27.rész

725 68 3
                                    

Louis

Miután Harry kiment Liammel, rossz érzés fogott el. Miattam fog bajba kerülni, amit nem akartam. De emellett elég önző is vagyok ahhoz, hogy elengedjem őt. 

-Öhm.- köszörüli meg Niall a torkát.- Baj lenne ha ma éjjel sem lennék itt?- kérdi rám nézve, mire elröhögöm magamat.

-Csak akkor engedem meg, ha nem a vendégszobában alszol.- kacsintok rá, mire kikerekedik a szeme és azonnal Zaynre néz.

-Kapd be Malik.- veti oda neki duzzogva. 

-Nyugi már, ő a legjobb haverom, te is meséltél nekem dolgokat Ni.- mondom neki, mire még jobban elpirul.

-Tudom csak..-akad meg.

-Oké, nem cukkollak tovább, menjetek.- mosolygok rájuk. Zayn megölelget, majd követi a kis szöszit. 

Mosolyogva rázom meg a fejemet a vívódásukra gondolva. Furcsa Zaynt is így látni. Nem tudtam, hogy ennyi türelme van. 

Harry arca jelenik meg újra az ajtóban és mosolyogva jön felém. Mivel én már fürödtem, eddig arra vártam, hogy ő is elkészüljön. Pizsamáját ledobja a székre és egy boxerben fekszik be mellém.

-Köszönöm, hogy kiálltál értem.- motyogja a vállamba, miközben csókokat hint rá és halad egészen a mellkasom felé. Lassan csókolgat végig én pedig egyre szaporábban veszem a levegőt. Fel-fel pillant a szemembe és úgy halad lefelé az ágyékom felé. 

-Akarlak Hazzy.- nyögöm a hajába túrva.

-Megkapsz Lou.- csókol bele a köldökbe.

-Komolyan, teljesen akarlak ma este baby.- mondom a  szemébe nézve, mire ledöbben.- Azt akarom, hogy bennem legyél.- nyögöm újra. Harry kikerekedett szemmel, de mosolyogva bukik vissza az ágyékomra. Sokkal forróbb csókokat hint rám és hamar le is húzza rólam a nadrágot. - A szekrényben van óvszer és síkosító. - morgom neki, mire felkapja a fejét.

-Tudni sem akarom, hogy kivel hozattad.- forgatja meg a szemét. Igazából ma hozattam Zaynnel, mert tudtam, hogy hamarosan eljön ez is. Harry lágyan kényezteti a farkamat és közben ide oda cikázik a szeme. Gondolkodik. - Milyen pózban csináljuk?- kérdi miközben végigsimít a combomon.

-Engedd lejjebb a szíjakat.-mutatok az ágyam fölött lógó szíjakra, azok pont jók arra, hogy megtartsák a lábamat. Harry felnéz a szíjakra, majd vissza rám.

-Oh baszki.- hunyja le a szemét. - Már a gondolattól eltudnék menni.- nyögi én pedig elkuncogom magamat. Szájával kényezteti tovább a farkamat, majd közben feltolja a lábaimat, hogy kitáruljon előtte a fenekem. Éhesen tekint le rá és látom hogy gondolkodik. Hezitál, hogy hogyan is kellene ezt.

-Elég az ujjad is.- mosolygok rá, mire elpirul.

-Ne haragudj, még nem minden megy.- mászik fel hozzám egy csókra. Érzékien kényezteti a számat, miközben csípőjével a farkamat ingerli. Lihegve válik el tőlem és újra a lábam köze helyezkedik, miután magához vette a kellékeket. Lábaimat még nem teszi bele a szíjba csak feltolja a mellkasomra. Kezeimmel nyúlok értük és ott tartom őket, amíg ő remegő kézzel nyúl a síkosítóért. Bőségesen keni be a kis résemet és az ujjait is, majd megérzem az apró masszírozásokat a gyűrűmön. Hangosan nyögök fel a jóleső érzésre. Régen éreztem már ilyet. 

Lassan nyomul be az egyik ujjával én pedig hangosan nyögve fogadom be őt. Lassan mozgatja bennem az ujját és közben végig az arcomat figyeli.

-Nagyon jó vagy Hazzy.- nyögöm neki, mire mosolyogva puszilja meg a combomat. Szeretem, hogy így törődik velem. Egyre gyorsabb tempót vesz fel én pedig egyre jobban zihálva élvezem. Megérzem, hogy egy újabb ujjat ad a másikhoz és itt már rendesen zihálva nyöszörgök. Annyira kívánom már őt. - Tedd fel a lábaimat, nem bírom tartani.- zihálom, mire lassan húzódik ki belőlem és a lábaimat a szíjba helyezi. Fölém vezeti a szíjakat és így pontosan ott tartja a lábamat ahol kell.

-Annyira szexi vagy így. Kikötözve.- jegyzi meg végigmérve engem.

-Ha felépültem, te is leszel ebben a helyzetben baby. -morgom,de belém fojt minden további szót, mert két ujjal nyomul belém. Most már nem finomkodik. Gyors tempót diktálva tágítja a résemet én pedig már kezdek elveszni. Nem bírom már.

-Gyere Hazza.- nyögök és a ágyba markolászok. Teljesen kikészít.

-Félek ettől Lou, nem akarlak bántani.- mondja halkan amikor beilleszti magát. Kezeimet felé nyújtva kérem hogy hajoljon le hozzá és úgy csókolom mintha az életem múlna rajta. 

-Nem fogsz bántani, élvezni foglak baby. Gyere.- nyögöm és a nyakába kapaszkodva várom hogy belém nyomuljon. Harry nagyon nagy. Feszít,de közben tudom hogy nagyon nagy élvezetet fog okozni nekem. 

-Jézusom de jó.- nyögi és remegve próbálja visszafogni magát. Lassan nyomul befelé és amikor tövig kitölt megáll. Lihegve néz le rám én pedig próbálok ellazulni. -Mozoghatok?- kérdi fojtott hangon én pedig bólintok. Megindítja a csípőjét és először lassan mozog bennem. Baromi jó. 

Harry felemelkedik fölülem és a sarkára ülve löki előre a csípőjét. Egyre gyorsabban mozog és ennek hatására egyre mélyebben is érzem magamban. Hangosan nyögve élvezem, mire hirtelen megáll. 

-Halkabban Lou.- mondja lihegve.

-Majd megtudod, hogy mennyire kurva nehéz egy feladat ez most.- hadarom gyorsan és egyik alkaromat a szám elé teszem.  Harry újra belendül és ha lehet még gyorsabban ostromolja a fenekemet. Többször is eltalálja azt a pontot amitől a karomba kell harapnom, hogy elfojtsak egy sikoltást. Ő is már hangosan liheg felettem és érzem, hogy darabosabb a mozgása, ezért magamhoz nyúlok. Amint látja a mozdulatomat, egyik kezével elsöpri onnan az enyémet és a farkamat is a csípője tempójával kezdi el verni. Meg fogok halni ettől az intenzitástól.

-Gyere Lou kérlek.- nyögi, majd pár mély lökéssel élvez el én pedig magamhoz nyúlok és addig verem a farkamat, amíg az utolsó lökésével telespriccelem a hasamat. Harry rám borulva lihegve csókolgatja a mellkasomat. 

-Jól vagy?- kérdi aggódva a zihálásomat hallgatva.

-Nagyon.- nyögöm és kábultam nyúlok bele a hajába. Életem legintenzívebb együttlétét kaptam meg most tőle. Harry óvatosan emeli le a lábaimat a szíjból és engem letörölve fekszik be mellém. Lágyan csókol meg, majd engem elnyom az álom. 

Lépésről lépésreМесто, где живут истории. Откройте их для себя