Üzerime giydiğim montun fermuarını çekerken aynadan kendime bakıyordum. Dünkü haberlerdeki takım elbiseli abinin söylediğine göre bugün kar yağacakmış ve ben buna pek hazır değilim.
Tamam kışı çok seviyorum ama beni bekleyen bir tren var. Gündüz ile alemlere akacakmışız gibi sürekli konuyu tatile bağlaması beni utandırıyordu.
Ben, evet Sey' den bahsediyoruz. İltifatlarına otuz iki diş gülerken, evde petek gibi dolaşan ben diyor bunu.
Telefonuma ondan mesaj gelmesiyle tekrar aptal gülüşlerimden birisini takındım.
Gündüz:
Sey: Günaydın yakışıklı.
Kelimeler kayıyor bende,
Gündüz: Yakışıklın mıyım gerçekten?
Şey: He öğlesen.
Köylü Hacer'e merhaba diyelim.
Gündüz: İltifat etmen neden iki dakika sürüyor canım sevgilim.
Şey: Elimizde bu vardı, katlanacaksın artık.
Gündüz: Tamam yavrum zorlama.
Şey: sjshshshsjfgh
Gündüz: Hadi evden çıkta yüzünü göreyim.
Sey: Azıcık özle de öyle.
Gündüz: Yüzünü görmediğim her an özlüyorum ben seni.
Bu çocuk böyle birisine dönüşünce ben bir garip oluyorum.
Şey: Oğlum bana şöyle deme ya garip oluyorum. İçim bir hoş oluyor.
Gündüz:Tam olarak nasıl oluyor?
Şey:
Gündüz: Aynen öyle.
Şey: Geldimmm
Kapıyı açtım ve ayakkabılarımı giyip karşı evden çıkan sevgilimle bakıştık.
Tamam yakışıklı çocuk çok şey yapmayalım ama bu kalp buna dayanmıyor. Yüzündeki gülümsemesi anamın yemeklerini gören bana benziyor.
Bende büyük ihtimal pişmiş kelle gibi sırıtıyorum şu an o ayrı. Anacum damadın yakışıklı çocuk ama sen bizi görsen beni gebertir bizim bahçeye gömersin.
"Sey, annem gidiyor musun?" İzin verirseniz ben bir komiklik yapıp geleceğim. Teşekkür ederim…
"Anne şu an yolda olabilirim bana ulaşamazsan merak etme." Kapıyı kapatıp sokağa çıktığımda bizim mobeselere yakalanmadan Gündüzle karşı kaldırımda yürümeye başladık. Mobese eşittir benim kuzenlerim. Aynı mahallede yaşayacağımızı bana daha önceden söyleselerdi tapuyu almadan önce taşınırdım buradan.
"Vay, çifte kumrular buradaymış." Ben bu Gece denen çocuğu sevmiyorum. Ulan çifte kavrulmuş çekirdek gibi çifte kumrular ne?
"Vay sevdiceğimin ikizide buradaymış," bana yandan yandan bakan Gündüz Gece yanımıza gelince kardeşinin burada ne işi olduğunu sordu.
"Oğlum Melike bana trip atıyor, ne yaptığımı da bilmiyorum. Söylemiyor da, ben bir şey mi unuttum?" Anam kız bunlar sevgiliymis ya. İş başa düştü, sonuçta ben de bir kızım ve kızlar birbirinin dilinden anlar.
"Ben yardım ederim sana ama,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otobüs Durağı / Texting
RandomGece: "Gecen gecemden güzel olsun minik. " Sey: "Gecen gecemden güzel değil, Gece Ama Gündüz Olan."