Louis
Miután az orvosom újra zavarba jött attól, hogy a szőkével flörtölök kettesben maradtunk. Igazából nem jön be a szöszi, de mivel vevő ezekre a beszólásokra nem fogom abbahagyni. Harry már más tészta. Be kell vallanom, hogy szexi. Szexivé teszi a szemüvege és a lila ruhája. Minden orvos fehérben nyomja, mert abból mindenki tudja, hogy ők az orvosok, de ő nem. Egy sima orvosi ruha volt rajta lila színben, így elsőre még egy szimpla ápolónak is nézhetném. Kedves volt velem igazából, de lerí róla, hogy zavarba hozom.
-Mennyit bírsz magadtól?- kérdi Niall mikor már levette rólam a ruhákat. Kicsit kellemetlen még mindig, de nem tudok ellene tenni. Egyedül tényleg nem menne.
-Bal kezem volt törve, meg a bal bokám. Szóval nagyjából semmit.- húzom el idegesen a számat.
-Oké akkor én mozgatlak, de ha lehet ne hozzám dörgölőzz a farkaddal.- kuncog fel, mire én nekem is követnem kell őt. Tetszik, hogy próbálja oldani a feszültséget.
-Azt meghagyom a dokikákan.- kacagok fel, mire Niall is felkuncog.
-Nem lesz rá vevő.- húzza el a száját. Ahha szóval nem meleg az orvosom. Még. A viselkedése eddig teljesen arról árulkodott, hogy vannak ferde hajlamai. - Emlékszel a balesetre?- kérdi tőlem miközben együtt mossuk meg a testem.
-Igen, de nem akarok róla beszélni.- mondom gyorsan, hogy értse ez nem olyan téma amiről beszélgetni fogunk.
-Értem. Jön ma éjjelre a barátod?- kérdi egyből én pedig felhúzom a szemöldököm.
-Azt tudod, hogy van barátom, de azt nem hogy mennyit bír a testem?- kérdezem miközben rám adja a tiszta alsót.
-Természetesen tudtam a fizikai állapotodról, csak kíváncsi voltam kamuzol-e azért hogy hősködj.- vonja meg a vállát, én pedig eltátom a számat. Ravasz a kis szöszi. A szobában berak az ágyba , ami baromi kényelmes. Kellemes illata is van és friss ropogós a huzat is.
-Itt találsz két gombot. Az egyik négyzet a másik kör alakú.- magyarázza és az ágy mellet mutogat.- Így csak azt kell megjegyeznek, hogy én vagyok a kör, Harry a négyzet. Ha valami baj van csak nyomd meg őket. Ezzel a távirányítóval tudod kapcsolni a tv-t, a másikkal- mutat egy kisebb fehér távirányítóra- az ágyat tudod megemelni, vagy dönteni. Minden oké?- kérdi miután betakart.
-Igen, kössz.- bólintok, mire elindul a kijárat felé, majd int és magamra hagy. Az ágyon fekve egy kicsit még nézelődök a szobába, majd hamar elnyom az álom.
Amikor kinyitom a szememet kint még sötét van. A telefonomat a kezembe fogva látom, hogy hajnali négy óra van. Mivel úgy érzem, hogy teljesen kialudtam magamat, felmegyek a privát instámra, ahol csak a közeli ismerőseim vannak, így remélem nem lesz semmi hír a balesetről. Az üzenetek között van pár amiknek az elejét elolvasva a baleset a témája, így meg sem nyitom őket. Max storyját megnyitja egyből elkap az ideg. Megint azzal a kis faszkalappal bulizik.
Max legjobb barátja egy kiállhatatlan kis pöcs, aki mindig telebeszéli faszságokkal a barátom agyát, ezért utálom ha elmennek bulizni, mert másnap általában összeveszünk valamin. Arról nem is beszélve, hogy teljesen odavan Maxért és ezt a barátom nem látja, ami még jobban csak idegesít.
Mivel nem tudom mással levezetni a feszültséget, lenyúlok a gombokért,de meg kell állnom. Niallt akarom hívni,de melyik is volt az ő gombja? Baszki elfelejtettem. Kis vacillálás után nyomom meg a négyzetet és csak remélni tudom, hogy Niall jön be.
Majdnem sikerült jó gombot megnyomnom, de amikor a göndör kibontott kócos hajjal belibben ijedten a szobámba, már tudom, hogy nem sikerült jól.
-Baj van?- kérdi a szemeit törölgetve, valószínűleg aludt. Baszki. A hangja még rekedtebb mint este, ami kicsit beindít.
-Csak el akarok szívni egy szál cigit. Beraknál a kocsiba?- kérdem, mire pár pillanatig csak néz rám.
-Miért nem Niallt hívtad ezért? Ez az ő dolga.-mondja ingerülten.
-Azt mondtad bármi van szóljak. Hát most szólok.- vágok vissza és eszem ágában sincs elmondani neki, hogy összekevertem a gombokat.
Nagyon sóhajt és látom rajta, hogy próbál lenyugodni. Ennyivel sikerült felbasznom? Akkor mire végzünk neki vége lesz.
-Hajnali négy van Louis, aludnod kéne. Amúgy sem dohányozhatsz, mert a tüdőd még nem ép. Ha legközelebb ilyen gondod van Niallt hívd. Most pedig próbálj meg visszaaludni, mert kilenckor viszlek tornázni. - mondja és már indul is meg a szobából kifelé.
-A farkamat kiverhetem?- kérdem flegmán és azért is mert látni akarom a pírt az arcán , amit meg is kapok. Azonnal zavarba jön.
-N-Nem.- mondja és próbál határozott lenni, de nem tud. Szemeit az érintett szervemre vezeti, amitől mosolyognom kell.- Még nem vagy elég erős ezekhez az ingerekhez.
-Akkor elmondanám, hogy a faszba nyugtassam le magamat?- kérdezem tőle indulatosan, mire ellágyul a tekintete.
-Nem tudom Louis mi a baj, de ezeket nem teheted meg most még. Szeretnél beszélni róla?- kérdi kedvesen.
-Nem segítene ha beszélnék róla.- vágom rá egyből és elfordítom a fejem tőle.
-Akkor reggel találkozunk.- mondja és megfordulva vonul ki a szobából.
Fasza. Akkor igazából a fekvésen kívül semmit nem csinálhatok.
YOU ARE READING
Lépésről lépésre
FanfictionLouis Tomlinson két keréken éli az életét. Mindene a száguldás és az adrenalin. Egy hirtelen baleset következtében kerül négy kerékbe amivel lehetetlen a száguldás. Vajon hogyan éli túl a 25 éves fiatal ezt a hirtelen jött változást. Dr.Harry Style...