Данаил- Пета глава

999 90 85
                                    

Жасмина

Излизам по-рано от работа за да отида до един от магазините наблизо и да потърся една тясна риза и мини пола. Искам да съм подготвена за предстоящото. Искам да го видя като наистина един много лош учител. Да ме изпита на материала,по който преди това е преподал и ако сбъркам някъде да ме напляска. А аз нарочно ще греша за да го направи. 

Трябваха ми точно десет минути за да купя това,което ми трябва.Надявам се да изкараме една задоволителна вечер и да изиграем ролите “учител и ученичка”,както следва.

-Жасмина! - рязко се завъртях,когато чух невероятния му глас. - Качвай се! - За миг се загледах в автомобила и ми направи впечатление,че е матово черна,дълга и със затъмнени стъкла отпред и отзад. Не разбирам от марки коли,но определено ми допадна. - Не беше вътре. - сядам на седалката до него ,усещайки мирис на кожа,на секс,на желание.

-Прескочих до магазина. Исках да те изненадам. - ръката му стисна волана. 

-Така ли?- приглади косата си ,а аз се приближих ,поставяйки ръката си на бедрото му. 

-Не знаеш колко бях непослушна след като тръгна. - прошепвам пред устните му. По принцип не съм толкова смела нито с думите,нито с действията,но с този мъж е различно. Той ме предразполага да се отпусна. Да бъда тази,която дълго време прикривах,а тайно винаги ми се е искало да имам точно такъв партньор в леглото. Като Данаил.

-Ще проверя колко си непослушна...- с два пръста откопча две от копчетата на ризата ми. - ....като те изкарам пред дъската...- сутиена ми се показа пред очите му. - ...и не успееш да отговориш на нито един въпрос...- тембърът му ми докара силна възбуда и инстинктивно се облягам на седалката и разтварям широко крака. В момента не се виждам от затъмненото стъкло и това ми дава предимството да кача крака си върху волана,докато полата се набира все повече и повече. Разкри се тънката линия на бельото ми.

-Не съм чела новия урок,Господин Ангелов! - спускам ръката си за да разтворя устните и линията да се скрие между тях.

-Много лошо за теб. - изписках,когато устата му дръпна срамната устна,след секунда последва и другата. - Ммм...- отдръпна се и запали двигателя,виждайки го как на няколко пъти облиза устните си . - Искам да те оближа. Цялата. Но само, ако си го заслужиш. - свалям крака си,но той го стисна и ме завъртя за да кача и другия в скута му. Облягам се на вратата и притварям очи,когато едновременно шофира и ловко свали сандалите. Няма по -сексапилен мъж от Данаил. Автомобила приляга перфектно на визията му ,както и на начина,по който се държи. Костюмите му са по мярка и нямам търпение да чуя този тембър ,когато реши да ме изпита. 

Мръсни Тайни 🔞🔞🔞Where stories live. Discover now