Данаил-Тринадесета глава🔞🔞🔞

1.5K 78 114
                                    

Жасмина

Седя пред компютъра и разглеждам "онлайн заявките". Новата услуга БиблиоМат дава реална възможност на читателите да заемат литература за дома извън работното време на библиотеката. Тя е техническо решение, представляващо клетки тип "локър" с програмируема електронна ключалка с код, поставени на входа на библиотеката. След направена онлайн заявка читателят получава съобщение с номер на клетка и код за достъп. По този начин потребителите имат възможност да получат записаните на читателския им картон книги в удобно за тях време. Ключалката е програмирана да се заключва самостоятелно след определен период от време, така че читателят да няма повторен достъп до клетката, като кодът за достъп е обвързан с номера на читателската карта.

Интересно. Има едно име,което присъства на почти всеки ред,а книгите са еротични. Докато се опитвам да се сетя кой е въпросния мъж,Мая ме повика. Отивам на информация и я виждам да се взира в някаква бележка.

-Какво има?

-Това е за теб. - повдигам вежди,вземайки бележката за да видя моето име.- Виж гърба. - обръщам я. "Ти си най-красивата жена,която съм виждал." - Господин Ангелов?! - поклащам глава. Почерка е друг. - Имаш си обожател.

-Не! Станало е недоразумение. - хвърлям бележката в кошчето за боклук.

-Ясно пише твоето име. - Това го знам и не ме интересува какво пише. Мисля само за един мъж и това е Данаил.

-Е,и?!

-Да не си влюбена в Ангелов? - толкова ли ми личи?

-Нямам шанс с такъв мъж като него.- казвам с отчаяние.

-Защо? Ти си красива жена и знаеш какво искаш. - Трогната съм ,че мисли по този начин за мен,но Данаил ясно заяви каква съм в живота му.

-Благодаря ти,но...

-Няма Но...ще се бориш за него,разбра ли? - не очаквах такива думи от нея. Тя е прикрита във всяко едно отношение и ми е трудно да разбера какъв характер има.

-Опитвам се. -

-Не прави моята грешка. Не се борих и съжалявам. - за първи път е толкова открита пред мен.

-Кой е мъжът? - попитах с усмивка,но нейната така и не се появи.

-Няма значение. Гледай да...

Мръсни Тайни 🔞🔞🔞Where stories live. Discover now