Geniş banyoya ulaşan ikili sanki günlük bir aktiviteymiş gibi hiç garipsemeden banyoya birlikte girdiler.Jimin küçük yavru köpeği kucağından indirip geniş banyonun oldukça geniş küvetinin suyunu ayarlayıp açtı.
Daha sonra Jeonun büyük elleri arasında sıkışmış halde bulunan Rubiyi aldı . Maalesef oyuncak tavşanın durumu hepsinden beterdi . Bu yüzden onu kirli sepetine güzelce yerleştirip dolmuş küvetin yanında duran köpeği suya bırakıp musluğu kapattı.
Jeon da hemen yanına çöküp çırpınan küçük yavruyu sabit tuttu. Jimin az önce yavrunun evde kalmasına karşı çıkan adamın ona yardımcı olması çok güzel bir davranıştı . Bi yandan köpeği köpüklerle yıkarken bir yandan da yanında kaslı kolları ile köpeği tutan adama büyük bir gülümseme bahşetti.
"Neden sırıtıyorsun pembe kafa" Jungkook güzel gülümseme karşısında tüm dengesini kaybetti. Bir insan nasıl bu kadar güzel olurdu ki bu mümkün olmamalıydı. Özellikle de hayatında kendisi dışında kimseye yer olmayan Jungkook için bu denli büyülü olmamalıydı.
Pembe kafanın tepkisi iri adama su fışkırtmak oldu. Jungkook zaten batmış tişörtüne birde köpüklü suyun kirletmesi ile kaşlarını çattı.
"Hey kaşınma pembe kafa" diyip köpüklü suyu bu sefer o fışkırttı.
Jimin kıkırdayıp ellerini teslim olmuş gibi yukarı kaldırdı "ay tamam ya yaşlı dede gibisin" .
"Gösteririm ben sana yaşlı dedeyi" diyip küçük yavruyu küvetten çıkartıp herhangi bir havlunun içine yerleştirdi. Hayvanları severdi özellikle de köpekleri ama gün boyu çalıştığı için ve fazlası ile titiz biri olduğundan evinde hayvan beslemiyordu.
Jimin adamın dediğine kulak asmadan üstündeki büyük sweati çıkarıp ıslak banyoda bir yere fırlattı. Jungkook hala köpek ile uğraşırken Jimin altındaki eşofmanı da çıkarıp sweatin üstüne bıraktı. Banyoya Jeondan önce girmek için küçük bir iki hileye başvurduğunu düşünüp sırıtırken Jungkook arkasına dönüp yarı çıplak çocukla karşılaştı.
Jiminin üstünde sadece uzun bir tişört ve boxer vardı. Jungkook bunu beklemiyordu hadi ama güzel çocuğun uzun beyaz bacakları aklını başından almak ister gibi açıktaydı . Uzun tişörtün açık yakasından belli olan bembeyaz ten bir mücevhermiş gibi parlıyordu. Jungkook daha önce sadece tek bir erek ile birlikte olmuştu onu da çok hatırlamıyordu. Bisexüel değildi erkeklerden hoşlanmazdı cinsel yada başka bir anlamda. Ama Kim Jimin denilen küçük , sevimli baş belası pembe kafa adlı melek onu kendine mıhlamış gibi sürekli çekiyordu.
Jeonun tüm damarlarındaki kana karışan arzu ona belki de hiç kimsenin ondan beklemeyeceği bir şey yaptırdı, Jimini kendisi ile birlikte geniş küvete düşürdü. Tek amacı Jimini kızdırıp sevimli hâline gülmekken Jimin tamda kasıklarına oturmuştu kendini toparlar toparlamaz.
Jungkook sırtını küvete dayamış elleri ise yarı çıplak çocuğun bacaklarını bulmuştu düşüşun etkisi ile. Küvetin içindeki suyun büyük bir kısmı etrafa saçılmışken ikilinin gözleri kocaman olmuştu.
Jungkook kasıklarındaki baskı ve yumuşak kalçalar ile sertleştiğini hissederken Jimin inlememek için dudağını ısırıp kaygan küvetten çıkmak için debelenmeye başlamıştı. Ancak bu ikisi için işleri daha da karışık hâle getirmişti . Yüzleri o kadar yakındı ki Jungkook tanrının onu bugün sınamak için özellikle mesai yaptığını düşünüyordu. Dolgun pembe dudaklar o kadar yakındı ki Jungkook kendini bu sefer tutmadı özellikle de Jiminin yumuşacık kalçaları tamda kasıklarındaiken .
Hile yapıp Jeondan önce banyo yapacağını düşünen Jimin tamda zafer dansını yapacakken Jeon onu kendisi ile birlikte küvete çekmişti. Buraya kadar herşey yolunda giderken yanlışlıkla üzerine oturduğu yer yine ve yine hormon savaşı verdirmişti Jimine . Altında kabaran şey Jimine zevk veriyordu resmen. Birazcık daha burada kalırsa Jeonun büyük memelerini bile avuçlayacak kadar kendini azmış hissediyordu. Bunların olmaması için ayağa kalkmak için çabaladığında işleri çok daha zor hâle getirmişti . Dudakları neredeyse Jeonun ince dudakları ile temas edecekken gözleri kararmış Jeon noktayı koyup iki et parçasını birleştirmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTİST
FanfictionDünyaca ünlü oyuncu Jeon Jungkook korumasının küçük kardeşine aşık olur .