Abimle çaylarımızı içtikten sonra eve gitmek istediğimi söyledim. Oturduğumuz masadan kalktık, arabaya binip eve geldik. Yolda yediğim bisküvi midemi biraz ağrıtırken anamın kapıyı açmasıyla şok geçirmesi aynı anda olup beni unutmuştu. Evlatlık olduğumu çok iyi biliyordum.
Aralarından sıyrılıp ayakkabılarımı çıkarttığım gibi üst kata çıktım. Anacım arkamdan " Kızım sen kimin kızısın ya? İnsan bir selam verip öyle çıkar yukarıya." diye bağırdığında aşağıya doğru bağırıp ona cevap verdim. "Anne cümlenin başındaki kelimeye dönersen kimin kızı olduğum gayet net ortaya çıkıyor."
"Rüstem bu kızı biz hastanede mi karıştırdık?" her zaman ki diyoloğumuzda gerçekleştiğine göre odama çekilip yatağıma kavuşabilirdim. Ellerimi lavaboya gidip yıkadım ve üzerimi değiştirdiğim gibi yatağımın üzerine bıraktım kendimi.
Midemin titremesiyle acıktığımı düşünmüştüm ki hayır telefonuma Gece Beyden mesaj gelmişti.
Gece: N'aber?
Sey: İzin verirsen uyumayı düşünüyorum.
Gece: Saat 17:20.
Sey: Onu bende biliyorum ama koalayım ben, her saat uykum var.
Gece: Uyurken seni izlesem n'olur?
Sey: Yüzünü görmediğim insana yüzümü göstermiyorum canım.
Gece: Canım?
Sey: Lafın gelişi.
Gece: Tamam ben anladım. :)
Sey: Öyle değil o.
Gece: :)
Sey: Bir fotoğrafını atarsan belki olabilir ama psikolojisi bozuk Duman'a benzediğin için fikrimi geri alıyorum.
Gece: Keşke Duman olabilsem, yanına kıvrılıp saatlerce izlerdim seni.
Sey: Duman öyle birisi değil.
Gece:
Sey: Açım ben, gidip yemek yiyeceğim.
Gece: Ama aynı zamanda benimlede konuşabilirsin.
Sey: Yemeğimi ayağımla yiyemeyeceğime göre bu konuşma burada bitmiştir.
Gece: Dur gitme, bir dakika.
Gitti ve hemen geri geldi.
Gece:
Sey: Kafanı kim kesti?
Gece: Ben ahajaj.
Sey: İnanamıyorum gfghjskd.
Gece: İnandırırız.
Sey: Yav he he.
Gece: Benden bir açıklama istedin.
Sey: Evet.
Gece: Hala istiyor musun peki?
Sey: Evet.
Gece: Zaman istesem senden. Karşına çıktığımda açıklasam her şeyi.
Aklımı karıştırıyorsun yapma bunu.
Sey: Peki,
Aradan beş dakika geçmişti ama bir şey yazmamıştı.
Sey: N'oldu?
Gece: WhatsApp profilin.
Sey: N'olmuş fotoğrafıma?
Gece: Fazla güzel...
Gece:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otobüs Durağı / Texting
De TodoGece: "Gecen gecemden güzel olsun minik. " Sey: "Gecen gecemden güzel değil, Gece Ama Gündüz Olan."