Данаил- Четиринадесета глава🔞

1.2K 78 159
                                    

Жасмина

-Майко, отивам на сватба,а не в манастир.- голяма грешка направих. Не трябваше да я взимам със себе си при избора на рокля.

-Много е разголена.- за мен разголено е ,ако изляза по сутиен и прашка.

-Ох,майко! Виж как добре ми стои. - усмихвам се и си мисля как ще побъркам Данаил с точно тази рокля. Тя е дантелена в син цвят с висока яка и гол гръб. Моделът е изрязан на бюста и има закопчалка в задната част на врата. Малко е къса,но точно заради това я избрах. Безсрамно и секси.

-Стои ти добре,но е къса. Ако...

-Това е целта, майко. Ще я купя. - преобличам се и доволна отивам към касата за да я платя. Майка ми сумти зад мен ,но това е мое решение. Даже не знам защо я взех със себе си. Беше излишно. Тя не престана да се оплаква.

-Ако баща ти я види....

-Отдавна съм пълнолетна и мога сама да преценя какво да облека при такъв повод.

-Ти дори не ги познаваш. - вземам торбичката с роклята и излизам от магазина. 

-Познавам Данаил. - майка ми се намръщи. Очевидно е ,че не го харесват и се чудя защо. Изглежда чудесно. Не е поредния хлапак,който живее с “мама” и да чака на готово. Има работа,апартамент и иска да се реализира като се яви на изпит за доцент. С една дума перфектен. 

-Познаваш го от има няма един месец. - заковах се на място.

-Какво искаш да ми кажеш? -  Не разбирам какъв ѝ е проблема. Хвана ръката ми както винаги е правила и ме подкани да вървя. Като дете обичах да е до мен. Да ме обгрижва и дава цялата си любов,но сега трябва да осъзнае,че вече съм голяма и имам нужда от нещо сериозно. Или по -точно от Данаил Ангелов.

-Искам да ти кажа ,просто да се пазиш. Той е....

-Изнасилвач? Убиец? - отдръпнах ръката си и продължавам да вървя.

-Много е голям за теб. 

-Майко,той не е на петдесет години. - изписках аз,виждайки как няколко човека се обръщат да ни гледат. - Вместо да се радваш,че има сериозна работа и знае какво иска ,а ти го дъвчеш,сякаш е някаква дъвка. Изплюй го и спри,по дяволите. 

-Внимавай с думите! - завъртях очи. Определено беше грешка да дойде с мен. Преди бях щастлива,когато излизахме заедно,но сега е поела ролята си много на сериозно. Чак е дразнещо. 

Мръсни Тайни 🔞🔞🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora