Данаил
Как може да пишат такива глупости? Аз ли не се справям като асистент или студентите са толкова глупави? Зачерквам написаното и най-долу пиша 0 т. Вземам следващият лист и за пореден път се озадачавам от написаното. Хвърлям листа и потърквам с пръсти слепоочието си. Главата ми ще се пръсне.Имам нужда да се разведря. Да се откъсна за малко от работата. Да направя....
-Господин Ангелов! - с раздразнение се завъртях към... - Казвам се Жасмина Борисова и съм тук за да ви задам няколко въпроса.- изведнъж се почувствах по-добре. Вече не усещам тази болка в главата си,а хормоните забушуваха на макс. Панталона ми рязко отесня. - Може ли да седна? - взирам се в нея и не мога да повярвам как влезе в кабинета ми. Тази жена иска да ме побърка до толкова,че страшно много да я желая. И успява. Мама му стара,много добре се справя с ролята.
-Седни! - посочвам стола срещу мен. - Откъде знаеш,че работя тук?
-Мисля,че аз трябва да задавам въпросите,Господин Ангелов. - отвори чантата и изкара черен дневник и химикал като леко повдигна очилата си. Мамка му...луд съм по проклетите ѝ очила.
-Добре,Госпожице Борисова...- облиза розовите си устни. Действие,от което пенисът ми се сгърчи. Свалих ръката си и силно го стиснах за да се успокои. Не трябва да я чукам. Не и тук.- ...Задайте първия си въпрос. - облягам се на стола и спускам погледа си към видимата цепка на гърдите ѝ. Няма сутиен и вече едва издържам.
-От известно време насам правя проучване в университета...- повдигам вежди,а тя кръстоса крака един път,втори път,трети път....ръмжа и стискам подлакътниците. Тази нейна роля ме влудява. Още малко ще издържа. Още малко. - ..
-Защо,досега не съм ви виждал? - попитах аз. Жасмина се изправи и бавно заобиколи бюрото ми. Не идвай при мен. Не идвай при мен.
-Защото ви отбягвах и...- седна на бюрото и се надвеси,усещайки тъмните ѝ кичури да галят ръката ми. - ...исках да ви оставя за десерт. - Очилата леко се плъзнаха по носа ѝ. Пенисът ме ще пробие дупка в панталона. Толкова е съблазнителна. - От колко време сте главен асистент по Икономика?
-Пет години. - отговарям аз и отварям шкафа за да изкарам малката кутия предназначена за нея. Жасмина я погледна за секунда,но нищо не може да я спре за да изиграе ролята си. - За вас е.
BẠN ĐANG ĐỌC
Мръсни Тайни 🔞🔞🔞
Lãng mạnПРОЧЕТЕТЕ ИСТОРИЯТА В УЕБ СТРАНИЦАТА :https://www.el3nka90.com/ Поредицата "Мръсни тайни" ще ви поведе към две незабравими истории с леки елементи на БДСМ. Първа книга "Палавата библиотекарка" От многото еротични книги,които прочете палавата Жасмина...