21.rész

667 67 4
                                    

Harry

Louistól kijőve Nial hál isten nincsen a folyosón, így gyorsan el tudok slisszolni az irodámba. Amikor kinyitom az ajtót, azonban nem menekülök.

-Halihó barátom.- mondja Nial az asztalomnál ülve, vigyorogva. Baszki.

-Dolgom van Ni.- mondom egyből, de ő megrázza a fejét.

-Nem-nem. Egészen eddig hagytam hogy titkolózz, de most már nincs értelme. Na mesélj szépen, hogyan lett a kőkemény heteró barátomból meleg?

Sóhajtva ülök le vele szembe és elpirulva nézek rá.

-Louis tehet róla. Nem tudom hogyan de elérte hogy akarjam őt.- dőlök hátra a székbe. -És én baromira akarom már őt Ni. 

-Lefeküdtél vele?- kérdi kikerekedett szemmel.

-Nem.- rázom a fejem.- Még nem menne a lába miatt.- magyarázom mire elvigyorodik.

-Szóval csak ennyi tart vissza.- kuncog.

-Hát..- mondom és lehajtom a fejemet. Valóban lefeküdnék vele, de nem merném még megkérni, ahhoz túlságosan tartok a dologtól.

-Smároltam Louis legjobb barátjával.- mondja Nial én pedig felkapom a fejemet.

-Micsoda? Zaynnel?- kérdem egyből.

-Ühüm.-bólogat a barátom.- És tetszett.

-Leszopta Louist.- mondom, mire csak bólint.

-Tudom. Találkoztam vele tegnap és beszélgettünk. Elmondta, hogy régebben leszokott feküdni Louissal, mert volt amit Max nem tudott neki megadni. - magyarázza Niall én pedig ideges leszek, de közben el is gondolkodom. Mit nem tudott neki Max megadni?- De amióta itt van csak az a szopás történt, semmi más. 

-Értem. Randiztál egy pasival haver?- kérdem most én vigyorogva.

-Csak vacsoráztunk.- vágja rá egyből elpirulva.

-Ühüm, ezt hívják randinak.- röhögök fel és már nyúlok is a mappámért, hogy visszamenjek Louisért.- Megyünk tornázni. Mit akartál Louistól?

-Csak dumálni.- von vállat.- De majd utána beszélek vele. Érzel is iránta Harry?- kérdi még utoljára.

-Kedvelem.- mosolyodom el kipirulva és elindulok az emlegetett szobája felé. Két napom van hogy helyrehozzam.

-Sokáig tartott.- mondja vigyorogva amint belépek a szobájába.

-Niall feltartott.- forgatom meg a szemem, mire felröhög.- Nem vicces.- mosolyodom el én is.- Mehetünk?- kérdem ő meg csak bólogat és felém nyújtja a kezét. Gyakorlott mozdulatokkal emelem át a székbe és meg is indulunk a tornaszoba felé. 

-Ma kifogunk próbálni egy új dolgot is.- kezdek bele amikor beérünk a terembe.

-Most te szopsz le engem?- kérdi pajkosan, mire felkuncogok.

-Ha ügyes leszel, akkor még az is lehet.- mondom felbátorodva, de közben picit meg is bánom, mert nem biztos, hogy tartani tudom. 

-Oh.- kerekedik el a szeme.- Akkor kezdjük is. - csapja össze a kezeit és várakozóan néz rám. 

Az eszközökhöz lépek és keresek egy közepes méretű tornalabdát. Visszafordulva hozzá már érti, hogy mi lesz a feladat.

-Ehhez használnod kell a lábaidat. Kíváncsi vagyok, hogy megy-e.- magyarázom és megemelem a székből őt.

-Kérek egy csókot doki.- mondja miközben cipelem őt.

-Majd ha ügyes leszel kapsz.- mosolyodok el és ráültetem a labdára.- Kérlek koncentrálj Lou. Tedd oda a lábaidat, ahol úgy érzed kényelmes és utána elengedlek. -utasítom, ő pedig teszi is. 

-Engedhetsz.- mondja és a kezeit a combjaira teszi. Lassan engedem őt el és érzem hogy dől el.- Faszom.- káromkodik. 

-Koncentrálj baby arra, hogy a lábaidat használod.- mondom, de ő csak néz rám.- Engedhetlek?

-Jól hangzik ez a szádból.- kacsint rám, majd lehunyja a szemét és koncentrál. Lassan engedem őt el és most nem dől utánam. Nagyjából tíz centire vannak tőle a kezeim, de nem tartom őt. Ő tartja saját magát. -Sikerül doki.- motyogja halkan, nekem pedig mosolyognom kell. 

-Ügyes vagy Lou.- mondom én is halkan, majd kinyitja a szemét. Boldogan csillognak a kékjei, ami engem is boldoggá tesz. -Nem fáj sehol?

-Érzem a derekamat, de nem fáj.- mondja komolyan, majd aprókat ugrálni kezd a labdán, mint egy kisfiú.

-Ne erőltesd magadat.- mondom neki egyből, de közben kuncognom kell a vigyorát látva. Örülök, hogy boldog. 

-Akarok egy ilyen labdát a szobámba.- mondja határozottan még mindig rugózva az említett eszközöm. 

-Nem javasolnám.- válaszolom komolyan.

-Miért nem?- kérdi egyből vitatkozva.

-Mert túl fogod magadat terhelni.- válaszolom egyszerűen.

-Megígértem, hogy szót fogadok doki.- akadékoskodik.

-Ühüm. A húzóckodót is csak annyit használtad amennyit engedtem?- kérdem felvont szemöldökkel. 

-Háát.- nyújtja el a szót vigyorogva.

-Na látod. Ez veszélyesebb, nem biztos hogy tudod magadat tartani rajta eléggé.

-Percek óta ülök rajta Hazzy.- mondja a becenevemet és tudom hogy meg akar győzni. 

-Ne vitatkozz.- mutatok rá és leülök vele szemben egy székre. Valójában nagyon ügyesen tartja magát. -Arakok valamit kérdezni.-kezdem komolyan és kicsit zavarba is jövök.

-Mondjad nyugodtan.-mosolyog rám.

-Mi van veled és Zaynnel?- kérdem a szemébe nézve és látom, hogy csillogni kezd a kékje. A kis pimasz. 

-Régen néha dugtunk.-vonja meg a vállát. 

-Mennyire régen?- kérdem.

-Max előtt is szexeltünk már. Zayn biszexuális, én pedig néha szeretem ha engem kényeztetnek.- válaszolja. 

-Téged kényeztetnek?- kérdem összevont szemöldökkel, mert ezt nem igazán értem. 

-Igen. Néha szeretem ha nem én vagyok az aktív fél.- mondja, mire megértem.

-Oh.- mondom elvörösödve. - És ezért megcsaltad Maxet?

-Tud róla.- mondja, mire kikerekedik a szemem.- Ne lepődj meg doki. Ő nem tudja ezt nekem megadni,nekem viszont kell a teljes kielégüléshez hogy néha megdugjanak. - válaszolja mire még jobban elpirulok. 

-Értem.- bólogatok, de azért nekem ez fura. 

-De nem érted meg.- vonja le a fejemről a következtetést.- Ha belegondolsz baby, te is ezt csinálod most.- veti fel én pedig elszégyenlem magamat.- Ki akarod elégíteni a vágyaidat és ehhez az kell, hogy megcsald a barátnődet. 

-Tudom. Csak tudod én hiszek a szerelemben Lou és nekem ez még mindig nagyon nehéz. Alisonnal is szakítani akarok, mert már így is bűntudatom van amiért megcsalom őt. -magyarázom neki, mire csak bólogat.

-Max ma szakított velem sms-ben.-vonja meg a vállát.

-Micsoda?- kérdem és a kezéért nyúlok.

-Nem igazán érint ez meg engem Hazzy, nem szerettem őt.- mondja tömören én pedig nem kérdezek többet. 

-Most már elég lesz.-nyúlok érte és megemelve fektetem fel az ágyra. Amint vízszintesbe van, már pajkos szemekkel is néz rám. 

-Zárd be az ajtót doki.- kacsint rám, de megrázom a fejemet.

-Be van kamerázva a szoba Louis.- használom a teljes nevét, mire felmordul. 

-Akkor este kérem a jutalmamat.- mondja hisztizve és még a kezét is karba teszi, amíg végig masszírozom a lábát. 

Lépésről lépésreNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ