Данаил- Трета глава 🔞🔞🔞

1.9K 96 70
                                    

Жасмина

-Да ме напляскате,Господин Ангелов! - лицето му по никакъв начин не показва дали е шокиран от искането ми. Той ще е една интересна личност и нямам търпение да разбера повече за него. Ако той ми позволи,естествено. Не е от приказливите,а и не издава емоциите си. Точно такива мъже ми допадат.

Минават още няколко секунди,в които той се взира в очите ми,сякаш иска да проникне в тях и да разбере дали съм сериозна. Направи една крачка към мен,последва още една и когато стигна до толкова ,че да усетя умопомрачителния му аромат на тежкия одеколон и едва се спрях да не простена.

Изписках от рязкото завъртане и ръце поставени на вратата. На мига изтървах халата от първото ,но и силно пляскане по дупето ми. Залепи бузата на лицето ми на вратата ,а аз издавам дупето си към ръката му за да продължи. След малко той изсъска и пак ме напляска като другата му ръка се плъзна по целия ми гръб,докато не се спря на рамото ми,стискайки го.

Господи. Ръката му перфектно залепва за бузите ми и само като я усещам там и клитора ми запулсира. Сякаш разбра за това и два от пръстите му го потупаха. Подскачам и стена от внезапния ток ,който ме удря с всичка сила.

-Още,Господин Ангелов! - моля аз,а в отговор плъзна носа си по косата ми,вдишвайки.

-На ръба съм,а това не е хубаво за теб. - поглеждам го през рамо за да видя как пот е избила по челото му. Той се бори с възбудата си.

-Покажи ми тази страна. - поклати глава и отново ме плесна. - Моля те! - каменното му изражение се промени ,но това беше за кратко. Явно му харесва,когато се моля.

Все още стиска рамото ми,но аз вече не издържам. Желая го. От шест месеца си представям този момент и няма как да го оставя само да ме напляска. Искам го гол,потен и възбуден под мен,над мен,зад мен,общо взето във всички пози.

-Моля ви,Господин Ангелов! - още повече издавам дупето си назад за да потъркам пениса му през дънките.

-Жасмина...- той се отдръпна,но аз рязко се завъртях за да се залепя за тялото му. Той е горещ,твърд и ухае страхотно. Имам чувството,че за секунди се влюбих в този мъж. Няма такъв изящен екземпляр от мъжки пол.

-Какво трябва да направя за да....

-Това видео...- прекъсна ме той. - беше точно в целта. Накара ме да спра да мисля,а докато пътувах го гледах още няколко пъти. С непоносима ерекция съм и искам да вляза толкова дълбоко в теб,че да не ми се налага да излизам. Ще плачеш да те пусна ,а аз не съм сигурен,че искам да го правя. Не си готова за мен. - какъв тембър само...стана ми още по-горещо. Не ме интересува какво говори. От шест месеца съм готова за него.

Мръсни Тайни 🔞🔞🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora