13

1.5K 158 126
                                    

Merhabalar!

Günün 3. Bölümüde sınır dolmadan geldi değerimi bilin okurlarım. Yoksa 1 ay bolum gelmez ha.

Sınır:16 oy 45 yorum

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~

Hyunjin Yongbok'un teklifi ile heyecanlanmıştı. Umarım heyecandan bayılmazdı. Çünkü Felix'in kendini öpmesini istiyordu.

"İ-istediğin kadar öp"

Felix bununla Hyunjin'in üstüne çıkmıştı. Hyunjin şok içinde üstündeki Felix'e bakmıştı. Neden bilmiyordu ama kollarını Felix'in omzuna dolamıştı.

Felix Hyunjin'in yüzüne yaklaştığında ikisininde kalbi hızla atıyordu. Hyunjin en sonunda dudakları birleştirdiğinde rüyadaymış gibi hissetmişti.

Felix Hyunjin'in alt dudağını emerken Hyunjin dudaklarını kıpırdatmıyordu. Ama en sonunda Felix'in öpücüklerine karşılık vermeye başlamıştı.

İkiside nefessiz kalana kadar öpüştükten sonra dudaklarını ayırmışlardı. Felix artık en sevdiği tadın Hyunjin'in dudakları olduğuna karar vermişti.

Hyunjin kıpkırmızı bir şekilde Felix'in altındaydı. Felix gülümseyerek Hyunjin'in kulağına yaklaşmıştı.

"Sana aşığım Alfa'm"

Hyunjin Felix'in kalın sesi ile kulağına fısıldaması ile yutkunmuştu. Felix Hyunjin'in dediğini hatırlayınca ise sırıtmaya başlamıştı. İstediği kadar öpebilirdi değil mi?

-

Gece odayı bir süre ikilinin öpüşme sesleri doldurmuştu. Tabi bu ikisininde hoşuna gitmişti.

Şu an Felix ve Hyunjin hala uyuyordu. Saat 7'ydi ve okul saat 9'da başlıyordu.

Hyunjin Felix'in kucağında uyuyordu. Felix yeni yeni uyanmaya başlıyordu. Gözlerini açtığında ise kucağında uyuyan miniği ile karşılaşmıştı.

Dün gece aklına gelince gülümseyip miniğinin alnından öpmüştu. Hyunjin bununla irkilerek uyanıp başını kaldırdığında Felix'i görmüştü.

Felix kafasını kaldırmış şekilde kendine bakan Hyunjin'e yaklaşmış ve dudağına minik bir öpücük kondurmuştu. Hyunjin bununla kafasını yeniden Felix'in göğsüne koymuştu.

"Günaydın miniğim"

"Miniğim mi?"

"Evet sen benim miniğimsin"

Hyunjin'in aklına gece gelince kızarmıştı. Ama bir sorun vardı. Şimdi ne olmuşlardı? Arkadaşlar öpüşmezdi sonuçta.

"Biz ne olduk Felix?"

"Bilmiyorum Hyunjin. Ama arkadaş olmadığımız kesin o öpüşmeden sonra"

"Sevgililerde bizim gibi değil mi?"

"Sevgili mi olmak istiyorsun?"

"B-bilmem"

Felix nazikçe Hyunjin'in çenesinden tutup kendine bakmasını sağlamıştı. Sonrasında ise yanağından öpmüş ve geri çekilmişti.

"O zaman benimle sevgili olur musun Hyunjin?"

Hyunjin cevap vermeden Felix'in yanağından öpmüş ve yüzünü saklamaya çalışmıştı. Felix bununla cevabını aldığında çok mutluydu. Bunun için parti bile verebilirdi.

İkiside bu romantik(?) ortamın keyfini çıkartırken kapının tıklatılması ile sanki yanlış bir şey yapıyorlarmış gibi aceleyle ayağa kalkmışlardı.

Hyunjin hızla kıpkırmızı olmasını önemsemeden kapının kilidini açmıştı. Açtığında ise ellerini beline koymuş bir şekilde kapıda bekleyen Lisa'yı görmüştü.

Lisa Hyunjin'in kıpkırmızı olduğunu görünce kaşlarını çatmıştı. Bir şey mi olmuştu?

"Bir şey mi oldu Hyunjin? Uyandırmak için geldim ama"

"Y-yok ne olucak"

"Tamam aşağı inin kahvaltı hazır"

Lisa gittiğinde Hyunjin kapıyı kapatmıştı. Bir anlık kalbi durmuş gibi hissetmişti. Felix'e dönünce ona giyinmesi için bir şeyler vermesi gerektiğini hatırladı.

Dolabını açıp kendine büyük gelen bir kaç kıyafeti ve kendine de giyecek bir şeyler çıkardıktan sonra Felix'in yanına gitmiş ve kıyafetleri ona uzatmıştı.

"Buradan istediklerini giyinebilirsin Felix"

"Teşekkürler miniğim"

Hyunjin bununla kızarırken koşarak banyoya girmiş ve işlerini halledip üstünü giyindikten sonra ise dışarı çıkmıştı. İçeri girdiğinde ise Felix üstünü giyinmişti.

"Banyoyu kullanabilir miyim?"

"Tabiki de kullan Felix"

Felix Hyunjin'in odasındaki banyoya girdiğinde Hyunjin Felix'in gelmesini beklemeye başlamıştı. Beklerken sevgili olmalarını düşünmeye başlamıştı.

Tamam biraz ani ve hızlı gelişmişti her şey. Ama Hyunjin öpüşmek, sarılmak ve beraber uyumanın ilerisinde bir şeye hazır değildi. Zamana ihtiyacı vardı.

Zaten Felix sormadan hiç bir temasta bulunmuyordu. Bu temas el ele tutuşmak olsa bile soruyordu. Tıpkı dün gece öpmek için sorması gibi.

____________

First kiss geldi mmhh

Hyunjin'in saçlarını kahverengi hayal edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin'in saçlarını kahverengi hayal edin

Petrichor/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin