Жасмина
Първоначално не знаех как да реагирам. Имах два варианта. Да се ядосам пред брат му и да изляза глупачка или да кимна,сякаш не ми пука и връзката ни е повърхностна. Избрах втория. Така е най- лесно,а вътрешно ме заболя и то много. За пореден път той ми показа ,че не е нужно да знам каквото и да било за него. Ние само се чукаме.
-Ще ми кажеш ли къде е тоалетната? - попитах най-спокойно,но Гавраил не е глупав. Усети ме.
-Още като влезеш и веднага в дясно. - усмихнах се,макар да не ми е до това. Преди да вляза във вилата,нечия ръка ме стисна за лакътя,карайки ме да се обърна.- Щом си тук,има за какво. - Не знам какво иска да ми каже с това,но отново кимам като глупачката,която съм .Още с влизането заплаках като малко дете. Знаех си,че не трябваше да идвам,но ето ме тук,наранена и с мъж,който очевидно има съпруга.
Какво трябва да направя? Няма как да се прибера. Извън София сме. И точно това затруднява положението.
Може да се обадя на някого и да дойде да ме вземе. Изваждам телефона от чантата и още с отключването виждам съобщение от тайнственият обожател.
Непознат номер: Дъхът ми спря,когато те видях.
Пръстите ми летят по клавиатурата.
Жасмина: Кой си ти?
Вече искам да знам кой е той. Досега го пренебрегвах заради Данаил,мислейки си,че ще се получат нещата,но жестоко съм грешала.
Непознат номер: Толкова меки устни имаш.
Избягва въпроса ми и това ме кара отново да го напиша,но преди да го изпратя,вратата се отваря и Данаил се появи на прага.
-Търсих те.
-Е,за жалост ме откри. - заключвам телефона и го прибирам в чантата.
-Да поговорим.
-Няма нужда. - опитвам се да го заобиколя,но стои като бодигард и не ме пуска.- Би ли ме закарал до вкъщи? - стоя със сведена глава и не го поглеждам.
-Първо ще поговорим и….
-Направи ме на глупачка пред брат ти. - повдигна главата ми,а неканени сълзи се стекоха по бузите ми. - Толкова ли беше трудно да ми кажеш,че имаш съпруга? - отдръпвам се от пръстите му и отново се опитвам да го заобиколя. В същия момент телефона ми извести за няколко получени съобщения.
YOU ARE READING
Мръсни Тайни 🔞🔞🔞
RomanceПРОЧЕТЕТЕ ИСТОРИЯТА В УЕБ СТРАНИЦАТА :https://www.el3nka90.com/ Поредицата "Мръсни тайни" ще ви поведе към две незабравими истории с леки елементи на БДСМ. Първа книга "Палавата библиотекарка" От многото еротични книги,които прочете палавата Жасмина...