29

1.8K 187 25
                                    

"yah çık odamdan hyung valla çıkmazsan ağazım çıkana kadar bağırırım " Jimin kapıyı kilitleyen iri adamdan uzaklaşmaya çalışırken konuştu. 

" İşimiz yarım kalmıştı bebeğim onu halledip çıkacağım hemen" Jungkook geri geri yürüyen sevgilisinin küçük adımlarına büyük adımları ile karşılık veriyordu.

" Bir arkadaşa bakıp çıkacağım de tam olsun "demişti küçük olan sinirli bir şekilde aynı zamanda sırtı duvara çarpınca durmak zorunda kalmıştı. 

Jungkook ta onun hemen dibinde durup konuşmuştu " bebeğim her şey şu abin yüzünden herif yakınlaştığımız her anı itinayla mahvediyor". 

" Orada dur bakalım koca memeli ay yani Jungkook bey abime herif deme ve ayrıca seni affetmedim  onun zaten bir devamı olmayacaktı " Jimin dibinde biten adamı bu sefer minik ellerini siper ederek durdurmaya çalışmıştı. 

" Aşkım benim öpeyim bi sen affedersin zaten " Jungkook küçük elleri kendi elinin içine hapsedip Jiminin başının üzerinde sabitlemişti . 

"O nasıl olacakmış acaba" Yüzüne doğru yaklaşan adam yüzünden Jiminin beyni çoktan puf olup gitmişti. Hem elleri de başının üzerinde bağlı olduğu için karşı koyamazdı ki . Gerçi buna karşı koymak istemiyordu zaten sadece işi yokuşa sürmek kesinlikle daha eğlenceliydi. 

"Göstereyim bebeğim"ve göstermişti Jungkook ,minik sevgilisine.. Dudakları buluşur buluşmaz da karşılık almıştı hemen Jiminden. Minik sevgilisinin ince belini sıkıca tek koluyla sararken diğer eli ile hala Jiminin bileklerini tutuyordu.  Dudakları ise Jiminin kırmızı dudaklarını hapsetmiş bir şekilde emiyordu. Dili Jiminin ağzının içini talan ederken odada ikilinin boğuk inlemeleri duyuluyordu. 

Bir ön sevişme kıvamında geçen öpüşme!eri nihayet sona erdiğinde ikisi de nefes nefese kalmıştı. Jungkook  odada ki küçük yatağın başlığına sırtını dayamış bir şekilde nefeslenirken Jimin onun hemen üzerinde dinleniyordu. Bir süre sonra   aralarında ki sessizliği küçük olan bozmuştu.  

"Özür dilerim" demişti içten bir şekilde koca sevgilisinin yüzüne ve tam da onun büyük siyah gözlerinin içine bakarak. Jungkook bunu beklemiyor olmalıydı ki  kaşları şaşkınlıkla havaya kalkmıştı. Ve Jungkook bunun gerekli olmadığını söylemek için ağzını açmıştı ki onu Jimin durdurmuştu. 

"Lütfen bekle sözümü bitireyim , şu anda her ne kadar sen kendini affettirmeye çalışsan da hatalı olan taraf bendim. Yalan söylememem gerekiyordu bu çok kötü bir davranıştı. Güvenini kırdım hemde iki kere ama yemin ederim ben sadece açık sözlü olmak gerekirse popüler olmayı sevmiştim ve birazcıkta kendi paramı kazanmak istemiş olabilirm. ". Jimin ömründe ilk defa bir şeyin üzerinde bu kadar düşünüp cümle kurmuştu. Normalde verilen kompozisyon ödevlerinde bile kafasını yoran biri değildi. Ve kendi söyledikleri gözlerini doldurmuştu. 

Jungkook küçük sevgilisini kendine çekip sıkıca sarıldı. Jiminin narin bedeni onun koca bedeni arasında kaybolurken  konuşmaya başlamıştı.

"Yavrum bak ben hayatımda ilk defa birine karşı bir şeyler hissettim ve şansa bak ki oda sensin"Jungkook şakacı bir şekilde söylese bile Jimin hemen onu ittirmeye çalışmıştı.

"Hele hele beğenmiyor musunuz bay Jeon  hem beni kimler kimler istedi de ben şey etmedim  " Jimin alınmış bir şekilde cevap vermişti sevgilisine.

Jungkook onu tekrar kolları arasına hapsedip devam etmişti "  devamını dinle önce bi güzelim şansa bak ki o sensin ve bu beni dünyadaki diğer 8 milyar insandan daha şanslı kılıyor.. Sen benim şansımsın  sana ilk andan beri abayı yaktım hemde öyle böyle değil haa. Sırf bu yüzden bile senin ne hissettiğini ne düşündüğünü bilemem onu hayatımın merkezine koymam gerekirken ben aptallık edip seni dinlemedim. Aşkım pembe kafam senden özür dilerim ". Jungkook nihayet bitirdiğinde Jimin daha da fena ağlamaya başlamıştı. Başını iyice gömmüştü koca memelere

-mum etmişim ben bunu hee 

-Kim Jimin etkisi  go girl 

- bende seni çok seviyorum aşkım koca memelim

- ayy sevgilimin memeleri de pek bir rahat 

-yerim ki seni ben 

"Bebeğim lütfen artık ağlama benim yüzümden zaten çok ağlamışsın sana kıyamam ki ben".

Jimin  onun göğsünde dinlenirken boğuk bir sesle konuştu" doğru ya senin yüzünden çok ağlamıştım zaten   sana bir daha küseyim o zaman "  Jimin başını nihayet kaldırdığında Jungkook onun dediği şeye kahkaha atmıştı.

" Hayır bir daha küsmek yok " .

Jimin elinin tersiyle gözyaşlarını silip "niyeymiş o istesem küserim bak küstüm bile" cümlesini bitirdiğinde ağzına bir fermuar çekmişti Jimin.

Jungkook onu altına alıp gıdıklamaya başlamıştı " yaa pamuk şekerim niye hemen küsüyorsun ki hem söyle bakayım seni kimler kimler istemiş bende bileyim". 

💦💦💦💦💦💦💦💦💦

🛑 Öncelikle depremden etkilenen herkese çok çok geçmiş olsun allah yardımcıları olsun. Gerçekten çok zor bir durum.  Umarım herkes iyidir Bunu zamanında bizzat yaşamış biri olarak nasıl bir his olduğunu biliyorum maalesef 😓. 

 🛑 Kısa bir bölüm oldu farkındayım birazcık elimi yaktığım için şimdilik bu kadar diyebilirim. Aynı zamanda FİNALE yaklaştık diyebilirim ne düşünüyorsunuz? Bölümü yayınladım çünkü daha fazla bekletmek istemedim. 

















ARTİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin