Данаил-Двадесет и втора глава🔞🔞

1.2K 85 206
                                    

Данаил

Изминаха няколко дена и все още нямам известие от Жасмина

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Изминаха няколко дена и все още нямам известие от Жасмина. Взела е решение и явно не съм аз. От една страна съм разочарован,но от друга я разбирам. Колкото и да ми се иска да беше избрала мен, аз все още съм женен.

Не трябваше така да разбира. Нямах представа ,че Диляна е поканила съпругата ми. Винаги е била подмолна с действията си и сега го доказа на собствената си сватба. Дано скоро брат ми да се вразуми и да се отърве от тази жена.

Отпивам поредната глътка от кафето си и отново влизам в съобщения за да пусна видеото от Жасмина.

Стискам чашата и съскам,когато започна да се докосва. Толкова непоклатима и секси. Вагината ѝ е прекалено мокра и приканваща,че едва сдържам моите стенания. При всяко споменаване на името ми ,пенисът ми се сгърчва.

Явно съм мазохист щом за двадесети път го гледам и пенисът ми е нетърпимо твърд.

- Харесвате ли това,което виждате,Господин Ангелов?! - Много,Жасмина. Много.

Тъкмо да видя как се докарва до оргазъм и на екрана се изписа номера на полицията .

-Да! -

-Господин Ангелов?!

-Да,аз съм! - преди два дена ми се обадиха за да ме извикат в районното и да дам показания. Направих всичко каквото ми казаха ,както и видях въпросния Бойчо Генов. Не го познавам. За първи път го виждам.

-Имаме развитие по случая.

-Слушам!

-Господин Генов си призна ,че някой му е платил за да го направи.- изправям гръб от чутото.

-Кой е бил?

-Не знае!

-Как така няма да знае?! - не мога да повярвам,че всичко е било умишлено.

-Получил е писмо с инструкции и няколко банкноти по сто лева. - потърках лицето си с ръка. Не може да бъде по-лошо. Опитват се да ме убият.- Елате в районното за да поговорим.

Мръсни Тайни 🔞🔞🔞Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang