Данаил- Дванадесета глава

744 84 25
                                    

Жасмина

Разочарована съм. За втори път му казвам,че съм влюбена,а той ме реже по най-отвратителния начин. Наистина ли съм глупачка и съм влюбена в едно лице? Не знам нищо за него и за това е прав. Но ако ме допусне до себе си,нещата ще се развият по коренно различен начин. Ще имаме нужната комуникация за да се получи между нас,а сега всичко се върти около секса. Все пак на такава връзка се съгласих. 

Но колкото повече се срещаме,толкова повече изпитвам нуждата да съм залепена за него. Не знам какво е това и дали е нормално,но го желая всяка минута. Аз съм луда по този мъж. Луда.

-Жас,добре ли си? - кимам с глава към Мая. - Закъсня. - Знам,но станалото,станало. Нищо не мога да направя. - Жас?! 

-Добре съм! Ще отида до хранилището за пет минути. 

-Аз съм насреща,ако искаш да споделиш.- много е мила,но щом става дума за Данаил,предпочитам да не споделям. Не искам никой да знае за нашата сексуална връзка. Кой знае какво ще чуят ушите ми.

-Благодаря ти! - вървя към края на коридора и преди да отворя вратата на хранилището,някой запуши устата ми с ръка. Започнах да се боря,докато не усетих един познат аромат. На секс. 

-Така значи...- прошепна в ухото ми,докарвайки ми тръпки на възбуда.- ...прегръщаш друг мъж...- ахнах,когато ме притисна към стената и вдигна полата ми за да залепи дланта си по бузата на дупето. - Ядосан съм...- отново ме плесна.

-Защо си ядосан? - пъшкам от начина,по който ме пляска. Боже. Това ми харесва и усещам как соковете ми мокрят бельото.

-Защото не се бяхме разбирали така. - прехапвам устна и натискам дупето си към ръката му.

-Нищо не сме се разбирали. - това го ядоса и получих няколко последователни плесника. Изписках и се опитах да го погледна,но не ми позволи. Закри очите ми с ръка.

-Така ли мислиш? 

-Да,Господин Ангелов! - чувам смъкване на цип и след малко отмести мокрото ми бельо за да влезе в мен. Извих се от дебелината на пениса му. - О-о...винаги съм искала да правя секс в библиотеката. - 

-Нека да се разберем....- отдръпна се и тласна до край. - ....Докато сме в сексуална връзка,ще съм само Аз...- отново тласна,а аз силно изпъшках.- ...Аз..- запуши устата ми с две ръце. - ...Аз..- подхвана ритъм,от който тялото ми буквално изтръпна. Данаил ,знае как да ме накара да се чувствам добре. Знае как да ме докосне,знае как да натисне главичката и да стимулира оргазма. Той е страхотен.

Мръсни Тайни 🔞🔞🔞Où les histoires vivent. Découvrez maintenant