Hiç bir kızgınlık yada öfke sonsuza kadar sürmez nitekim Jiminin ki de sürmemişti. Eunwoo 'nun evinden geleli çoktan iki gün olmuştu bile ve Jiminin çokça sevdiği iki kişiye olan kırgınlığı da nerdeyse geçip gitmişti.
Zaten abisi ve sevgilisi iki gündür deyim yerindeyse adeta etrafında pervane olmuştu . Her istediğini o ikisine yaptırıyor bunun üzerine birde trip atıyordu. İkisi gıkını çıkarmasa bile yine de ikisinin birazcık daha sürünmeleri konusunda herkes hemfikirdir değil mi?
" Daha kaç kere istemediğimi söylemem gerekiyor Jungkook hyung "
"Hyung diyip durma ayrıca onun getirdiği tatlıyı yemişsin benimkini de yiyeceksin"
" Artık Jungkook hyung diyeceğim çünkü hatırladığım kadarıyla benden ayrıldın ve sen de bilirsin ki kendimizden yaşça büyük olanlara hyung diye hitap etmemiz gerektiğini ayrıca canım artık tatlı çekmiyor "
" Daha kaç kere pişman olduğumu söylemem gerekiyor o gece için "
"Bilmem umrumda da değil çünkü siz beni dinlememiştiniz eh ben de büyüklerimden gördüklerimi uyguluyorum "
"Pembe kafalı aşkım beni süründürmek hoşuna gidiyor değil mi "
" İmmmm biraz daha yalvarırsan belki buna karar verebilirim "
*Ayrıca Jungkook hyung ilaç saatim geldi rica etsem şu çekmeceden verir misin "
Jungkook çocuğun dediği şeye kısıkça" hyungunu sikeyim "diyip çekmeceden Jiminin ilacını çıkarmıştı. Çocuğa bir bardak su ile birlikte verirken Jimin "su verenlerin çok olsun hyung"dedi şakacı bir şekilde.
"Su verenleri birlikte yapmaya ne dersin bebeğim " Jungkook Jiminin elindeki bardağı alırken geri çekilmek yerine çocuğun üzerine iyice eğilmişti.
Jimin iri adamın dediği ile neredeyse bir boğulma krizini atlatarak " o iş artık yaş hyungcum"dedi.
Jungkook tam elini çocuğun üzerinde ki battaniyenin altına koyacakken dış kapının açılma sesi duyulmuştu ardından da içeriye Namjoon ve babaannesi girmişti Jiminin . İkili salondakilere selam verip ellerinde ki poşetleri mutfağa bırakmış ardından salona geri döndüklerinde Jiminin yanaklarından öperek koltuğa oturmuşlardı.
"Çok teşekkür ederim Jungkook oğlum, biz gelene kadar torunuma göz kulak olduğun için" yaşlı kadın genç oyuncuya hitaben konuşmuştu.
"Ne demek efendim Jimin benim sevgilim "dedi.
Namjoon ise" sen artık evine mi gitsen iki gündür bizdesin de "dedi kardeşinin saçlarını okşarken.
Babaannesi ise büyük torununa sus işareti yapıp"Namjoon sus bakiym o da artık bu evin bir bireyi"diye yükseldi. Jungkook Namjoona gizliden işaret çekip yaşlı kadına döndü"teşekkür ederim efendim " dedi mahcup görünmeye çalışarak.
Yaşlı kadın genç oyuncunun elini sıkıp ayağa kalktı" ne demek oğlum ayrıca bu akşam için çok güzel yemekler yapacağım hep birlikte yiyelim " diyip mutfağa doğru yürümeye başlamıştı.
Jimin ise babaannesi gözden kaybolunca Rubiye sıkıca sarılıp diğer ikiliye sırtını dönmüştü. İkisine de hâlâ affetmiş değildi hem böyle sürünmeleri çok hoşuna gidiyordu.
Namjoon kardeşinin yanında oturan adama "kalk oradan senin yüzünden kardeşim sırtını döndü" dedi.
Jungkook ise yerinden milim kıpırdamadan" neden kalkacak mışım o benim sevgilim hem ne malum benim yüzümden olduğu " diye konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTİST
FanfictionDünyaca ünlü oyuncu Jeon Jungkook korumasının küçük kardeşine aşık olur .