Merhabalar!
Ya şunu merak ediyorum smut bölümüne niye oy vermiyorsunuz. Kırılıyorum ya.
Sınır: 28 oy 70 yorum
İyi okumalar<3
~~~~~~~~
1 hafta sonra~Felix Hyunjin'in kızgınlığı için kendisine doğum günü hediyesi olarak verilen ağaç eve gitmişlerdi. Şimdi ise Hyunjin uyuyordu ve Felix kahvaltı hazırlıyordu.
Hyunjin kızgınlığı Felix sayesinde kolay geçiriyordu. Ve sanırım bu gün bitmişti kızgınlığı.
Felix kahvaltı hazırlamayı bitirdikten sonra Hyunjin'in yanına gitmiş ve öperek uyandırmaya başlamıştı. Hyunjin uyandığında Felix'i ittirmiş ve biraz mızmızlanmıştı.
Gözlerini açtığında ise üstüne bakmıştı. Çıplak olduğunu ve dün geceyi hatırlayınca çarşafı yüzüne kadar çekmişti.
"Haydi miniğim üstünü giyinde kahvaltı yapalım"
"Odadan çık öyle!"
"Ama 1 hafta boyunca her gün her şeyini gördüm ki"
"Felix!"
"Tamam çıkıyorum ben. Yardıma ihtiyacın olacak ama"
"Neden yardıma ihtiyacım olsun!?"
"Ayağa kalkmayı dene anlarsın miniğim"
Hyunjin başından çarşafı çekip ayağa kalkmaya çalıştığında müthiş ağrı ile inleyerek durmuştu. Kurdunun arsız olması kendisine patlamıştı.
"Yardım ediyorum?"
Hyunjin en sonunda teslim olup Felix'in kendini kucağına alması için kollarını uzatmıştı. Felix ise gülümseyip Hyunjin'in üstünden çarşafı çekip kucağına almıştı.
Hyunjin'in utandığını bildiğinden vücuduna fazla bakmadan üstünü giydirip kucağında mutfağa kadar taşımıştı. Hyunjin'i sandalyeye oturtup kendiside karşısına oturduğunda Hyunjin'in tepkilerine bakıyordu.
"Bir tepki vermeyecek misin miniğim?"
"Ne tepkisi vereceğim ki?"
"Mühürlendik ya"
"Eninde sonunda mühürlenecektik Felix. O yüzden sorun değil"
"O zaman haydi kahvaltı yapalım miniğim"
_
Felix oldukça heyecanlıydı. Hyunjin'e zaten burada evlilik teklifi etmeyi düşünüyordu. Ve şimdi yağmur yağıyordu ve Hyunjin dışarı çıkmak için elinden geleni yapıyordu. Ve şakasız 2 saattir yalvarıyordu.
Neden Felix fırsatı değerlendirmesin? En sonunda kabul edip artık paytak paytak da olsa yürüyebilen Hyunjin ile dışarı çıkmıştı. Tabi yüzük cebindeydi. Ve diğerleride hazırdı. Hyunjin yalvarmaya başladığında haber vermişti Felix.
Dışarı çıktıklarında Hyunjin kahkaha atarak dönmeye başlamıştı. Felix'de Hyunjin'e eşlik edince beraber ıslanarak dönmeye başlamışlardı. Felix Hyunjin'i durdurup elini uzatmıştı.
"Benimle dans eder misin miniğim?"
"Olur!"
Felix gülümseyerek Hyunjin'in beline elini koyduğunda Hyunjin'de ellerinden birini Felix'in omzuna koyup Felix'in boşta kalan elini tutmuştu.
İkiside kahkaha atarak yağmur altında dans ederken Felix arada Hyunjin'i döndürüyordu. İkiside hayatlarının en mutlu gününü yaşıyor olabilirdi.
Felix Hyunjin'in elini kısa süreliğine bırakıp cebinden yüzük kutusunu Hyunjin'e çaktırmadan çıkarmış ve durmuştu. Hyunjin ne olduğunu anlamazken Felix bir anda diz çökmüştü.
Tabi şu anda Hyunjin'in onları gizlice izleyen ekipten haberi yoktu. O yüzden ne olacağını bilmiyordu.
"Miniğim, biliyorum küçükken çok fazla şey yaşadın. Unutamayacağın bir sürü şey travman oldu. Ve ben şunu istiyorum, bir ömür boyu senin yanında durup yaralarını sarmak. Benimle yaşlanıp ölmek ister misin miniğim? Benimle evlenir misin?"
Felix kutuyu açtığında Hyunjin öylece bakıyordu. Felix şimdi tedirgin olmaya başlamıştı.
"Ben..."
"Bak erken dersen anlarım sorun değil miniğim"
"Beraber yaşlanalım"
"Ne?"
"Evet diyorum işte şaşkın!"
Hyunjin'in evet dediğini duyanlar hemen ağaçların arkasından çıkıp konfetileri patlattığında Hyunjin korksada belli etmeyip Felix'in yüzüğü takması için elini uzatmıştı.
Felix hemen yüzüğü titreyen elleri ile taktığında Hyunjin kalan yüzüğü Felix'e takmıştı. Felix hemen kalkıp Hyunjin'e sarılmıştı. Hyunjin de karşılık verince diğerlerinden alkış sesi gelmişti.
Felix geri çekilip Hyunjin'in dudağına minik bir öpücük kondurduğunda ise Lisa çığlık atmıştı.
"Kardeşimi elin Deltasına verdiğim günleride gördüm. Kardeşim mühürlenmiş ve evlilik teklifi almış ben daha bekarım bu adil mi. Kardeşim 19 yaşında mühürlü ben 25 yaşında bekar kaldım! Yazıklar olsun bana!"
_________
BENCE ÇOK MİNNOŞ VE KOMİK BİR BÖLÜM OLDU.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Petrichor/Hyunlix✓
Lupi mannariYüzyılın deltası Felix, doğurganlığı neredeyse olmayan alfa Hyunjin'e deliler gibi aşıktı. -Omegaverse -SemeLix -Mpreg 02.02.2023 #bangchan etiketinde 5. 03.02.2023 #bangchan etiketinde 1. 27.03.2023 #hyunjin etiketinde 99. 21.06.2024 #skz etiketind...