42

821 87 23
                                    

Merhabalar!

Bu bölüm mükemmel abicim. Aşık oldum bu bölüme.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~
1 ay 2 hafta sonra~

Hyunjin karnı yüzünden çok zorlanıyordu. Çok ağrısı da vardı.

O yüzden Felix evdeki kullanırmayan banyoyu hamam yaptırmıştı. Şimdi ise Hyunjin'e masaj yapacaktı.

"Felix yağ çok mu sıcak?"

"Hayır miniğim o kadar sıcak değil"

Felix yağı alıp Hyunjin'in sırtına dönmüş ve masajı yapmaya başlamıştı. Özellikle beli çok ağrıyordu Hyunjin'in.

Hyunjin'in en çok ağrıyan yerlerine masaj yapmıştı Felix. Bebekleri 26 haftalık olmuştu.

Masaj bittikten sonra güzelce yıkayıp karnına çatlak kreminden sürmüştü. Sonrasında ise odaya götürüp iç çamaşırlarını giydirmişti.

Üstünü de giydirdikten sonra yatağa yatırıp belinin arkasına yastık koyduktan sonra karnını okşamıştı.

"Çok büyüdüler Hyunjin..."

"Evet ama erken doğum yapma olasılığım çok yüksek. Büyük ihtimalle 35. Haftada yada 37. Haftada doğacaklar"

"Korkma tamam mı. Üçüz oldukları için bu normal"

"Tamam~ Ben acıktım bu arada Lix"

"Bekle bebeğim"

Felix kolaylık olsun diye odaya mini buzdolabı ve mikrodalga getirmişti. Sabah yemekleri hazırlayıp dolaba koyuyor ve sonrasında mikrodalgada ısıtıyordu.

"Felix!"

Hyunjin bir anda çığlık atıp ağlamaya başladığında Felix koşarak yanına gitmiş ve elini tutmuştu.

"Ne oldu bebeğim?"

"B-bir an öyle bir tekme attılar ki nefes alamadım"

"Hissettim bende, ne kadar çok yaramaz oldu bu çocuklar? Doğunca nasıl bakacağız onlara?"

"Bilmem ki- ablam arıyor"

Hyunjin telefonunu açtığında arkadan gelen çığlık sesleri ile telefonu kulağından uzaklaştırmıştı.

"HYUNJİN, HYUNJİN ROSÉ HAMİLE!"

"Ne?"

"HAMİLE İŞTE BİZİM BİR BEBEĞİMİZ OLACAK!"

"Abla gelelim miii?! Kutlarız bunu!"

"GEL AMA DİKKAT ET YİĞENLERİME!"

Lisa telefonu kapattıktan sonra Jisung aramıştı.

"Hyunjin..."

"Efendim Sungie?"

"Ben hamileyim, Seungmin de hamileymiş"

"YA BU NE BENDEN Mİ ÖZENDİNİZ ÇOCUK YAPMAYA?! ROSÉ ABLA DA HAMİLE SEN DE HAMİLESİN, SEUNGMİN HYUNG DA! BİR JEONGİN HAMİLE DEĞİL!"

"Ne alaka-"

Hyunjin telefonunu kapattığında bu sefer de Jeongin arıyordu.

"Hyung şimdi sakin ol ama ben hami-"

Hyunjin sinirle telefonu kapatıp ağlamaya başlamıştı. Herkes hamileydi.

"Miniğim sakin olur musun?"

"H-hayır ben doğurduktan sonra yapsalardı! Bana ne bana ne!"

"Hyunjin tamam sakin ol niye sinirlenip kapattın? Sen hamile olduğunu söyleyince onlar öyle davranmamıştı ama"

Hyunjin bir süre ağladıktan sonra Felix'e hak vermişti. Biraz fazla tepki vermişti.

"Arayıp bize çağırsana hepsini... Ben kalkamam..."

"Tamam miniğim, uykun mu geldi senin? Benim minik Alfa'mın uykusu mu gelmiş bakalım?"

"Hmhm"

-

15 kişi (bebekler ile) Hyunjin'in karnını seviyordu. Hepsinde de bebekler tekme atıyordu.

En sonunda Hyunjin'i salıp hediyeleri vermişlerdi. Bir sürü bebek kıyafetleri, oyuncaklar ve Hyunjin için bir şeyler vardı.

Felix için de bir kaç şey gelmişti. Ama ilgi çoğunlukla Hyunjin'in üstündeydi.

Sonunda ilgi 4lü hamilelere gelmişti. Hepsi de aynı anda doğum yapacaklardı büyük ihtimalle.

"Ya siz ne yaptınız? Bilerek anlaştınız mı yoksa?"

"Ya hayır tesadüf oldu"

"Neyse benim bebeklerim en büyük"

"Kardeşimin götü kalkmış bakıyorum da"

"Götüm değil karnım kalktı"

"Of Hyunjin! Tipe baksana ya! Bu çok güzelleşti kilo alınca! Kızamıyorsun da! Yanaklara bak tam ısırmalık! Aç götünü ısırayım! Özledim seni ısırmayı! Bebekken çok ısırırdım seni!"

"Hayır ısırma benim götümü!"

"Isıracağım tontik 4 canlı!"

"Şey abla..."

"Efendim?"

"74 kiloyum"

"Oha en son 48 kiloydun sen"

"Bebekler 4 kilo geldi, normalde 70 kiloyum"

"Benim canım kardeşim Hyunjin'i her türlü beslediğinden böyle! Bak hangi türden beslediyse üçüzlere hamile bizimki. Her halde 1 hafta boyunca bayağı beslemiş"

________________

Aaa acaba Felix bir hafta boyunca Hyunjin'i nasıl beslemişti??

Petrichor/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin