21

1.2K 139 139
                                    

Merhabalar!

Yorum sınırı 80di ama geçmemişsiniz bende 70e indirdim. Benim gibi yazar zor bulursunuz öpün başınıza koyun beni.

Sınır: 30 oy 60 yorum

İyi okumalar<3
~~~~~~~~

Hyunjin sonunda Felix'in yanında olması ile huzurluydu. İkiside sevinçlerini hissediyordu. Gece geç saatlere kadar ailecek oturduklarından yalnız kalamamışlardı.

"Felix ne zaman evleneceğiz? Mühürlendik ya ondan soruyorum"

"Aceleye getirmeyelim miniğim. Ama istersen bir kaç hafta sonra tarih alabiliriz"

"Mühürlenince zaten evlenmiş sayılıyoruz. O yüzden hemen evlenelim!"

"Sen nasıl istersen öyle olsun miniğim"

"Uykum var uyuyalım haydi!"

Hyunjin koşarak yatak odasına girince Felix peşinden gitmişti. İkiside yatak odasında duruyorken Hyunjin dolabı karıştırıyordu.

"Pijamalarımızı ben seçiyorum"

Hyunjin en sonunda pijamaları bulmuştu. Bulduğu pijamanın üst kısmı biraz uzundu. Hyunjin Felix'in üstsüz yanında uyumasını sevdiğinden pijamanın sadece alt tarafını vermişti.

"Ben üstünü giyeceğim sen altını giyin"

"Sen altına ne giyeceksin miniğim?"

"Haydi sorgulama giyin! Ama banyoda giyin!"

Felix Hyunjin'e kıkırdamış ve banyoya girmişti. Hyunjin ise sadece iç çamaşırı kalacak şekilde üstünü çıkarmış ve beyaz üstü giyinmişti. Hyunjin'in aklında bunu giyerken masum düşünceler vardı aslında.

Hyunjin Felix'in gelmesini beklerken kendini yatağa sırt üstü bırakmıştı. Masum şekilde beklerken Felix'de nasıl bir etki bırakacağını hesaplamamıştı.

Felix banyodan çıkıp geldiğinde gördüğü görüntü ile ağzı açık kalmıştı. Hyunjin'in yanına gittiğinde ise Hyunjin gülümsemiş ve kollarını uzatmıştı.

Felix Hyunjin'in üstüne eğilip kollarını beline sarmış ve dudaklarını birleştirmişti. Hyunjin kollarını Felix'in boynuna sarınca Felix kucağına almış ve yatağa uzanmıştı.

Hyunjin istediğine ulaştığı için mutluyken nefessiz kaldığı için geri çekilmiş ve başını Felix'in omzuna koymuştu. Felix elini Hyunjin'in belinde gezdirirken ellerini biraz aşağı ilerletmiş ve Hyunjin'in çıplak bacaklarını okşamaya başlamıştı.

"Altına niye bir şey giyinmedin miniğim?"

"Güzel değil mi? İstersen giyeri-"

"Hayır sadece şaşırdım. Her zaman güzelsin zaten miniğim"

Hyunjin mutlu bir şekilde gözlerini kapatıp Felix'e daha fazla sokulmuştu. Kızgınlıktan yeni çıktığı için biraz hassastı. Ve Felix'in bacaklarını okşaması Hyunjin'i etkilemişti.

Felix eğilip çarşafı çekip gece lambasını kapatmış ve Hyunjin'in saçlarını okşamaya başlamıştı. Hyunjin huzurlu şekilde oturuyordu.

Aslında Hyunjin'in Felix ile ilişkiye girerken kriz geçirme ihtimali vardı. Ne kadar kızgınlıkta olsada bu ihtimal çok yüksekti. Böyle bir şey olmamıştı neyse ki.

Ama hem kendisi hemde ruhu Felix'e güveniyordu. Böylece bir kez daha Felix'e aşık olduğunu kabullenmişti.

"Ağrın var mı? Ah unutmuşum krem sürmem gerekiyor"

"N-ne gerek var b-ben hallederim"

"Hayır ben yapacağım. Şimdi bekle beni geliyorum"

Felix Hyunjin'i yan tarafına bırakıp kalkmıştı. Hyunjin ise kızarmış şekilde yatakta yatıyordu. Sabah Felix krem sürdüğünde de utanmıştı.

Neden utandığını birazdan Felix sürerken anlardınız. Şimdi söylersem olmaz.

Felix elinde krem ile gelip karanlık olduğundan gece lambasını açmış ve Hyunjin'in üstündeki çarşafı çekmişti.

"B-ben hallederim Felix"

"Hayır şimdi yüz üstü yat bakalım"

Hyunjin Felix'i ikiletmeyip yüz üstü olacak şekilde yatmıştı. Felix ise Hyunjin'in iç çamaşırını biraz indirmiş ve bacaklarını biraz aralamıştı.

-Biraz baharatlı içerik var ama smut değil. Yinede uyarı koyuyorum-

Hyunjin utançtan başını yastığa gömmüş ve sabahki gibi bir tepki vermemek için kendini tutmaya çalışmıştı. Felix kremin kapağını açıp parmağına biraz sıktıktan sonra Hyunjin'in deliğine sürmeye başlamıştı.

Hyunjin hem hassas oluşundan hemde kremin soğukluğundan dolayı inlerken biraz sonra olacak şey için kendini sıkıyordu.

Felix zorunda olduğu için işaret parmağını birazcık içine itmişti. Hyunjin bununla yastığı sıkıp derin bir şekilde inlerken Felix parmağını içinden çıkarmış ve Hyunjin'in iç çamaşırını düzeltmişti.

-Baharatlı içerik bitti-

"Bitti"

Hyunjin Felix'in sesi ile eskisi gibi sırt üstü yatmıştı. Felix ise kremin kapağını kapatıp ayağa kalkmış ve banyoya gitmişti. Hyunjin kırmızı yanakları ile yatakta uzanırken Felix'in gelmesini bekliyordu.

Felix ellerini yıkayıp gelmiş ve eski yerine uzanmıştı. Hyunjin hemen eski yerini alırken utançtan kafasını Felix'in omzuna koymuştu. Felix ise Hyunjin'in bu hallerine kıkırdıyordu.

Hyunjin bir anda aklına gelen ile gözlerini açmış ve kafasını kaldırıp Felix'e bakmıştı.

"Felix biz kızgınlığımda korunduk mu?"

"Seni yalnız bırakmayacağımdan birinden kondom isteyemeceğimden korunamadık. Ne oldu ki?"

"Doğurganlığım yok dendi ama şimdi kurdum geri geldi ve kızgınlığımdayken ilişkiye girdik. Yani hamile kalma ihtimalim düşükte olsa var! Ertesi gün hapı içmem gerekirdi!"

______________

Aha sıçış.

Hyunjin'in görünümü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin'in görünümü...

Petrichor/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin