Louis
Felbaszott. Nagyon felidegesített tegnap este ezzel a hangnemmel és kiborulással. Gondolom szakított a nővel, mert bőröndökkel jött, de ez még nem indokolja azt, hogy így beszéljem velem. Segíteni akartam neki. Este nem is jött be hozzám és én sem kerestem őt. Reggel idegesen megyek a lifthez és megnyomom a gombot lefelé. Megint idegből cselekszem. Minél előbb fel akarok épülni. A lovardában a lovászfiúkhoz megyek és a segítségüket kérem.
-Melyik lóval mentél?- kérdi az egyik.
-Asszem villám, vagy szellő volt a neve nem tudom. A leghátsó boxban van.- magyarázom és már megyek is a helyre ahol fel tudnak rá tenni. Most már sokkal erősebb vagyok mint akkor.- Nem kell lekötni a lábamat.- mondom nekik, ők pedig bólintanak.
-Az orvosod tudja, hogy itt vagy?- kérdi az egyik mire csak bólintok. Kurvára nem érdekel most a doki. Még mindig kicsit félek, de most az ideg elönti az agyamat. Amint megindul a ló, próbálom magamat felnyomni, ami persze nem megy. Érzem hogy feszül a combom, de nem tudok ránehezedni és megemelni magamat. Percekig megyek a lóval ás már egyre jobban élvezem. Most már tudom a csípőmet is úgy mozgatni ahogy a lovász srác mondja és így már nem rossz. Nagyjából fél órája ülök a lovon, amikor hangos ordibálást hallok meg.
-TE MÉGIS MI A FASZT KÉPZELSZ MAGADRÓL?- trappol felém a doki.- KI A PICSÁM ENGEDTE EZT MEG NEKED TOMLINSON?
-Senki engedélye nem kell Styles.- vetem oda neki és eszem ágában sincs megállni.
-Állítsd meg a kurva lovat.- mondja a lovásznak.
-De..-kezdene ellenkezni a srác.
-MOST!- ordítja neki is és megindul felém.
-Még nem akarok leszállni.- kezdek vele vitatkozni, de őt nem érdekli, csak kiveszi a lábaimat a kengyelből és vár.
-Szállj le.- utasít fojtottan ideges hangon.
-Nem.-szállok vele vitába.
-Louis.-szól rám fenyegetve.- Vagy magadtól szállsz le vagy kurvára lerángatlak onnan.- morogja.Még nem láttam őt ilyen idegesnek. A szemei villogva szórnak felém szikrákat.
-Nem.Szállok.Le.- morgom vissza én is. Harry megindul a lábam felé, ám mielőtt elérné a vádlimat én elrántom onnan. Az egész egy pillanati tart, de mind a ketten ledermedünk.
Megmozdítottam a lábamat. Nem tartott sokáig, de akkor is sikerült. Harry szemei kitisztulnak és büszkén néz fel rám.
-Most megölelgetnélek, de mivel egy önfejű idióta vagy, ezért nem teszem. Gyere.- utasít, de én még mindig le vagyok döbbenve.
-Nem tudom hogyan sikerült.- mondom magam elé.
-Úgy hogy akartad. A lábaid jók Louis, csak a fejedben van gát.- mondja én pedig közben átemelem az egyik lábamat és felé nyújtom a kezemet. A vállán kapaszkodok meg és lassan csúszok le a lóról. Harry közelsége kikészít, főleg így hogy ő távolságtartó most. Beültet a székembe és bevisz a szobámba. -Most megfürdesz utána pedig beszélünk.- mondja határozottan és kiemelve a kocsiból megy velem a fürdőbe. Engem leültet a kis asztalra ami ott van, hogy addig engedjen nekem vizet.
Amint a fenekem eléri az asztalt kikerekedett szemmel nézek Harry mögé. Baszki. Elfelejtettem a labdát.
Mielőtt elkaphatnám Harryt, hogy ne forduljon meg már észre is veszi a labdát. Lassan fordul vissza felém és újra visszatérnek az izzó szemek.
-Hazzy én..én csak..- kezdek magyarázkodni, mert most egy kicsit tartok tőle.
-Kussolj.- morogja elém lépve.- Elegem van abból, hogy nagy ívben szarsz arra amit mondok. Ezt a kurva labdát én nem engedélyeztem neked, ha jól emlékszem.
-Sajnálom baby, nem akartam én csak..- mondom halkan és már nyúlnék érte, de ő lefogja a kezeimet és az asztalhoz szorítja őket mellettem. -Harry.-suttogom félve.
Harry pillanatokig néz a szemembe és közben megnedvesíti az ajkát. Nem tudom levenni róla a szememet. Annyira nagyon vágyom már rá.
-Akarod ugye Lou?- kérdi halkan.
-Kérlek.- nyögöm , mert már ez a közelség felizgat. Nagyon akarom őt.
-Ha jól viselkedtél volna, akkor megkapnád. De mivel kurvára felbasztad az agyamat, ezért nem érek ma hozzád. - mondja és tényleg ellép tőlem, hogy megcsinálja a vizet.
-Harry!- csattanok fel.- Nem csinálhatod ezt.- háborgok és megigazítom magamat a nadrágban.
-Én is mondtam ezt neked több tevékenységre is, de te szartál rá.- vonja meg a vállát és elül a kád szélére.
-Utállak.- vetem oda neki és rá sem nézek. Megint felbaszta az agyamat. -Hol van Niall? -kérdem tőle.
-Dolga van. Miért?- kérdi nyugodtan.
-Mert nem akarok veled fürdeni.- mondom ki és ránézek. Harry kicsit megenyhülve néz rám és leállítja a vizet egy sóhaj kíséretében.
-Akkor szólok egy másik ápolónak, hogy segítsen.- mondja és már indulna is ki.
-Ne.- szólok rá, mire felém fordul.- Mikor jön vissza Niall?- kérdem reménykedve.
-Zaynnel randizik, nem hiszem hogy ma visszajön.- mondja somolyogva, mire lehajtom a fejemet. Kurva élet.
-Ne szólj másnak.- mondom halkan és leveszem a pólómat. Harry végigmér majd összeszorított szájjal jön oda hozzám. Lassan nyúl a nadrágomhoz és bontja ki a melegítőm kötőjét. Nem bírom. Hirtelen nyúlok az arcáért és a szájára tapadok. Nem hagyom felocsúdni egyből hevesen tépem a száját.
Ő is reagál rám és hasonló intenzitással falja a számat. Nyelvével befurakodik be és kéjesen kényeztet. Már zihálva vergődök alatta és minél közelebb próbálom húzni magamhoz. Számról áttér a nyakamra és ott kezd el csókolgatni és harapdálni. Baromira felizgat ezzel. Amikor elválna onnan kezemmel húzom vissza a fejét, mire végig nyal az ádámcsutkámon. Fejemet hátravetve élvezem, ahogyan lágyan szívni kezdi a vékony bőrt.
-Úristen Hazzy.- nyögöm teljesen szétesve.
-Megérdemelnéd, hogy most itt hagyjalak.- morogja a nyakamba, mire erősen megszorítom a haját.
-Kérlek ne..- nyögöm és felrántom magamhoz egy csókra. Lágyan kergetjük egymás nyelvét és folyamatosan futkos rajtam az izgalom. Harry keze megindul a hasamon egészen a farkamig. Elválva tőlem pajkosan néz a szemembe, miközben a tagomat már kiszabadította.
-Tegnap ígértem egy szopást.- mondja elpirulva és somolyogva hajol a mellkasomra, hogy apró lépésekkel haladjon az ágyékom felé. Itt fogod eleven elégni ettől a férfitől.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lépésről lépésre
FanficLouis Tomlinson két keréken éli az életét. Mindene a száguldás és az adrenalin. Egy hirtelen baleset következtében kerül négy kerékbe amivel lehetetlen a száguldás. Vajon hogyan éli túl a 25 éves fiatal ezt a hirtelen jött változást. Dr.Harry Style...