Данаил
Изминаха няколко дена и Жасмина още не ми е писала. Пенисът ми не спира да ме тормози. Иска свобода. Иска да тласка. Иска да го облекча,а "Палавата библиотекарка"я няма. Колко разочароващо. Явно трябва да се насоча на някъде другаде. Може би към някоя друга библиотекарка....
-Добър ден ,Господин Ангелов! - влиза първия студент и с раздразнение разбирам,че скоро започва часа. Сядам на стола и отварям сборника на показателите,свързани с динамиката на БВП(Брутен вътрешен продукт) Разглеждам таблицата,която ще ни послужи за урока и ставам за да напиша формулите на дъската.
-Всички да отворят на страница 126. - нареждам аз,продължавайки да пиша. - Както чухте от лекцията ,номиналния БВП измерва стойността на произведената продукция през даден период по цени от същия период,докато реалният БВП оценява произведените стоки и услуги в даден период чрез цени от друг,минал (базов) период.
Съотношението между номиналния и реалния БВП....- поглеждам през рамо за да видя как всички се взират към вратата.-Добър ден,Господин Ангелов! - ръката ми замръзна. - От ръководството на библиотеката ме изпратиха за да представя новата книга.... - стискам маркера и я оглеждам от глава до пети. Мама му стара. Не искам да се насочвам към друга библиотекарка. - ...но довършете. Не искам да прекъсвам урока. -Токчетата на обувките ѝ изтракаха ,а аз се опитвам да успокоя пениса си. Видя я и откачи. Прокашлям се и продължавам. - ....Ъ-ъ...изразява се чрез дефлатора на БВП,който е ценови ин...индекс...- По дяволите. Никога не съм заеквал. - ....,измерващ средното равнище на цени на БВП за текущата година по отношение на базисната година. - обръщам се и веднага я търся с поглед. Застанала е в ъгъла на стаята и се взира в мен. Леко свали очилата и ме огледа най- безсрамно. В момента си я представям как пада на колене и ръце и започва да лази към мен,мъркайки като котенце. Да се търка в краката ми и с очи да ме моли да я докосна. Тази фантазия се хареса на пениса ми и вече е толкова издут ,че нямам идея как ще го прикрия пред студентите. А днес съм облечен с по- тесния панталон. Каква грешка. - Мога да спра за да представите книгата.
-Не,ще изчакам. Не бързам за никъде,Господин Ангелов! - нарочно го прави. Нарочно е облякла най-тясната си пола,а копчетата на ризата ѝ едва се държат. - Продължете. - ако мога...
-Нека някой да излезе и да напише формулата за "Темп на икономическия растеж"- трябва да седна иначе всички ще забележат издутината между краката ми. - Хайде! - поглеждам към студентите,но се правят на ударени като всеки един е свел глава. - Толкова ли е трудно някой да стане и да напише една елементарна формула? - изсъсках аз. Не стига,че съм с непоносима ерекция заради тази жена в ъгъла,а и студентите ми правят на пук. Тъкмо да им кажа да извадят по един лист и ако не напишат проклетата формула,всеки един ще е с по минус 10 т. от събралите се до сега през семестъра ,но "Палавата" Жасмина се обади.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Мръсни Тайни 🔞🔞🔞
RomanceПРОЧЕТЕТЕ ИСТОРИЯТА В УЕБ СТРАНИЦАТА :https://www.el3nka90.com/ Поредицата "Мръсни тайни" ще ви поведе към две незабравими истории с леки елементи на БДСМ. Първа книга "Палавата библиотекарка" От многото еротични книги,които прочете палавата Жасмина...