Данаил
Опитвам се да прочета поредното есе ,но не спирам да мисля за Жасмина. От няколко дена я търся,а тя умело ме отбягва. Не знам как да постъпя,но трябва да поговоря с нея. Появата и на двете беше недоразумение.
Гергана прекали и най-безцеремонно е излъгала баща ми,че отново сме заедно за да ѝ даде ключ,а Вихра дойде в най-неподходящият момент да ми връчи документи от ректора,тъй като ѝ казах,че ще отсъствам цялата седмица . Срока за отговор от моя страна е два дена. Подписах ги и след няколко месеца ще се явя на изпит за доцент.
Отново поглеждам към телефона и все още нямам отговор от Жасмина. Трябва да прегледам още двадесет есета,а не мога да се съсредоточа. Не е постъпвала така. Даже не ходи и на работа.
-Имаш ли час? - вдигам глава ,виждайки Вихра да стои на прага на кабинета ми.
-Не! -
-Искаш ли да...
-Не! - прекъсвам я. Много добре знам какво иска.
-Защо? Почти всеки си е тръгнал, а и от известно време те желая. - отмествам есетата и се облягам на стола,взирайки се в стойката ѝ. Три пъти я чуках и беше малко след като си тръгнах от съпругата си. Бях ядосан на всичко ,а тя беше на близо. Веднага поддаде ,но така и не получих удовлетворение. Беше грешен избор.
-Вече не искам да те чукам. - казвам аз без капка емоция. -
-Не го мислиш. - приближи се,а моето изражение е напълно безразлично.- Толкова ми е хубаво с теб. -
-На мен не! - намръщи се.
-Заради съпругата ти ли не искаш?
-Тя няма нищо общо. - хванах ръката ѝ преди да стисне пениса ми.
-Излез от кабинета! - пускам я и вземам едно от есетата. Най-отгоре на листа пише Светослав Величков.
-Донесох ти документите,поне може да ми благодариш.- погледнах я.
-Никой не те е карал. Щяха да ми се обадят. -
-Не може така да постъпваш. -
-Мога. Излез! - Тя не помръдна. - Веднага,Вихра! - изцъка и излезе от кабинета като силно затръшна вратата. Време беше да ѝ кажа да спре да ме тормози,но аз съм си виновен. Не трябваше да се занимавам с нея.
Премахвам мислите за тази безлична жена и се връщам към Жасмина. Имах късмета с тази малка библиотекарка и смело мога да заява,че тя е перфектна от- до,но все още ми е трудно да я допусна до себе си. След Гергана това ще бъде мъчително. Тази вещица беше най-голямата грешка в живота ми. Никога няма да се върна при нея,дори и да загубя абсолютно всичко.
Залавям се за работа и се зачитам в есето на Светослав. Това момче се справя безупречно в моят предмет,но не ми харесва как заглежда Жасмина. Беше неприкрито и нагло от негова страна.
Прииска ми се да напиша 0т.,но не съм такъв човек. Тук съм за да поставя адекватна оценка,а не да го режа от ревност. Пиша 10т. и вземам следващото есе.
След час си тръгвам от кабинета с нагласата да проверя дали Жасмина е в библиотеката. Пътя ми се стори дълъг и така имах възможността да помисля как трябва да започна разговора,ако се срещнем. Освен,че искам да си я върна,Жасмина е нещо повече от сексуален партньор. Тя си помисли,че не я чух като каза,че ѝ се приискало да бъде единствена,но ако сега я видя ще ѝ споделя,че тя ми е достатъчна и друга не искам. Само тя.
Паркирам зад един автомобил малко под входа на библиотеката като набързо събрах мислите си. Тъкмо да отворя вратата и ръката ми замръзна, когато видях Жасмина с някакъв мъж. Изръмжах от прекалената им близост.
Вземам телефона и я набирам за да видя как ще реагира. Погледна към екрана и ми затвори,а в същият момент мъжа се завъртя и неочаквано я целуна.
След секунда се отдръпна и се обърна в моя посока,карайки ме да стисна дръжката с едната ръка,а с другата да ударя волана.
Взирам се в лицето му и си мисля каква смелост трябва да има за да се натиска към Жасмина точно там,където всеки може да ги види,включително и аз.
В момента съм адски озадачен от наглостта на това момче. Особено сега като я хвана за ръка и заедно влязоха в библиотеката,сякаш са двойка.
Не ми остана друго, освен да заключа колата и смело да вървя към входа на библиотеката за да се срещна очи в очи с обожателя на Жасмина. Мъжът с маската.
Моят студент- Светослав Величков.
Край на Първа част!
............................
Внимание!!
За да прочетете продължението на историята,копирайте уеб страницата и влезте!!
https://www.el3nka90.com/
ESTÁS LEYENDO
Мръсни Тайни 🔞🔞🔞
RomanceПРОЧЕТЕТЕ ИСТОРИЯТА В УЕБ СТРАНИЦАТА :https://www.el3nka90.com/ Поредицата "Мръсни тайни" ще ви поведе към две незабравими истории с леки елементи на БДСМ. Първа книга "Палавата библиотекарка" От многото еротични книги,които прочете палавата Жасмина...