilir miyim Hyunjin?"
______
Fake attım size nasılım? Belki diğer bölüm first kiss gelir. Günün 2. Bölümü sınırı doldurun bari.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Petrichor/Hyunlix✓
Loup-garouYüzyılın deltası Felix, doğurganlığı neredeyse olmayan alfa Hyunjin'e deliler gibi aşıktı. -Omegaverse -SemeLix -Mpreg 02.02.2023 #bangchan etiketinde 5. 03.02.2023 #bangchan etiketinde 1. 27.03.2023 #hyunjin etiketinde 99. 21.06.2024 #skz etiketind...