11. BÖLÜM
"Ben sevmek nedir bilmem...
Ömrümde tatmadım bilmem...
Annesiz babasız kimsesizdim, ben sevmek nedir bilmem..."
Siz bilir misiniz?
Hayalet okuyucu olmayın votelerinizi yorumlarınızı bekliyorum emeğimin karşılığı olarak.
;)SeviliyorsunuZzzz Canlarımmmm :)
İyi okumalar...
........
Bazen yolun sonu aslında başıdır.
Tam her şey yoluna girecek derken her şeyi başa saran çok kötü şeyler olur. "Beni bir dinle,"derken ateş saçan gözleri sinirden kıpkırmızı olmuştu. "Seni denedim, ilk fırsatta bana ihanet ettin! Karşında hiç görmediğin zorba bir adam göreceğine emin olabilirsin!"Tetiği çekti yolun sonunda olduğumun bilinciyle omuzlarımın dikleştirdim karşısında cesurca durdum.
"Sana yapacaklarımı tahmin bile edemezsin! Bana ihanet etmen sana çok pahallıya patlıycak Gizem! İstemediğin her şeyi yapacağım. Bana asla direnemeyeceksin!"
Gözlerimi sımsıkı kapattım ve dizlerimin üstüne çöktüm.
Beni hemen öldürmeliydi öldürmesi yapacağı başka her hangi bir şeyden daha iyidi."Eğer şimdi kafama sıkmazsan bir daha böyle bir fırsat asla geçmeyecek eline."
Sözlerim umrunda bile değildi."Gözünü aç!"Beni Kolumdan tutup ayağa kaldırdı. Yüzünde gözle görünür bir hayal kırıklığı vardı öfkeyle karışık.
"Daha ne yapmam gerekiyor!
Lan ben senin için babamdan gizli iş yaptım!"Bağırmasıyla yerimden sıçradım.
"Seni oradan çıkarmak için tam bir hafta plan yaptım! Senin için her şeyi yaptım Gizem! Allah kahretsin,"
dedi dişlerini sıkarak. "Neden? Neden sevmiyorsun beni? Neden!"Sözlerinin ağırlığı altında ezilirken zoraki araladım dudaklarımı.
"Seni sevmemi engelleyen şeyler var,"dedim sesim olduğundan kısık ve cılız çıkmıştı.
"Ne var Allah kahretsin ne?!"
"Sebebini söyleyecek kadar nefret etmiyorum senden," dedim gözlerimden bir yaş firar ederken.
O bunu duymayı hak etmiyordu öleceğimi bilsem bile babasının bana tecavüz ettiğini söylemeyecektim! O bana karşı hep iyidi bu iğrenç durumdan asla haberdar olmamalıydı.
Onunla bulunduğum her ortamda zihnimde o an canlanıyordu. Babasına duyduğum nefreti istemesemde onada duyuyordum. O belki farkında değildir ama biz imkansızdık. Bizden asla olmazdı. Asla! Kimse kendisine tecavüz eden adamın oğluna aşık olmazdı. Bu mümkün değildi!"Sebebi ne Gizem, bilmek istiyorum o aptal sebebi!"
Tam konuşacakken beni kovalayan adamlar etrafımızı sardılar. Bir çember oluşturdular o çemberin tam ortasındaydık. Silahı bana doğru tutmuş olan Cihat'a doğru tutmuşlardı silahlarını."Kızı bırak,"dedi beş adamdan biri.
"Siz de kimsiniz?"dedi Cihat öfkeyle "Kızı neden istiyorsunuz?" Adamlardan biri kolumu tuttu. "Kızı bırak!" diye Cihat'ı uyardığında Cihat bağırmaya başladı. "Çek lan elini piç kurusu!"diye küfürler yağdırdığında arkasındaki adam namluyu kafasına yapıştırdı. Olan biteni şaşkınıkla izliyor bunun Timur itinin bir oyunu olduğunu düşünüyordum.
"Eğer zorluk çıkarırsan öleceksin." "Zorluğun kralına çıkarırım lan!"diye arkasındaki adama tekme attı. Elindeki silahı yere düşürdüğünde adamlar beni arkasına alıp hepsi ona karşı durdu. Cihat'ın tekmesine maruz kalan adam onun yere düşen silahını hemen yerde aldı ve beş kişilik ekip ona doğru silahlarını tutmaya sürdürdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 Tutsak Mağdurlar
Romance+18 Yetişkin içerik! Dudaklarını dudaklarımda hissettiğimde gözlerim büyüdü. Beni ilk defa öpüyordu. İlk defa... Öpüşü oldukça yumuşaktı kendinden geçmiş gibiydi. Karşılık vermeden karşısında utançtan renkten renge girdiğimde belimden kavrayıp sıkı...