Merhabalar!
Şuan hem yiğenimi ayağımda sallıyorum hemde yb yazıyorum nasılım.
İyi okumalar<3
~~~~~~~Felix uyandığı gibi ağlamaya başlayan Hyunjin ile panik olmuştu. İlk önce sakinleştirmek için feromonlarını salgılamaya başlamıştı.
"L-lütfen b-beni b-b-babamın ya-yanına g-gönderme. Bir d-daha b-bana o pis e-e-elleri ile do-dokunmasını i-istemiyorum Felix. Tekrardan t-t-tecavüz, ta-taciz yada şiddete maruz kalmak i-i-istemiyorum lütfen b-beni b-bırakma"
Felix duydukları ile dona kalmıştı. Ama Hyunjin'in ağlaması şiddetlendiği için sakinleştirmeye çalışmaya başlamıştı.
Hyunjin'in başını göğsüne yasladıktan sonra kafasını okşamaya başlamıştı. Hyunjin ise Felix'in kucağında iyice kurulmuş ve sıkıca sarılmıştı.
"Seni asla bırakmayacağım Hyunjin. Her anında yanında olmaya çalışacağım"
-
Hyunjin hiç uyanmak istemeyeceği kadar güzel bir yerde uyurken gözlerini açtığında gördüğü görüntü ile gözleri kocaman açılmıştı.
Çünkü kendi yatağında Felix ile sarmaş dolaş uyuyorlardı. Hyunjin anında bu pozisyonu bozmak için hareket ettiğinde ise Felix belinden tutarak Hyunjin'in hareket etmesini engellemişti.
"F-felix belimi bırakırmısın?"
"Ne?"
"Ş-şey elin belimde de"
"Ha, özür dilerim"
Hyunjin Felix'in belini bırakması ile hemen kucağından kalkmıştı. Şuan kıpkırmızı olduğunu hissedebiliyordu Hyunjin.
"Pardon Hyunjin uyuyakalmışım"
"Sorun değil Felix"
Hyunjin Felix'in yeni uyandığı için dahada kalın çıkan sesi karşısında garip hissetmişti. Ve Felix'in kucağında uyuduğu içinde utanıyordu.
Hyunjin koşarak odasındaki lavaboya girdiğinde işlerini halletmiş ve lavabodan çıkmıştı. Çıktığında ise Felix üstünü düzeltmiş bir şekilde duruyordu.
"Ben dahada geç kalmadan gideyim Hyunjin. Ablam ve abilerim eve gidince kulağımı çekicek yoksa"
"Kahvaltı yapsaydın"
"Başka bir zaman olabilir ama şuan eve gitmem gerekiyor Hyunjin"
"Peki o zaman ben kapıya kadar eşlik edeyim"
Hyunjin Felix ile odadan çıktıktan sonra aşağı inmişlerdi. Hyunjin aşağı indiğinde sırıtarak kendilerine bakan Yeji ve Lisa'yı görünce yutkunmuştu.
Felix'i kapıya kadar götürdükten sonra kıpkırmızı yanakları ile içeri girmişti.
"Hyunjin anlat bakalım Delta ile sarmaş dolaş uyumanın sebebi nedir?"
"Evet anlat bakalım abi"
"Abla! Yeji! Sadece uyuduk işte abartmayın!"
"Aynen bende her gün birinin kucağında uyuyordum"
"Duymuyorum sizi lalalala"
-
Felix evine girdiği gibi kulağına yapışan Rosé ile inlemiş ve kulağını tutmuştu. Acıtıyordu yani.
"Geç geldiniz beyefendi"
"Ama uyuyakalmışım"
"Güzel Alfa'yı buldun tabi uyuyakalırsın!"
"Abla bırak beni ya 19 yaşındayım ben!"
"Daha çocuksun"
"Ama abla!"
Felix bir süre sonra kulağını bırakan Rosé ile hemen salona kaçmıştı. Yoksa kulağına feda edicekti.
"Halam kulağını güzel çekti amca"
"Sus bakalım seni gidi bücürük"
"Amca ben bücürük değilim!"
"Öylesin"
"Bab-"
Felix hemen Soobin'i kucağına almış ve gıdıklamaya başlamıştı. İkinci bir kulak çekilmesi istemiyordu Felix.
"Canım yiğenim benim öyle demek istemedim ben"
Soobin'i kucağından indirdikten sonra ise koltuklardan birine oturmuş ve telefonu ile ilgilenmeye başlamıştı.
"Canım kardeşim o değerli popişini kaldırda mutfağa gel! Evdeki tek kadın ve omega erkek olarak ben ve Seungmin mi yapacağız işleri!"
"Tamam geliyorum"
Felix telefonunu kapattıktan sonra mutfağa girmiş ve yardım etmeye başlamıştı. Evin en küçüğü olarak büyüklere yardım ediyordu.
(Aynısı yaşanıyor)
"Felix bey bakalım niye geç kaldı?"
"Seungmin hyung abartmayın sadece kriz geçirmesin diye yanında uyudum"
"Peki öyle olsun. Ama çocuk güzel kaçırma yani şimdiden söyleyeyim de"
"Biz sadece arkadaşız abartmayın"
"Seungmin bak kardeşim büyüdüde kendine benden güzel bir alfa buluyor. Gerçi ben hala güzel bir Beta'yım orayı karıştımayalım"
"Abla!"
____
Lütfen bir daha yb at felan demeyin. Biraz daha öyle yorum gelirse fici kaldıracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Petrichor/Hyunlix✓
WerewolfYüzyılın deltası Felix, doğurganlığı neredeyse olmayan alfa Hyunjin'e deliler gibi aşıktı. -Omegaverse -SemeLix -Mpreg 02.02.2023 #bangchan etiketinde 5. 03.02.2023 #bangchan etiketinde 1. 27.03.2023 #hyunjin etiketinde 99. 21.06.2024 #skz etiketind...