Merhabalar!
Gelecek bölümler icin çok heyecanlıyımm. Bu kurguyu 20. Bölümde bitirmeyi planlıyorum. Umarım bir sorun çıkmadan finale kadar geliriz. Bu bölüm benim mükemmel ablama olsun Soy_karol_21
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~Hyunjin okula girdiğinde dizleri titriyordu. Yine birisinin zarar vereceğini düşünüyordu.
Yürürken bir anda yanına gelen Felix ile korkmuştu. Hyunjin Felix'in yanına gelmesi ile kendisine bakanların hemen gözlerini kaçırdığını görmüştü.
"Seni görünce yanına geleyim dedim. Korkuttuysam özür dilerim"
"Sorun değil"
Hyunjin Felix ile yürürken bir kızın düşmüş numarası yaptığını gözleriyle görmüştü. Düşerken eteği açılınca Hyunjin ve Felix bakışlarını farklı bir tarafa çevirmişti.
"Felix yardım edebilirmisin? Sanırım ayağımı burktum"
"Yine mi aynı numaralar?"
Kız hala Felix'in dediklerine rağmen elini Felix'e uzatınca Hyunjin Felix'in elinden tutmuş ve peşinden götürerek Felix'i oradan uzaklaştırmıştı.
"Sana teşekkür etmeliyim Hyunjin. Her zamanki numaralarını yapıyorlar"
"Folox bono yordom odobolormoson sonorom oyoğomo borktom"
"Efendim?"
"Y-yok b-birşey"
Hyunjin içinden değilde dışından söylediği için utanmış ve yüzünü Felix'in göremeyeceği şekilde çevirmişti.
"Haydi gel sınıfımıza gidelim"
"İyide bizim şubelerimiz farklı"
"Artık aynı"
Hyunjin şokunu atlatamamışken Felix onu çekiştirerek sınıfa girmişti. Sınıfa girdiklerinde Felix Hyunjin ile arka sıralardan birine oturmuştu. Felix Hyunjin ile oturduğu gibi herkes konuşmaya başlamıştı.
"Bizim kadar güzel kızlar varken bir orospu ile geziyor"
"Her gün okulda birilerine veren alfa değil mi bu?"
"Bence onunla sadece eğleniyor. Normalde hiç bir erkek ona bakmaz"
"Hangi kararı vereceğimi size sormadım! Şimdi susun yoksa o pis yüzlerinizde asla gitmeyecek şekilde izler oluşur!"
Felix Hyunjin'e baktığında gözlerinin dolduğunu görmüş ve sıraya koyduğu elini tutmuştu.
"Sarılmak istermisin?"
"A-ama s-sınıftakiler-"
"Siktiğimin sınıfı. Boşver onları istediğin gibi hareket et. Ben senin yanındayım"
Hyunjin biraz çekinsede yavaşça Felix'e sarılmıştı. Felix'e sarıldığında ilk defa bu kadar huzurlu hissettiğini fark etmişti.
Felix Hyunjin'in ağlamaması için basını okşarken kendilerine bakan öğrencilere sert bakışlar atmış ve onları susturmuştu.
Hyunjin Felix'e sarılırken uykusunun gelmesi ile sarılmayı bırakmış ve utanarak önüne dönmüştü. İlk defa kardeşi ve ablasından başka biri ile bu kadar yakın temasta bulunmuştu.
Hyunjin sırasında otururken içeri giren kişiler ile şaşırmıştı. Bir kaç gün önce kendisine bir şeyler yapmaya çalışanların yüzü neredeyse tanınmayacak hale gelmişti.
Hyunjin Jinyong, Minjoon ve Mingyu kendisine doğru gelmeye başlayınca korksada Felix'e baktığında sırıttığını görmüştü.
"Hyunjin biz senden özür dilemek icin geldik"
"Evet senden özür dileriz. Bu gün okuldan gidiyoruz zaten"
"Yaptıklarımız için özür dileriz"
"Hyunjin'in affetmeyeceğini bildiğim için siktir olup gitmenizi istiyorum"
Hyunjin onların koşarak sınıftan çıkmasına anlam veremesede onları bu hale gerin kişinin Felix olduğuna emindi.
_
Hyunjin uyandığında tanımadığı ama tanıdık bir kokunun geldiği bir yatak odasındaydı. Başını yan tarafa çevirdiğinde dikkatle kendini izleyen Felix'i görmüştü.
"B-ben neden b-buradayım?"
"Arabaya bindiğin gibi uyuyakaldın Hyunjin bende seni evime getirdim. Korkmanı gerektirecek bir durum yok"
"Şey ben gideyim o zaman"
"Ablam, yiğenim Soobin ve abilerimin seni bırakacağı yok gibi ama. Seni kucağımda eve getirdiğimden beri ne kadar güzel ve şirin biri olduğunu konuşuyorlar"
"Beni kucağında mı getirdin?"
"Neremde getirmeliydim Hyunjin? O kadar dediğim içinde takıldığın bu mu"
"Y-yok yani şaşırdım biraz"
Hyunjin ne kadar uyuduğuna bakmak için odadaki saate baktığında fazla uyumadığını görünce rahat bir nefes almıştı. Lisa'dan eve gidince bir güzel azar yiyecekti.
"Bu arada Hyunjin, uyurken sürekli 'dokunma, baba istemiyorum' diye sayıkladın. Sanırım bir kabus gördün"
__________
Geldik kritik yereee. Yazım yanlışlarım varsa özür dilerim ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Petrichor/Hyunlix✓
Hombres LoboYüzyılın deltası Felix, doğurganlığı neredeyse olmayan alfa Hyunjin'e deliler gibi aşıktı. -Omegaverse -SemeLix -Mpreg 02.02.2023 #bangchan etiketinde 5. 03.02.2023 #bangchan etiketinde 1. 27.03.2023 #hyunjin etiketinde 99. 21.06.2024 #skz etiketind...