15

1.4K 142 129
                                    

Merhabalar!

Ailemiz büyümeye başlıyor ayayaya. Ve bu arada fic 30. Bölümde final olucak sanırım.

Sınır: 20 oy 55 yorum

İyi okumalar<3
~~~~~~~
8 gün sonra~

Hyunjin şu an Felix'e götürmek için kurabiye yapıyordu. Nasıl yapılır fazla bilmesede internetten tarifine bakmış ve olduğuna inanarak kalp şeklinde yaptığı kurabiyeleri çoktan fırına koymuştu. Hatta birazdan çıkartacaktı.

Hyunjin fırının alarmı çaldığında fırını kapatmış ve kurabiyeleri çıkarmıştı. Şimdi soğumalarını bekleyecek ve süsleyecekti. Kurabiyeler soğuyana kadar süsleri çıkarmıştı.

Kurabiyeler soğuyunca dikkatle süslemiş ve kutuya koymuştu. Hızla hazırlanıp elindeki kutu ve Lisa ile evden çıktığında arabaya binmişlerdi.

"Bir tane versene merak ettim"

"Ya abla sizede ayırdım evde yersin"

"Ay sevgilisi oldu havalandı"

"Abla! Sanki Rosé abla ile flörtleştiğini bilmiyorum!"

"NE! Ah hoşt ya!"

Hyunjin şakasına söylediği şeye ablasının bu kadar tepki vermesi ile şaşırmıştı. Demek flörtleşiyorlardı! Hyunjin iyi yerden yakalamıştı.

"Şakasına demiştim ben!"

"Ya bi yürü git Hyunjin"

Hyunjin kahkaha attığında Lisa gözlerini devirmişti. Kardeşi çok fenaydı. Hem kendiside pot kırmıştı.

En sonunda Felix'in evine geldiklerinde Hyunjin inmişti. Lisa ise işleri olduğu için gitmişti. Yani Hyunjin öyle biliyordu. Hyunjin dikkatle kapıya kadar gittiğinde kapı çalmadan açılmıştı.

"Hoş geldin Hyunjin. Bende şimdi biri ile buluşmaya gidiyordum"

"Hoş buldum noona. İyi buluşmalar sana"

Hyunjin içeri girdiğinde Rosé çoktan kapıyı kapatıp gitmişti. Hyunjin'in geleceğinden Felix'in haberi yoktu. Hyunjin sürpriz yapacaktı.

Hyunjin ceketini çıkartıp kurabiyeleri mutfağa koyduktan sonra bir tabak çıkartıp kurabiyelerden evdekilerede koymuştu. Neredeyse her gün buraya geldiği için alışmıştı Felix'in ailesine.

Hyunjin hızla yukarı çıkıp Felix'in odasının önüne geldiğinde kapıyı çalmıştı. Felix uyuyorsa girmezdi.

"Girebilirsin!"

Hyunjin içeri girdiğinde Felix'in üstüne atlamış ve sıkıca sarılmıştı. Felix ise sürpriz karşısında şaşırsada en çok Hyunjin'in kendisinin sadece eşofman altı ile durduğunu fark etmemesiydi.

"Hoş geldin miniğim"

"Hoş buldum Felix"

Felix Hyunjin'in sarılmasına karşılık vermek için ellerini sırtına koymuştu. Hala Hyunjin ile temaslarına çok dikkat ediyordu. Hyunjin en sonunda sarılmayı bırakıp Felix'e bakınca kızarmaya başlamıştı.

Felix'in eşofman altı ile durduğunu fark etmemişti ve şimdi utanıyordu. Felix Hyunjin'i rahatsız etmemek için hemen dolabından bir tişört çıkartıp giyinmişti.

"Ben kurabiye getirmiştim de.."

Hyunjin'in kızaran yanakları ile söyledikleriyle Felix yüzündeki aptal gülümseme ile yanına gitmişti. Hyunjin'in tam önünde durduktan sonra yüzünü elleri arasına almış ve yanağına minik bir öpücük kondurmuştu.

Hyunjin her gün almaya alıştığı şey için ellerini Felix'in omzuna koyup parmak uçlarında yükseldiğinde dudaklarını büzmüştü. Felix Hyunjin ile dudaklarını birleştirmişti.

"Kurabiye yerine seni yesem?"

"O kadar uğraştım ama"

"Tamam o zaman hem kurabiyeyi hemde seni yiyeceğim"

-

Hyunjin Felix'i kurabiyeleri yerken izliyordu. Çok beğendiğini söylemişti Felix. Ama Hyunjin buna inanmıyordu.

"Hyunjin aç ağzını"

"Hayır kötü oldu i-"

Hyunjin konuşurken ağzına giren kurabiye ile susmuş ve çiğnemeye başlamıştı. Zorunda kalmıştı aslında. Hyunjin kurabiye fazla sevmezdi.

"Hepsi benimse şimdi geçelim seni yemeye"

"Ha?"

Hyunjin ağzındakini yuttuğunda konuşmuştu. Şimdiden kızarmaya başladığına emindi. Hyunjin çabuk utanan biriydi ve Felix onu daha fazla utandırıyordu.

Felix Hyunjin'in yanına gidip kucağına aldığında Hyunjin şaşırmıştı. Hyunjin düşmemek için kollarını Felix'in boynuna doladığında Felix'in bir kolu sırtının altında, diğer kolu da bacaklarının altındaydı.

Hyunjin bu tür temaslara alışkın olmasa da kafasını Felix'in göğüsüne yaslamıştı. Felix kucağında ki Hyunjin ile odasına çıktığında odaya girmiş ve Hyunjin'i yatağına yatırmıştı.

"Rahatsız olursan söyle güzelim"

Felix Hyunjin'in kafasını sallaması ile ağırlığını fazla vermeden üstüne çıkmıştı. Hyunjin'in yüzüne yaklaşıp yüzünün her tarafından öpmeye başlamıştı Felix. Arada Hyunjin'i gıdıklıyor, kahkaha atmasını sağlıyordu.

Hyunjin'in gülüşü görebileceği en mükemmel şeydi. Gerçi Hyunjin'in seside kendiside görebileceği en mükemmel şeydi.

_____

Bu kadar fluff yeto.

Petrichor/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin