Merhabalar!
Sınır dolmadan atıyorum bulamazsınız böyle yazar ya. Ne kadar güzel bir yazarım öyle.🤙🏻💅🏻💅🏻
Sınır: 24 oy 60 yorum (sınırı düşürdüm çünkü geçemiyorsunuz)
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~
5 gün sonra~Hyunjin sonunda geldiği evinde 1 saat oturamadan zorla Yeji alışverişe çıkarmıştı. Şimdi ise Yeji'nin aldığı kıyafetler karşısında şok olmuştu.
"Yeji bunları ben mi giyeceğim? Olmaz olmaz çok kısa"
"Eniştenin yanında giy işte. Sonrasına karışmam ben!"
"Ama çok kısa..."
"Abi şimdi sen şu elbiseyi giyin ben bir şeyler yapacağım haydi naş naş"
Yeji elindeki elbiseyi Hyunjin'e vermiş ve zorla banyoya götürmüştü. Kesinlikle Felix ile para karşılığında anlaşmamıştı (!)
Hyunjin utanarak banyodan çıktığında Yeji şok olmuştu. Hyunjin'in vücut hatlarını belli eden siyah saten elbise ve kısa olsada ufak yırtmacı olan bu elbise ile Hyunjin mükemmel duruyordu!
"Tanrı çarpmasın abim olmasan yavşardım!"
"Abartma be. Hem bu çok kısa nasıl rahat edeceğim?"
"Rahat edersin aaaa! Sus artık be! Neyse otur şuraya süsleyelim seni"
"Delirdin sen yemin ederim!"
Yeji sırıtarak abisini makyaj masasının önüne oturtmuş ve özenle makyajını yapmıştı. Sonrasında ise bir kaç takı ve Hyunjin'in uzun saçlarını yaptıktan sonra şaheserine bakmıştı. Tabi konu Hwang Hyunjin olduğu için mükemmeldi!
"Bekle şimdi senin için topuklu ayakkabı getireceğim"
"Ha?"
Yeji kalın topuklu siyah ayakkabıları getirdiğinde Hyunjin onlarla nasıl yürüyeceğini düşünmüştü. Ama neyseki Yeji ile önceden topuklu ayakkabılar ile yarış yaptığından alışkın gibiydi.
Hyunjin topuklu ayakkabıları giydikten sonra Yeji onu ayağa kaldırmış ve bir tur etrafında döndürmüştü. Tabi işin ucunda 10 bin dolar olunca böyle mükemmel sonuç çıkarırdı.
"Bi alt dudak-"
"Yeji siktirme belanı daha başka bir şey varsa yap sonra nereye götüreceksen götür velet!"
"Tamam be!"
Yeji dolabından pofuduk siyah bir kaban çıkartıp Hyunjin'i giydirmiş ve saate baktıktan sonra yaklaştığını görmüştü. O yüzden hızla abisini aşağı indirmiş ve kapının önüne kadar götürmüştü.
"Götünü vermeden eve gelme!"
Salonda oturan Lisa'nın bağırması ile Hyunjin kaslarını çatmıştı. Ama ne olduğunu anlayamadan Yeji kapıyı açıp Hyunjin'i dışarı çıkarmış ve öpücük gönderdikten sonra başıyla kapının önündeki arabayı işaret etmişti.
Hyunjin oraya bakıncada kapıyı kapatmıştı. Hyunjin elini alnına vurup olayı geç anladığından küfür ederken Felix arabadan inmişti. Hyunjin'i görünce ise şok olmuştu.
Hyunjin 'nereden düştüm ben buraya' bakışlarını atarken yanakları kızarmıştı. Çünkü Felix'in karşısında resmen çıplak gibi hissediyordu!
Felix gülümseyerek Hyunjin'in yanına gelmiş ve yaklaşıp yanağından öpmüştü. Hyunjin beline konulan el ile dahada utanırken Felix kıkırdamış ve Hyunjin'in kulağına yaklaşmıştı.
"Çok güzel olmuşsun benim miniğim"
"Teşekkür ederim, sende yakışıklı olmuşsun Felix"
"Arabaya geçelim haydi"
Felix Hyunjin'i ön koltuğa kadar götürüp kapısını açtıktan sonra bindirmiş ve kendiside sürücü koltuğuna geçmişti.
-
Saatler önceki oteldeki restoranda randevudan sonra şimdi bütün Seul'ün manzarasının göründüğü otel odasındalardı. Felix'in getirttiği kıyafetler sayesinde rahatlamıştı Hyunjin.
Neden olduğunu bilmesede aklına yıllar önce ona yardım eden çocuk gelmişti. O Felix'di şimdi emin olmuştu buna. Her zamanki gibi o zamanda yardım etmişti.
Felix ne kadar yardım etsede aklından çıkmayan unutamayacağı bir geçmişe sahipti. Düşününce başkalarının dokunuşlarını tekrar hissetmiş gibi olmuştu.
Unutmak istiyordu. Başkasının dokunuşlarını değil, Felix'in dokunuşlarını hatırlamak istiyordu. Bedenine sadece onun sahip olduğunu hatırlamak istiyordu.
Kızgınlığında Felix yardım etmek için sahip olmuştu. Ama Hyunjin yardım etmek için değil ikiside istediği için sahip olmasını, eskileri unutturmasını istiyordu.
"Neye daldın miniğim?"
"Felix sana bir şey soracağım"
"İstediğini sor miniğim"
"Ben başkasının dokunuşlarını değil, senin dokunuşlarını hatırlamak istiyorum. Hani beni mühürleyip ruhuma sahip oldun ya, şimdi bedenime tekrardan sahip ol. Ben her şeyimle sana ait olmak istiyorum"
________
Şaçmaladım mı acaba. Hiç bilemedim yaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Petrichor/Hyunlix✓
WerewolfYüzyılın deltası Felix, doğurganlığı neredeyse olmayan alfa Hyunjin'e deliler gibi aşıktı. -Omegaverse -SemeLix -Mpreg 02.02.2023 #bangchan etiketinde 5. 03.02.2023 #bangchan etiketinde 1. 27.03.2023 #hyunjin etiketinde 99. 21.06.2024 #skz etiketind...