Жасмина
Вече съм в заведението и чакам на една от масите близо до бара. Притеснена съм. Не знам дали постъпвам правилно. Влюбена съм в Данаил,а имам среща с друг. Толкова съм объркана ,че нямам представа на кой свят се намирам.
За пореден път поглеждам през рамо,сякаш ще разбера кой от всичките мъже е тайнственият обожател. Никой не идва към моята маса,а и защо по дяволите заглеждам само костюмирани мъже като вече знам ,че се облича с блуза и дънки.
Данаил.
Ето,пак мисля за него. Това не е на добре щом чакам да дойде...
-Жасмина?! - прокашлям се и леко се завъртях за да видя....Какво?!
-Ъ-ъ...Какво правиш тук? - изглежда страхотно. Косата му е зализана назад,очите му блестят,брадата си личи и го прави още по-секси,но не може да е той. Няма как да е братът на Данаил. Не и Гавраил.
-Имам среща. - поглеждам наляво след това надясно и си задавам въпроса къде му е срещата. Аз ли съм ?
-С мен ли имаш среща?- пъхна ръце в панталона и широко се усмихна. Боже,каква усмивка само.
-Искаш да вечеряме ли?
-Ъ-ъ...- в шок съм и загубих ума и дума. Не ми казвайте,че съм се целувала с брата на Данаил.
-Едва ли ще се хареса на Данаил. Имам бизнес среща. - какво облекчение. Така си отдъхнах,че го накарах да се засмее.
-Повече не ме стряскай.
-Толкова ли съм страшен? - усмивката му е още на лицето и така привлича много женски очи. Забелязах една дама да минава покрай него за трети път и да го съблича с поглед.
-А,не! Не! Боже...ти и страшен... - бих казала секси,но това е друга тема. - ...просто..- замислих се за момент. - Няма значение. - размахвам с ръка и фалшиво се засмях. Какви ги говоря,по дяволите?! - Радвам се,че те видях. - трябва да го отпратя иначе ще кажа още някоя глупост.
-И аз,Жасмина! - потреперих,когато сложи ръката на масата и сведе глава. - Данаил няма да остане доволен,ако разбере ,че имаш среща с мъж. - от усмихнат се превърна в сериозен и строг.
-А, той е женен. - изтърсих аз. Вместо да ми отговори по начин,който да защити брат си,Гавраил само се усмихна.
-Изборът е един...- приближи се,усещайки топлия му дъх в ухото си. - ...Да не съжаляваш. - изправи се. - Лека вечер! - следя го с поглед,виждайки как сяда на една маса с още трима мъже. Откопча сакото си и се здрависа с тях.
YOU ARE READING
Мръсни Тайни 🔞🔞🔞
RomanceПРОЧЕТЕТЕ ИСТОРИЯТА В УЕБ СТРАНИЦАТА :https://www.el3nka90.com/ Поредицата "Мръсни тайни" ще ви поведе към две незабравими истории с леки елементи на БДСМ. Първа книга "Палавата библиотекарка" От многото еротични книги,които прочете палавата Жасмина...