Mesaj yabancı bir numaradan geldiği için şifremi tuşlayıp WhatsApp'a girdim ve cevap yazdım.
Sey: Hı?
0551***: Hı değil, efendim?
Sey: Her neyse, kimsin?
0551***: Şey,
Sey: Şey değil, efendim? hdshsd.
0551***: Gece, yani bana Gece diyebilirsin.
Sey: Peki Gece Bey ya da kimsen artık. Derdiniz ne acaba?
Zıtlar birbirini çekermiş ama bende durum biraz karışık. Delisi peşimi bırakmıyor, akıllısını arasam bulunmuyor.
0551***: Hiç, sabah sabah seninle konuşmak istedim.
0551***: Yani, boş ver.
Bana kal geldi siz sağa dönüp aşağıya doğru devam edebilirsiniz. Dur, geri dön. Ne saçmalıyorum ben? Bakışlarımı yanımdaki adama dikip acaba bana yazan o mu diye baktım. Adama çok dikkatli bakmış olabilirim ki 'bu kız kaçık' der gibi bakıyor şu an bana.
Bakışlarımı telefonuma yöneltip numarasını kaydetsem acaba profilini görebilir miyim? Diye düşündüm. Merak başa bela. Adını "Gece Ama Gündüz Olan" diye değiştirip direk profil fotoğrafına baktım.
Gece Ama Gündüz Olan Kişi
Bu tam olarak ne oluyor? Bizim evin önü mü orası? Karıştırmış da olabilirim.
Sey: Numaramı nerden çaldın?
Gece: Çalmak ve ben, ayıp oluyor minik hanım.
Minik, ben mi? Ulan benim boyum 1.73 kim minik?
Sey: Kaçtı,
Sey: yani boş ver öylesine yazdım onu. Çokta şey yapma lütfen.
Lütfen mi? kelime dağarcığım gelişiyor birisi arabanın önüne atlayan kayınço görevini üstlenebilir mi? Yoksa bu mesajlaşma hiç iyi yerlere gitmiyor.
Gece: Tamam çokta şey yapmam hafjdkhs.
Sey:
Az önce görüldü yedim. Acıkmış olabilirim. HihihihiGece: Hayır, seni unutmasın diye.
Sey: Yol ayrımları neden vardır biliyor musun?
Gece: Doğru yolu bulabilmek için.
Sey: Doğru, yanlış yola girdin 'ABİ BEY' geri dön. Numaramı da sil bir zahmet.
Telefonumu kapatıp tekrar cebime koydum. Beş dakika sonra gelen otobüsle ayağa kalktığımda kapıların açılmasıyla binip kartımı okuttuğum gibi boş bir yeri gözüme kestirip hemen oraya oturdum. Baştan size bir uyarı yapayım. Toplu taşıma araçlarına biniyorsanız eğer rezil olma olasılığınız bin kat daha artıyor.
Yanım boş olduğu için birisi oturduğunda müziğin sesini yükseltir yolculuğuma öyle devam ederim ki şu an aynen bunu yapacak gibi gözüküyor durumum. Yanıma doğru yaklaşan orta yaşlarda bir adam benden izin isteyerek yanıma oturdu.
Müziğin sesini bir tık yükseltip başımı cama yasladım. Telefonum çalmaya başladığında panik atak geçirerek kuyumcu çantasında çalan telefonunu bulmaya çalışan yaşlı teyze gibi telefonumu aramaya başladım. Son anda cebimden yere düşen telefonu alıp kimin aradığına baktım.
"Gece Ama Gündüz Olan Arıyor... "
İlk birkaç bölümü sıkıcı bulabilirsiniz ama 4.bölümden itibaren hikaye başlıyor.
Okuduğunuz için teşekkür ederim:)
Günlük bir bölüm yayımlama fikri, çık aklımdan.
Oy verip, yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otobüs Durağı / Texting
AléatoireGece: "Gecen gecemden güzel olsun minik. " Sey: "Gecen gecemden güzel değil, Gece Ama Gündüz Olan."