ALEV'DEN DEVAM
Ilgaz gittiğinde sadece arkasına bakmak ile yetinmiştim çünkü hala yaşadığına inanamıyordum. Mahperim yaşıyordu! Kardeşim yaşıyordu!
Ama 4 yıldır neredeydi? Ya da beni niye hatırlamıyordu? Ve en önemlisi onun bu mafyalar ile dolu partide ne işi vardı?
Hemen bende salondan çıkıp eve gittim. Aileme bunlardan bahsetmem lazımdı. Kardeşim yaşıyordu!
Araba bindiğimde içimde sevinç vardı çünkü kardeşimi görmüştüm. 4 yıldan sonra kardeşimi görmüştüm ama tek fark saçı kısacıktı. Rapunzel saçlarını kesmişti ya da biri onun saçlarını kesmiştim. Eğer Ilgazı tanıyorsam saçlarını kestirmezdi ama tek bir sorun vardı, sanırım o benim tanıdığım Ilgaz değildi.
******
Eve en kısa sürede varmıştım çünkü aileme Ilgazın yaşadığını söylemem lazımdı. En kötüsü bizi de hatırlamadığını söylemeliydim.
Gelirken Bulut ve arkadaşlarını da aramıştım. Bulut gil Ilgazın ölümünün bizim yüzümüzden olduğunu söyleyip konuşmayı bırakmışlardı. Haklılardı sonuçta bizim düşmanlarımız yüzünden ölmüştü. Pardon ölmemişti öldü olarak gösterilmişti.
Şu 4 yıl boyunca Ilgazı vuranı bulamamıştık. Agah, ben ve babam her gece o şerefsizi bulmaya çalıştık ve devam ediyorduk ama ben Ilgazı görmüştüm. Yaşıyordu!
Kapının önüne gelip kapıyı sertçe vurmaya başladım. Kapıyı açan annem "Kızım ne oluyor? Bulut gili de sen çağırmışsın." dedi telaşla. Hemen içeri girip "Gel anne hepinizin öğrenmesi gereken bir şey var." dedim ve oturma odasına girdim. Annemde arkamdan gelip babamın yanına oturdu.
Atlas "Niye bizi apar topar çağırdın?" diye sordu sertçe. Agah "O sesinin tonuna dikkat et!" dediğinde kavga çıkacağını anladım. Eray, Agaha "Etmezse ne olur söylesene?" dediğinde olay büyümeden söylemeye karar verdim.
"Ilgaz yaşıyor!"
Herkes söylediğim şey ile öylece kalırken Bulut hemen karşıma geçip "Ne demek Ilgaz yaşıyor? Onu gördün mü? Nerede gördün? Alev Söylesene!" dediğinde ard arda sorduğu sorularla konuşmamı kesmişti.
"Bu gün gittiğim mafyaların olduğu partide gördüm onu. İlk inanmadım ama yanına gittiğimde onu durdurdum. O gerçekti hayal falan görmedim." dedim. Atlas "Mafyaların olduğu parti mi?"
Olcay "Hayatım sen iyi misin? Ilgazın orada ne işi olur?" dedi. Evet Olcay ile sevgili olup bir yıl önce evlenmiştik. Biliyorum kardeşimin yasını tutarken evlenmem çok saçmaydı ama babam 'Ilgaz senin Olcay ile evlenmeni isterdi.' dediğinde kabul ettim. Zaten Olcayın dediğine göre Ilgaz Olcayın bana aşık olduğunu biliyormuş. Nereden biliyor hala öğrenemedim.
(Olcay olan şahıs Savaş Özerin oğlu.)
Neyse biz konumuza dönelim.
"Bilmiyorum zaten bana Ilgaz değil Lamia olduğunu söyledi. Ve önemli olan kısım beni hatırlamadı muhtemelen sizi de hatırlamıyor." dedim üzgünce. Hala yanımda olan Bulut "Nasıl bizi hatırlamıyor? Rapunzelim bizi görünce her şeyi hatırlar. Onu bulmalıyız." dedi.
Buluta dönüp "Bulut... Artık onun upuzun saçları yok. Saçlarını kestirmiş." dedi.
Doğu "Benim Ilgaz aşkım saçlarına kıyamaz o bizim dışında herkesin saçlarına dokunmasından korkarken saçlarını asla kestirmez!" dedi. İnan bana Doğu bunu bende çok istedim.
Herkes ciddi olduğumu anladığında bir yerlere dağıldı. Bulut kalktığı koltuğa tekrar otururken dirseklerini dizlerine koyup kafasını elleri arasına aldı. Annem zaten 'Ilgaz yaşıyor!' dediğimde ağlamaya başlamıştı. Babam ise öylece bir noktaya bakıyordu. Agah ve kardeşlerim ise berbat durumdalardı. Atlas gili söylemiyorum bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rapunzel
Teen FictionGerçek ailesi sandığı ama gerçek ailesi olmayan bir kız. Hayata sevgilisiyle ve en yakın 3 arkadaşıyla yaşamaya çalışıyor. Peki kızın gerçek ailesi ortaya çıktığında ne olacak? Bütün hayatı alt üst olan kız. Küçüklüğünü kaybeden bir kız sizce nasıl...