Merhabalar!
Hellooğ. Ben geldim iyi ki gelmiş miyim? Bu arada bisi fark ettim. Hyunjin havaalanındayken yüzükleri yüzük parmağına takmış!?!?
!!!!!!!!Bu arada bu bölümde smut var o yüzden rahatsız olanlar okumadan geçsin.!!!!!!!!!😍💅🏻🙂😇😺
Sınır: 22 oy 60 yorum
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~Hyunjin sadece üstündeki tişört ile Felix'e yaklaştığında Felix tepki vermiyordu. Transa girmiş gibiydi.
Hyunjin Felix'e sarılıp başını omzuna koymuştu. Felix ise transından çıkasada Hyunjin bir şey demeden dokunamazdı.
"Neden bana dokunmuyorsun?"
"Dokunacağım sana. Ama bunu gerçekten ister misin?"
"Hmhm"
Felix Hyunjin'i kucağına aldığında Hyunjin bacaklarını Felix'in beline dolamıştı. Felix Hyunjin'in alt tarafının çıplak olduğunu bildiğinden elini oradan biraz uzak tutuyordu.
Felix kucağında ki Hyunjin ile yukarı çıkıp odaya girdiğinde yatağa doğru ilerlemiş ve Hyunjin'i yatağa yatırmıştı. Hyunjin'in yanağına bir öpücük kondurduktan sonra çekilmişti.
"Miniğim ben duşa gireceğim hemen gelirim tamam mı?"
"Çabuk gel ama~"
-
--Smut başlıyorr 😇😇Felix duş alırken kapının açılması ile hemen gözlerini açmıştı. Hyunjin üstünde bir bornoz ile içeri girmişti. Felix bununla içinden bir siktir çekmişti.
"Hyunjin?"
Hyunjin cevap vermeden bornozun kuşağını açıp üstünden çıkardıktan sonra duşakabinin kapısını açıp içeri girmişti.
"Felix-ah~"
"Hyunjin içeri geç miniğim zaten hemen geleceğim"
"Hayır burada dokun bana"
Hyunjin yaklaşıp Felix'in penisini sıktığında Felix en sonunda Hyunjin'in belinden tutup duvara yaslamış ve kucağına almıştı. Bu ani hareket ile Hyunjin bacaklarını Felix'in beline sarmıştı.
"Beni delirtmek mi istiyorsun ha?"
Felix Hyunjin'in boynuna yaklaşıp emmeye başladığında Hyunjin inleyerek kendini Felix'e bastırmıştı. Hemen Felix'e ait olmak istiyordu. Ama Felix emmeyi bırakmıştı.
"Buna eminsin değil mi miniğim? Sonradan pişman olabileceğin bir karar bu"
"Sana ait olacağım Felix~"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Petrichor/Hyunlix✓
Hombres LoboYüzyılın deltası Felix, doğurganlığı neredeyse olmayan alfa Hyunjin'e deliler gibi aşıktı. -Omegaverse -SemeLix -Mpreg 02.02.2023 #bangchan etiketinde 5. 03.02.2023 #bangchan etiketinde 1. 27.03.2023 #hyunjin etiketinde 99. 21.06.2024 #skz etiketind...