Merhabalar!
Sınır 1 günde dolmuş zort oldum ya. Yavaş olun biraz AAAAAA.
Sınır: 26 oy 70 yorum
İyi okumalar<33
~~~~~~~Tatile girmişlerdi. Okul bu gün bitmişti yani. Felix'in evlilik teklifini hemen yapmamasının sebebi ise tatile 1 gün olduğu içindi. Tatilde yapması daha mantıklı olurdu.
Şimdi Hyunjin Felix'in evindeydi. Çünkü şuan ev boştu ve bunun sebebi ise aile üyelerinin evlilik teklifi için Felix'in verdiği şeyleri planlayacak olmasıydı.
Şu an Hyunjin evden getirdiği tokaları ile Felix'in saçıyla uğraşıyordu. Felix ise bu halinden memnundu. Zaten Hyunjin ne yapsa memnun olurdu.
Hyunjin en sonunda Felix'in saçını iki yandan toplayınca kahkaha atmıştı. Çünkü Felix'in saçının biri yukarıda, diğeri ise aşağıda kalmıştı.
"Bende yapacağım saçını"
"İstediğini yapabilirsin Lix~"
Felix'de Hyunjin'in saçını iki yandan toplamış ve gülümsemişti. Şimdi saçları aynı model olmuştu. Hyunjin bununla kıkırdayıp eliyle yüzünü kapatmıştı. Çok tatlı duruyordu.
"Ellerini çek, güzel yüzünü görmek istiyorum"
Felix hemen önünde duran Hyunjin'in ellerini yüzünden çekmiş ve yanağından öpmüştü. Hyunjin kızarmaya başladığında ise kahkaha atmıştı.
"Gül anca! Öpme beni bir daha istemiyorum!"
"Ama komik görünüyordun miniğim"
Hyunjin kollarını önünde birleştirip ayağa kalktığında Felix de ayağa kalkmıştı. Felix'in şimdi Hyunjin'in gönlünü alması gerekiyordu.
Felix öylece olduğu yerde duran Hyunjin'in yanına gidip arkasından sarılmıştı. Ama Hyunjin hala tepki vermeden duruyordu.
Tepki gelmeyince Felix bir kolunu Hyunjin'in beline sarmış, diğer kolu ile de yüzünden tutup kendine bakmasını sağlamıştı. Hyunjin dolgun alt dudağını ağzına alıp emdiğinde yine tepki gelmemişti. Hyunjin sadece kızarmıştı.
Felix geri çekilip Hyunjin'in yüzünü bırakmış ve boynuna yaklaşıp mühür yerine dudaklarını bastırmıştı. Hyunjin bununla gözlerini kocaman açmıştı.
Ama tepki veremeden Felix boynun diğer tarafına yönelmişti. Orada minik öpücüklerini kondururken ikisininde hesaba katamadığı bir şey vardı.
Hyunjin kurdunu yeni hissettiği için kızgınlık dönemi düzensizdi. Ve Hyunjin'in feromonu çoktan bütün odayı doldurmaya başlamıştı.
Kızgınlığa giriyordu.
Hemde şimdi.
Ama ikiside fark etmemişti.
Felix Hyunjin'in boynunu öperken bir noktada durup emdiğinde Hyunjin inlemişti. Fazlasıyla hassaslaşmıştı.
Felix son anda burnuna dolan yoğun feromonlar ve Hyunjin'in sıcaklaşması ile anlamıştı neler olduğunu. Bu yüzden hemen belini bırakmış ve geri çekilmişti.
"Hyunjin kızgınlığa girdin"
"Ne yapacağız?"
"Ruh eşin olduğu için zor geçireceksin kızgınlığını. Hemen ablanı arayacağım"
"İlaç alsam olmaz mı?"
"Saçmalama Hyunjin. Kurdun yeni çıkmışken ilaç alman çok zararlı"
Felix hemen telefonunu alıp odadan çıkmış ve aşağı inmişti. Odada daha fazla dursaydı ruh eşi olduklarından kendini tutamayabilirdi. Telefonunu hemen açıp Lisa'yı aradığında hemen açmıştı.
"Lisa?"
-"Efendim Felix"
"Hyunjin kızgınlığa girdi"
-"Felix eğer Hyunjin'in rızası varsa bana sorma. Biliyorum Hyunjin'in travmalarını tetiklemekten korkuyorsun ama böyle olmaz. Siz ruh eşisiniz ve mühürlenmiş olsanız bile normal karşılanır. Ama sakın Hyunjin'in rızası dışında mühürlemek gibi bir hata yapma. Yoksa seni süründürürüm"
"Peki-"
-"Bak beni sakın bir daha her bok için arama. Birde birazdan ara 'nasıl Hyunjin'in içine gireceğim' diye. O eksik kaldı ya"
"Aa! Tamam be! Benim gibi ruh eşini zor bulurlar! Başkası olsaydı ablasını aramak yerine Hyunjin'i yatağa atar mühürlerdi!"
-"Seni kibirli şeytan!
"Kaptıyorum siz şeyleri iyi hazırlayın ama!"
-"Ay tamam yeter! Git kardeşimle ilgilen!"
Lisa yüzüne kapatınca Felix heyecandan yerinden çıkacakmış gibi atan kalbi yüzünden bayılacak gibi hissediyordu. Hyunjin ile mühürlenmek bir hayal gibi geliyordu ona.
Felix telefonunu cebine koyduğunda merdivenlerden gelen ayak sesleri ile arkasını döndüğünde gördüğü ile dili tutulmuştu.
Çünkü karşısında üstünde sadece uzun bir tişört ile kendisine ihtiyaçla bakan Hyunjin vardı.
"Bana yardım et.. Felix-ah"
_______________
Evet yanık kokusu sardı diğer bölüm için her düşünce doğru🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Petrichor/Hyunlix✓
WerewolfYüzyılın deltası Felix, doğurganlığı neredeyse olmayan alfa Hyunjin'e deliler gibi aşıktı. -Omegaverse -SemeLix -Mpreg 02.02.2023 #bangchan etiketinde 5. 03.02.2023 #bangchan etiketinde 1. 27.03.2023 #hyunjin etiketinde 99. 21.06.2024 #skz etiketind...