Данаил- Шестнадесета глава

817 84 271
                                    

Жасмина 

От два часа се въртя в леглото и не ми дава мира,кой беше мъжът в библиотеката. Не можах да видя лицето му,а само ярко зелени очи. Не знам какво да си мисля. Дали мъжът,който ме целуна е този,който изпраща и съобщенията,както и.. ...ставам като попарена за да извадя двата плика от чантата си.

Отварям единият и очите ми се разширяват от написаното. 

Обожавам да те гледам. Особено докато спиш.

Отварям другият и тежко сядам на леглото,притеснена от прочетеното. Този мъж е вманиачен.

Най-голямото ми желание е да те видя под мен...гола..

Вземам първия плик и се замислям,как е успял да ме наблюдава докато спя. Поглеждам към прозореца ,но така не мога да преценя,затова ставам за да се отзова пред него. Срещу мен най-близкия блок е на около петдесет метра и като се завъртя и отново погледна към блока  е възможно някой да ме види от горните етажи. Не харесвам тъмнината и не  издърпвам пердето за да се скрия и така давам възможност на някой да ме огледа с бинокъл.

Ядосана на това,рязко издърпвам пердето. Не са ми малко проблемите с Данаил,ами сега и този мъж,който се опитва да ме целува. Вече ми стана ясно,че това е един и същ човек. Толкова съвпадения на едно място няма.

Докато мисля за всичко,което ми се струпа ,на вратата се иззвъня. Не отварям. Сигурна съм,че е някой съсед,който търси родителите ми. След малко пак се чу звънеца и с гръм и трясък излизам от стаята си,отивайки във всекидневната за да видя ,че родителите ми са излезли. Гробна тишина е вкъщи. Едва ли ще спят ,те са ранобудни.

- Кой е? - извиках аз,поглеждайки към часовника на стената. 09:00 часа. Мамка му. Това е Данаил.

- Аз съм. - няма как да объркам този тембър на гласът му. Толкова е възбуждащ. Отварям вратата и троснато го питам.

- Какво правиш тук? - горещия му поглед се плъзна от върха на косата до босите ми крака.  

- Не ми казвай,че така спиш. -  изчервих се,когато видях коя нощница съм облякла. Снощи бях уморена и взех първата дреха,която напипах в гардероба. Купих я заради Данаил. Смятах тази вечер да му я покажа,но нещата се промениха.

- Мм,не! - скръствам ръце за да прикрия зърната си. 

- Обличай се! - поклащам глава и директно затварям вратата пред лицето му. Отивам към стаята ми ,но преди да прекрача прага,бях повдигната и след секунда се отзовах  върху леглото по корем. Изписках,когато усетих ръката му по бузата на дупето ми. Все още е зачервено и леко ме заболя. - Никога повече не затваряй вратата пред лицето ми. - отмести бельото настрани и вкара два от пръстите си,карайки ме силно да простена. - Разбра ли,палавнице? - тласна един път,втори път ,а аз свих пръстите на ръцете си от удоволствие. - Отговори,Жасмина! 

Мръсни Тайни 🔞🔞🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora