Данаил- Втора глава

1.1K 92 68
                                    

Жасмина

Данаил Ангелов. Само като изрека името му и правя нещо,което досега не съм искала,но това лице,това тяло,тези дълги пръсти и начина,по който ме гледа ме подтиква да се излегна на леглото и да включа телефона на видео за да запиша как ще се докарам до края.

Видеото върви ,а аз съм по разтворен халат и ръце,които опипват всяка гола част по тялото ми. Извивам се и простенвам,когато прищипях зърната си след това ги стиснах. Силно.

В момента ми се иска той да е тук,затова отварям уста за да изрека.

- Харесвате ли това,което виждате Господин Ангелов? - вкарвам два пръста в устата си и гледам към телефона за да ги засмуча. Мъркам и въртя езика си около тях. - Къде искате тези пръсти да ме докоснат? Тук? - навлажнявам зърната си.- Или тук? - слизам надолу и докосвам клитора,стенейки. - Влажна съм. - толкова съм мокра ,че пръстите ми прогизнаха от соковете. Премествам телефона ,за да може камерата да заснеме всичко ,най -вече вагината,която е разтворена за него. - Ангелов! - простенвам фамилията му и вкарвам двата пръста в мен,движейки ги. С другата ръка хващам таблата на леглото и се извивам,докато тласкам все по-бързо.
Едновременно извиках и погледнах към камерата за да види колко ми е хубаво и изпитвам желание за още. Изкарвам ги за секунда и отново ги плъзвам между стените си ,усещайки как скоро ще свършва. Извивам пръстите и отварям уста в нямо "О" за по- добър ефект. Искам да разбере,какво удоволствие ми доставя,само докато мисля за него.
- Данаил Ангелов...- стена името му. Широко се разкрачвам и изваждам пръстите за да потъркам клитора и буквално да изпищя от силния оргазъм. Треса се и изпъвам врат с отворена уста. Когато конвулсиите утихнаха се обръщам по корем и разтварям бузите си за да види как соковете ми се стичат. Изчаквам няколко секунди и спирам видеото.

Това беше лудо и адски дръзко,но пък ми хареса. Утре ще разбера какъв е номера му от дневника в библиотеката и ще му го изпратя. Надявам се да го е дал,макар вероятността да е малка. Хората не са длъжни да си дават номера на телефона,но ние все пак държим на това,ако някой клиент реши да не върне книга. Повечето ни клиенти са от квартала или от офисите на близо и горе долу знаем кой къде работи или живее,но нямам и най-малка представа откъде е Данаил.
Всеки път е с костюм и носи малко куфарче. Да не би да е адвокат или да има собствена фирма....трябва да разбера повече за него. Любопитна съм за всичко свързано с този пленителен мъж.

Мръсни Тайни 🔞🔞🔞Where stories live. Discover now