22.rész

629 63 5
                                    

Louis

Miután Harry sírva jött be hozzám, azonnal felhívtam Zaynt. Gondolatommal ellentétben egy forintot nem fizetek ezért, ezt ugye tudnám ha felmennék a közösségi oldalamra, amit Zayn kezel. A központ felajánlása miatt vagyok itt, ők garantálták, hogy lábra állítanak cserébe meg kell őket említenem a felépülésem kapcsán. Ideges leszek ennek hallatára, mert ki is tudnám fizetni abban biztos vagyok. Zayn megnyugtatott, hogy ne aggódjak nem fogják elvenni Harryt tőlem és én ezzel meg is békéltem. 

A labdás tornázás után fáradtan, de annál boldogabban tértem vissza a szobámba. Harry azt mondta hazamegy, hogy Alisonnal beszéljen, így csak este tud hozzám bejönni. A szobámba visszaérve a székemben maradok és kimegyek az erkélyre. Harry nem adott engedélyt, bár nem is kérdeztem, de rágyújtok. Már egy hete minden nap ezt csinálom és jól bírom. Még csak egy szálat merek szívni, de azt bírja a tüdőm. Most is éppen a napi cigimet élvezem, amikor valaki mellém lép az erkélyen.

-Mit csinálsz tesó?- néz rám ideges fejjel Niall.

-Minek tűnik?- kérdezek vissza és beleszívok a cigibe.

-Harry tud erről?- kérdi összehúzott szemekkel.

-Harry nem az anyám, hogy minden lépésemről tudjon.- vágom rá egyből és elnyomom a cigit.- Amúgy is napi egyet szívok csak, úgyhogy ne hisztériázz. 

-Beszélhetünk?- kérdi témát váltva és leül mellém. 

-Ma mindenki beszélni akar velem, ijesztő.- jegyzem meg kuncogva.- Mondjad haver. 

-Zaynről lenne szó.- pirul el én pedig vigyorgok.- Asszem tegnap randiztunk.

-Értem. És én miben tudok segíteni?- kérdem értetlenül.

-Én nekem ez új, teljesen. Nem tudok vele mit kezdeni basszus.- borul ki a szöszi.- Azt sem tudom eldönteni, hogy ő mit akar tőlem és én sem tudom, hogy mit akarok. 

-Zayn nem szokott pasikkal randizgatni.- jegyzem meg először is. Niall érdeklődve hallgat.- És ha jól tudom még csak egy csók volt köztetek. Ez sem jellemző rá. Ő a pasikkal csak dugni szokott, nem teperni értük. 

-Oh. És ő..ühm..szóval.- nyökögi, mire majdnem kiröhögöm, mert szinte tudom, hogy mit akar kérdezni.- Szóval ő milyen szerepben van? Mármint..öhm.. szexuálisan értem. - nyögi ki teljesen elvörösödve. 

-Általában aktív, de néha belemegy a passzív szerepbe is.- magyarázom a barátom szokásait.- De ezeket tőle is megkérdezheted Ni, nem fogja leharapni a fejedet.- kuncogok fel.

-De vele még jobban zavarban vagyok basszus. Nem tudnék ilyenekről vele beszélni. - sóhajt fel.

-Ne játssz vele haver. Ő jó ember , de ha hülyének nézik, azt nem szereti. És még én is kinyírlak.- jegyzem meg viccelődve. 

-Félek egy kicsit tőle, baromi domináns.- néz rám félve.

-Hát barátom, kielégületlenül soha nem fog hagyni.- kacsintok rá, mire beleüt a vállamba.

-Te barom. Hol van Harry?- vált témát.

-A barátnőjével beszél, bűntudata van. - magyarázom, de nem akarom elmondani, hogy a szakítást tervezi, mert nem az én dolgom 

-És a te barátod hol van?- kérdi.

-Valahol a tengeren az új pénzeszsákjával.- vonom meg a vállam. Max valóban megírta nekem, hogy talált egy másik pasit és hagy nekem teret, hogy fel tudjak épülni. Még hálás is lehetnék, de nem vagyok az. Túl sok pénzt vitt el ahhoz, hogy ő szabja meg a szabályokat. Én pénzeltem évekig, úgyhogy mire hazajön a lakása már sajnos el lesz adva, mert hogy én vettem neki. Kellemetlen, ha az ember egy pénzéhes fasz. Márpedig ő az volt, csak mellé jól tudja játszani a törődőt. 

- Oh, akkor szabad a pálya.- vigyorodik el és nekem is kuncognom kell.

-Kérnék egy szívességet.- nézek rá komolyan, mire csak bólint.- Hozz nekem ide a szobába egy tornalabdát. Ma használtuk és gyakorolni akarok vele. 

-Harry megengedte?- kérdi gyanakodva.

-Szerinted miért tőled kérem?- válaszolok kérdéssel a kérdésére. 

-Ki fog nyírni engem emiatt.- sóhajt fel.-Mekkorát használtál?

-Nem tudom, zöld színű volt.- vigyorodom el. Nyert ügyem van a szöszivel. Niall feltápászkodva indul meg a folyosón én pedig begurulok a szobába. Azon gondolkodom, hogy hova tegyük a labdát és végül a fürdő mellett döntök. Oda Harry nem jön be, csak ha én beengedem, így nem fogja észre venni.  Niall belép a nagy labdával és várakozóan néz rám.

-A fürdőbe tegyük. - utasítom és jövök is utána.- Maradj itt amíg kitalálom, hogyan tudok átülni rá egyedül. 

-Ott a wc-nél lévő kapaszkodóval át tudsz rá ülni nem?- kérdi és meg is indul az említett kapaszkodó felé. Valóban működőképes lehet. Én is odamegyek és a labda mellé parkolok le, hogy  a wc és a székem között legyen a labda, hogy ne guruljon el. A kapaszkodóban markolok és megemelem magamat. Először vissza is ülök, mert rájövök, hogy a lábamat nem tettem a megfelelő helyre. A bokám már mozog így az irány mindegy, de a labdához közel kell raknom őket. Miután ezt megtettem, újra megemelem magamat és most a labdán érek földet. Egyből megkapaszkodok a wc-ben és a székben, hogy ne boruljak le. A lábamat helyre teszem és vigyorogva nézek fel Niallre.

-Ügyes vagy haver.- dicsér meg.- Hozzak be valamit?

-Igen. A telefonomat hozd be légyszi.- kérem és közben boldogan üldögélek a labdán. Érzem a combjaimat. Jobban mint eddig. Még nem tudom őket mozgatni, de már érzem, hogy nem sok kell. Harrynek ezt nem mondtam, hogy ezt érzem és hogy már először is éreztem amikor ráültetett erre a labdára. 

-Tessék haver. Ha bármi van hívj fel, beírtam a számomat. És ha Harry kérdezi nekem nem volt ehhez közöm.- mutat rám fenyegetően. 

Harry

Hazaérve Alisont otthon találom. Mosolyogva akar megcsókolni, de én eltolom magamtól. 

-Mi az Harry?- kérdi tőlem szomorkásan.

-Üljünk le Al. Beszélni akarok veled.- sóhajtok és baromi idegesen ülök le a kanapéra. 

-Baj van?- kérdi aggódva a kezeimet szorongatva.

-Ne haragudj rám Al.- mondom halkan.- Szakítanom kell veled. 

-Mi?- kérdi ledöbbenve.

-Nem így terveztem, de jött más az életembe Al, olyan valaki akiről soha nem gondoltam volna, hogy közöm lesz hozzá ilyen téren. Nem akarlak bántani és a hátad mögött csinálni a dolgokat, de őt sem akarom elengedni.- magyarázom halkan.

-Baszódj meg Harry.- csattan fel és fel is ugrik mellőlem.- Hetek óta csendben tűröm hogy nem jössz haza a munka miatt.- mutat idézőjelet.- Miközben meg valaki mással kavarsz? Hogy gondoltad ezt? 

-Ne haragudj, nem akartam ezt.- mondom még mindig halkan. 

-Hát ez szuper. És most mit vársz? Áldásomat adjam vagy mit akarsz?- kiabálja.- Szedd össze a cuccaidat és húzz el innen.- veti oda és maga után becsapva az ajtót kimegy az erkélyre. Könny gyűlik a szemembe amit gyorsan le is törlök. Teszem amit mond.

Összepakolok a bőröndjeimbe és szó nélkül hagyom el a lakást. Amint beülök az autóba kitör belőlem a sírás. Nem akartam őt így bántani, mert nem ezt érdemli. De közben Louist sem akarom bántani. A kurva életbe. Percekig hangosan zokogok és csak utána indulok el a központ felé. Mivel nincs hova mennem, így mindkét bőröndömet magam után húzva caftatok az irodámba. Látom Louist a saját szobájában, ahogyan a székében üldögél, de nem megyek be hozzá. Az irodámba érek és lerakom a cuccaimat, ő pedig már ott is van.

-Mi történt baby?- kérdi halkan és begurul a szobába.

-Nem akarok most beszélgetni Louis.- mondom és határozottan a szemébe nézek. Nincs ehhez energiám most, csak egyedül akarok lenni.

-Hazzy kérlek besz..- kezdi, de lehurrogom.

-Menj ki most innen.- förmedek rá, mire látom hogy felidegesíti magát, de kimegy. 

Magamba roskadva ülök le az ágyamra és újra sírni kezdek. Nagyon megvisel engem ez az egész. Alisonnal évekig voltunk együtt, majd egyik pillanatról a másikra utált meg engem. 

Lépésről lépésreTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon