13

3.4K 305 102
                                    

Büyük bir  özenle hazırlanmaya başlamıştı genç çocuk. Elini hiçte korkak alıştırmayacaktı . Genel de pofuduk şeyleri giymeyi severdi Jimin eh bilirsiniz rahatına epey düşkün biriydi.  Ama şeytanlarının  onu dürttüğü zamanlarda olmuyor değildi. Arada internet sitelerinde normal hayatta pekte tercih etmeyeceği  ​​bazı şeyler sipariş etmişti. Jeonun evine geldiği günde şeytanları  onu rahat bırakmamış lazım olur diye yanına onlardan bir iki parça almıştı . Sonuçta çok ünlü birinin evinde kalacaktı illaki onları giyeceği bi an olurdu. . 

Pantolonu dizdiği yerden alıp çıplak bacaklarına geçirdi,  üzerine de tüm göğsünü boydan boya çıplak gösteren bi tişört giyindi. Pantolonun zincirleri o kadar hoş durmuştu ki bir kaç fotoğraf çekmeden duramadı. Tişört tamda olduğu yerde belini çok güzel gösteriyordu. Giyinme işlemi bitince yüzüne her zamankinden biraz daha iddialı bir makyaj yaptı, özellikle de dudaklarına parlak bir şeftali tonu sürdü. Jeonun az önce dudaklarına olan aç bakışlarını yakalamıştı genç olan .

Son olarak pembe uzamış saçlarını alnının iki yanına dalgalı olacak şekilde serbest bıraktı. Minik parmaklarına bir kaç eklem yüzüğü taktıktan sonra kulağına sallanan bir çift zincirli küpe taktı. Tamamen hazırdı şimdi.  Eline havanın akşam soğuk olma ihtimaline karşın örgü bir pembe hırka aldı ve odasından çıkıp salına salına merdivenlere yöneldi.

Kadının bütün flört çalışmaları Jeonun cansız cevapları ile son buluyordu . Jimini görmeden önce bahçede o kadar da çekilmez değildi kızıl saçlı kadın ama Jiminin o tatlı kıskanç hallerini gördükten sonra Jungkookun tek istediği Jimini sabahlara kadar öpmekti.

"Ah Jungkook-shi nerde kaldı bu çocuk geç kalabiliriz ,magazin çoktan oraya ulaşmış bile" pek çok erkeğin etkileneceği bir ses tonu ile konuşuyordu kadın. Ama Jungkook bunu duymak bile istemiyordu , kendini biraz daha geriye çekip " ben bir bakayım"diyip merdivenlere yönelmişti.

 Merdivenleri  bitiremeden Jimin belirmişti bile. Ama ne belirmek . Gözlerini birden çok kırpma gereksinimi duydu Jungkook çünkü bu güzellik gerçek olamazdı. Jimin  hayatında gördüğü en güzel şeydi bunu zaten günler önce kabul etmişti. Bu bilgi artık eksikti o dünyanın en sexi,en çekici ,en baştan çıkarıcı kişisiydi aynı zamanda. Jungkook üst üste bir kaç kere yutkundu yeni ergenliğe girmiş biri bile Jeonun şu anki durumu ile kıyaslanmazdı. 

İncecik beli , kasık çizgisi , göğüslerinin ortası tamamen açıktaydı Jiminin . Ve o kalçası aklını kaçırtacak kadar güzeldi. O kadar dalmıştı ki pembe kafaya çocuğun kıkırdayışı bile onu zar zor çekip almıştı.

" Çok hoşuna gitti galiba gözlerini alamadın da Jungkook-shi"

"Gitti bunu inkar edemem " hiç saklama gereği duymadı hoş duysa bile her şey ayan beyan ortada öylece duruyordu.  

"Ama sen böyle bir yere gelemezsin" gelemezdi çünkü çok güzeldi normalde değilmiş gibi birde yarı çıplak bırakmıştı kendini. Herhangi birinin gözü Jimine değerse, Jungkook kendini tutacağından emin değildi. 

" Ah buna ben karar veriyorum hyungie ".

Jimine bir adım yaklaştı,her söylediği kelime de birazcık daha kısaltma gereği duydu mesafeyi "ben karar vereceğim bu sefer çünkü bana emanetsin ve inan bana "

Nefesleri birbirine karışacak kadar yakındı ikili. Merdiveninin başında ki duvara yaslanan Jiminin üzerine doğru yaslanmıştı genç oyuncu. Bu yakınlık ikilinin kalp ritmini değiştirse bile geri adım attıramadı ikisinede .

" Kendimi koruyabilirim tekvando biliyorum hemde kara kuşak"

Jungkook çocuğun dudaklarına dalmış kendisi ile büyük mücadeleler veriyordu. Daha bu sabah red yemişken adım atmaktan çekiniyordu. Bu yüzden dolgun dudakları izleme işini bir kenara bırakıp çocuğun dediklerine odaklandı.

ARTİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin