Merhabalar!
Etiketlerde yükseklerdeyiz! İnanamıyorum ya. İlk yazarken kimse okumaz diyordum ama sanırım ilk kez Felix'in delta olduğu fici ben yazdım, o yüzden okunuyor diye düşünüyorum.
Sınır: 32 oy 80 yorum
İyi okumalar<3
~~~~~~~
Yarım saat sonra Hyunjin uyandığında~Felix dakikalardır içeri giremiyordu. Tek duyduğu şey Hyunjin'in bağırışları ve ağlamasıydı. Doktorları dinlemiyordu bile.
Sonunda doktorlar odadan çıkmıştı. Felix ise kendine gelen doktorların ne diyeceğini bekliyordu.
"Sizi görmek istiyor beyefendi"
"Tamam hemen içeri giriyorum"
Felix hızla hastane odasına girdiğinde eli alçıda olmasına rağmen cenin pozisyonunda hıçkırarak ağlayan Hyunjin'i görmüştü. Hemen yanına gittiğinde ise saçlarını okşamıştı.
"H-hissedemiyorum o-o-onu Felix. Git-gitti b-bizden"
"Hyunjin güzelim sakin ol lütfen"
"Ben k-kötü bir b-b-babayım. Ba-babalık n-nasıl bir şey tad-tadamadım bile"
"Bana bakar mısın güzelim? Haydi bak eşine"
-Yarım saat önce~
"Eşiniz ve bebek iyi. Eşiniz şiddetli bir şekilde düşmüş ama bebek hala yaşıyor. Birde eşiniz düşerken kolunu kırmış o alçıya alındı ve her riske karşı 1 gün hastanede kalacak"
"Tanrıya şükürler olsun"
"Şükürler olsun evet ama..."
"Aması ne?"
"Eşiniz normalde olması gerekenden daha zayıf"
"Elimden geleni yapacağım doktor bey"
"Ha bir de eşiniz verdiğimiz ilaçtan dolayı bebeği 3 saat kadar hissedemeyecek"
-Şimdi ki zaman
Felix Hyunjin'i zorlukla doğrultmuş yaralarından dolayı birazı bandajlı olan yüzünü elleri arasına almıştı. Hyunjin artık ağlamaktan nefes alamayacak dereceye gelince yüzünü bırakmış ve masada duran sürahiden bardağa koymuş ve Hyunjin'e içirmişti.
"Sakin ol güzelim. Bebeğimiz yaşıyor o bizi terk etmedi"
"A-ama ben o-onu h-h-hissedemiyorum"
"Yana kay bakalım"
Hyunjin yana kaydığında Felix onun koluna dikkat ederek kucağına almıştı. Hyunjin kafasını Felix'in göğüsüne koyduğunda ise biraz da olsa sakinleşmişti.
"Doktorun verdiği ilaç yüzünden 3 saat kadar hissedemeyeceksin"
"Fe-felix ben onu kaybettim s-sanmıştım"
Hyunjin yine hıçkırarak ağlamaya başladığında Felix onu feromonları ile sakinleştirmeye çalışıyordu. Hyunjin'i sonunda sakinleştirmişti.
"Her şey geçecek miniğim. Bak çocuğumuz olacak"
"Evlenmedik a-ama"
"Sen iyileş hemen evleneceğiz miniğim"
-
1 gün sonra sabah~Hyunjin eve geldiğinden beri soru yağmuruna tutuluyordu. Ve Felix hala yanındaydı. Sonuçta eşi hamileydi ve yanında olması gerekirdi.
"Ben hala inanamıyorum hamile olduğuna"
"Abla hamileyim işte abartma"
"Abi normalde senin miden bulanmalı, duygusal olman ve sürekli bir şey istemen gerekiyordu. Nasıl hamilesin sen?"
"Yeji yemin ederim bu alçıyı kafanda kırıp sana yedirdikten sonra diri diri gömer üstüne su yerine kızgın yağ dökerim"
"Tamam hamileymişsin"
"Yeji biz gidelim çiftimiz yalnız kalsın"
"Abla-"
"Görüşürüz biz gidelim odadan"
Lisa Yeji'yi çekiştirerek odadan çıkarmış ve kapıyı kapatmıştı. Hyunjin bununla kıkırdarken Felix yanına oturmuştu.
"Miniğim"
"Efendim Felix"
"Bebeğimiz için düzenli bir şekilde yemek yemelisin. Aşırı zayıfsın"
"Deneyeceğim Felix"
"Denemek yok başarmak var"
"İkiniz için başaracağım"
"Aferin miniğime"
Hyunjin yanına oturan Felix'in omzuna başını koymuş ve yüzüne bakmıştı. Felix ise bununla başını eğmiş ve Hyunjin'in dudağından öpmüştü.
"Bebeğimiz var yapmasana!"
"Üzgünüm ama bebeğimiz 2 gün önce her şeyi duydu"
"Yah! Utandırma!"
Hyunjin utançla kafasını Felix'in boynuna gömmüştü. Kucağına oturmak istiyordu ama kolundaki alçı yüzünden kendi başına yapamazdı.
"Utanma benden. Hem biz eşiz ve bebeğimiz olacak, aramızda bir engel kalmadı"
"Kucak istiyorum o zaman"
"Gel bakalım"
Felix dikkatle Hyunjin'i kucağına oturtmuş ve kollarını beline sarmıştı. İlerde Hyunjin'in göbeği büyüyecekti ve böyle duramayacaklardı.
Hyunjin alçıda olan koluna dikkat ederek diğer başını Felix'in göğüsüne koymuştu. Böyle oturmayı çok seviyordu Hyunjin.
-
"Tam 2 hafta sonra evleniyoruz"
"O kadar çabuk mu ya?"
"Abla zaten mühürlüyüz neresi çabuk?"
"Ya ben böyle bekar mı kalacağım. Şuna bak hamile, mühürlü hem de evleniyor"
"Ablam ile çıkıyorsun?!"
"Evli değilim hala"
Hyunjin unutup alçılı eli ile alnına vurmuştu. Bununla çığlık atıp sağlam eliyle başını tuttuğunda Lisa kahkaha atarak, Felix ise endişe ile gitmişti Hyunjin'in yanına.
________
Hyunjin sakarlıkta level atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Petrichor/Hyunlix✓
Hombres LoboYüzyılın deltası Felix, doğurganlığı neredeyse olmayan alfa Hyunjin'e deliler gibi aşıktı. -Omegaverse -SemeLix -Mpreg 02.02.2023 #bangchan etiketinde 5. 03.02.2023 #bangchan etiketinde 1. 27.03.2023 #hyunjin etiketinde 99. 21.06.2024 #skz etiketind...