Harry
Elgondolkodva nézek rá, pedig pontosan tudom mit akarok most. Érezni akarom őt. Lassan hajolok felé és Louis is egyből elkezd felemelkedni az ágyról. Fél úton találkozunk és én a tarkójához nyúlva húzom fel magamhoz. Lágyan tapadok az ajkaira.
Hagyja hogy én irányítsak. Lassan fedezem fel újra a száját. Nem tudom megunni. Megint olyan ingerek indulnak el bennem, amit még soha nem éreztem. Louis olyan vágyakat ébreszt fel bennem, amiről nem is tudtam, hogy bennem vannak. Nyelveink intenzív csatát vívnak egymással. Baromi jól csókol.
Lihegve váli el tőlem és hanyatt vágja magát. Somolyogva néz rám és nyakamnál fogva húz magára. Ennek hatására kénytelen vagyok feljebb csúszni a combján. Louis mosolyogva csókol meg újra és kezei is megindulnak. Az oldalamat kezdi el simogatni én pedig felsóhajtok. Nagyon jó érzés. Egyik kezemmel a feje mellett támaszkodok, de másikkal én is a mellkasát fedezem fel. Louis eléri a pólóm alját és kezeit bevezeti alá. Szájától elválva hangosan nyögök fel a meleg tenyerének érintésére.
-Megőrülök tőled Hazza.- nyögi ő is és a nyakamra tapad. Most már folyamatosan nyögdécselve élvezkedek felette. Farkam már mereven ágaskodik a nadrágomban.
-Ne hagyj nyomot.- súgom, mire Louis egy aprót harap a nyakamba, amire felmordulok. A mocsok meg csak kuncog.
Louis keze eközben egyre lejjebb merészkedik. Derekamnál jár amit apró cirógatásokkal lát el. Kezeit most a fenekemre vezeti. Először a nadrágomon keresztül simít végig a domborulataimon. Alig bírok már magammal. Zihálok felette.
Felbátorodva vezeti a kezeit a nadrágomba és úgy szorít rá a csupasz fenekemre.
-Nem vettél alsót.- súgja elbűvölt hangon, miközben az arcomat fürkészi. Mosolyogva nyögök fel a keze érintésére és önkéntelenül is feljebb lendítem a csípőmet. És ekkor majdnem elélvezek. Ugyanis ennek a mozdulat Louis merevedésén ért véget. Kikerekedett szemmel nyögök egy hatalmasat.
-Úr isten Lou.- nyöszörgök, mire Louis a fenekemet fogva húz vissza a merevedésére.- Nem bírom..- mondom elfúló hangon.
-Mozogj rajtam.- nyögi ő is zihálva.
-El- el fogok menni.- mondom döcögősen és töretlenül zihálok, de teszem amit mond. Baromi furcsa érzés egy másik férfi férfiasságát érezni a sajátomon. De tetszik.
-Isteni vagy baby.- nyögi a nyakamba és kezeivel irányítja a csípőmet.- Abba ne hagyd Hazza.- hörgi és érzem, hogy a kezei megfeszülnek rajtam. A tudat, hogy én okoztam ezt neki engem is átlendít. Olyan intenzíven lövellem tele a melegítőmet, hogy magam sem hiszem el.
-Krisztusom Lou.- hörgöm miközben görcsösen élvezek el.
Nem bírom magamat tartani, így teljesen rá fekszem. Ő is hangosan lihegve fekszik alattam, mire ijedten kapom fel a fejemet.
-Jól vagy? Kapsz levegőt?- kérdem egyből és az arcát kémlelem.
-Ühüm.- bólogat hevesen mosolyogva. Egyből elpirulok és inkább a mellkasához bújok. Próbálom feldolgozni, hogy mi is történt itt az előbb. Elélveztem egy férfin. Éreztem valaki más férfiasságát magamon és nem undorodtam.Sőt. Élveztem. Nagyon is. Belepirulok még jobban ahogy ebbe belegondolok.
-Hogy érzed magadat?- kérdi halkan és picit mintha félelmet éreznék a hangjában.
-Nagyon jól.- súgom a mellkasába.- Élveztem.- mondom ki, mire megint kuncogni kezd.
-Ez is egyértelmű volt nekem.- jegyzi meg utalva arra, hogy a csókunk után is ezt mondtam.- Nem bántad meg?
-Ha megbántam volna sem mehetnék már vissza az időben.- mondom, mire érzem, hogy megfeszül.- Ezért még szerencse, hogy nem bántam meg.- nézek fel rá, mire elvigyorodik.
-Remélem tudod, hogy innentől nem elégszek meg némi tipitapival mindennap. - jelenti ki kihívóan.
-Majd én ezt kontrollálom Lou.- vitatkozok egyből, mire elkerekedik a szeme.
-Úgy sem fogod bírni te sem.- forgatja meg a szemét és a kezét belevezeti a hajamba. Lágyan simogatja a fejbőrömet, amit lehunyt szemmel élvezek.- Már most benne lennél a folytatásban.- jegyzi meg érzéki hangon.
-Ne bízd el magadat Tomlinson.- nyögöm, de közben levakarhatatlan a vigyorom.
Most úgy érzem, hogy egy olyan helyre kerültem, ahova igazából mindig is akartam, csak nem tudtam hogyan jutok oda.
YOU ARE READING
Lépésről lépésre
FanfictionLouis Tomlinson két keréken éli az életét. Mindene a száguldás és az adrenalin. Egy hirtelen baleset következtében kerül négy kerékbe amivel lehetetlen a száguldás. Vajon hogyan éli túl a 25 éves fiatal ezt a hirtelen jött változást. Dr.Harry Style...