Yeni Hikaye

3K 174 93
                                    

Sanırım bunu ben açıklayabilirim. Sanırım bunu ben açıklayabilirim. Sanırım bunu ben açıklayabilirim...

Ses kulaklarımda yankılanıyordu. Bi yandan bir rüya olduğunu düşünüp rüya bile olsa sesini duymanın verdiği heyecanı yaşıyor bi yandan da eğer gerçek olmazsa yaşayacağım hayal kırıklığını düşünmeye başlıyordum. Eğer bu bir rüyaysa bu sefer gerçekten dayanamazdım.

Sam in gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Ve bir anda üstüne aniden su dökülmüş ateş gibi sönüvermişti. Bütün sinirinin yerini şaşkınlık almıştı. Elfler tepkisizdi. Arog ise sırıtıyordu. Ve.. büyücüler. Onlar da sırıtıyordu. Sanırım yavaş yavaş ben de anlayanlar bölümüne geçiyordum. Arkamdan adım sesleri gelmeye başladı. Yaklaşıyordu. O yaklaştıkça bütün bedenim gerilmeye başladı. Ses arttıkça ne yapacağımı nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum. Tek yaptığım kendimi kasmaktı. Ben hâlâ oturur vaziyetteydim. Belki de arkamı dönmeye korkuyordum. Ya da nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum. İyice yaklaştığında adeta nefesimi tutmuştum. Kalbimin ne derece hızlandığından bahsetmiyorum bile. Bu hissi tanıyorum. Oydu işte. Sam arkamdakine bakmayı bırakıp bana döndü. Nasıl bir tepki vereceğimi merak ediyordu sanırım. Ya da nasıl tepkiler verdiğimi. Sam hariç herkes tekrar yerlerine oturdu. Sam sağımda ayaktaydı. Arkamdaki ses kesildi. Tam arkamdaydı!
Elim ayağım buz kesmişti. Benim de heyecanlandığımda veya bir duyguyu çok yoğun yaşadığımda verdiğim tepki buydu.
Arkamdaki ellerini omuzlarıma koydu ve kulağıma fısıldadı. "Sakin ol" Nefesi tüylerimi ürpertmişti. Tuttuğum nefesimi hatırladım ve hepsini bi anda salıp derin bir nefes aldım..

Hızlı bir şekilde ayağa kalktım ve arkama döndüm. Oydu işte. Yüzümdeki sırıtışa engel olamadım. Ve birden boynuna atlayıverdim.

LUSİ-Lukeee! Seni aptal! Nerelerdeydin?!

Aslında bu bir soru değildi. Onu o kadar çok özlemiştim ki. Ben bile bu kadar çok özlediğimi bilmiyordum. Belki bastırdığım bütün o duygular şu an günışığına çıkıyordu. Ve çok da benlik olmasa da bir duygu seli yaşadığım bariz belliydi. Boynuna daha çok sarıldım. O da karşılıksız bırakmadı tabi. Bir on on beş saniye kadar bu halde durduk ve ardından sahte bir öksürük yankısı bütün salonu doldurdu. Bu tüm sorularımı sonraya ertelemem gerektiğini anlatan bir öksürüktü. Luke un boynundan indim ve gerçekten burada olduğuna son bir kez kanaat getirmek için gözlerinin içine baktım. Buradaydı. Buradaydım. Biz, beraberdik. Tekrar... Ve bir daha gitmesine asla izin vermeyecektim.! Asla!...

Luke beni koltuğuma oturttu ve kendisi de solumdaki koltuğa geçti. Sam hâla ayaktaydı. Arog'a baktı. Arog la aralarında sessiz bir münakaşa geçmiş gibiydi. Ve sonunda istemeyerek de olsa Sam de oturdu koltuğuna. Arog girdi söze o gür ve kalın sesiyle.

AROG- Herkes geldiğine göre artık başlayabiliriz. Luke sen başla istersen. Bize söylemek istediğin bazı şeyler olduğunu düşünüyoruz. Haksız mıyız?

LUKE- Hayır Arog. Haklısınız. Söyleyeceklerim bi hayli fazla ve de çok önemli. Herşeye sondan başlayacağız... Çünkü aslında asıl hikaye bittikten sonra başlıyor...

OKULLAR AÇILDI VE YEPYENI BIR SENE BAŞLIYOR. ( bazılarımız okulların açılmasını istemiyordu biliyorum* ornegin yazarınız. :) ) ELLESMERA HAKKINDA VE YAZARLIK KARIYERIM HAKKINDA ÇOKCA DÜŞÜNDÜM VE SONUNDA BIR KARARA VARDIM.

Bildiğiniz gibi bir kitap yazmak özellikle belirli bir kitleye sahip olunca oldukca zorlaşıyor.Ellesmera benim için yazarlık dalındaki ilk acemi işim. Bu yüzden tam kurgulayamadan ve biraz da fazla abartarak yazmış olabilirim. Bu nedenle kitabı bırakmayı düşündüm ama sonra dedim bu okurkuşlar ne yapacak? Ben onları yerinde olsam ne hissederim? Gibisinden... Bu yüzden Ellesmera'yı biraz sadeleştirerek ve yepyeni bir kurguyla sizlere sunmaya karar verdim. Önceki bölümleri silmeyeceģim*yazarınız biraz üşengeç de. Onun yerine dediğim gibi sadeleştireceğim. Ve yeni olaylarla yeni kurgular eklenecek. 2015 - 2016 Eğitim Öğretim Yılı hepimize hayırlı uğurlu olsunnn..
NOT: Bu arada bir ara yeni bir kitaptan bahsetmiştim. Onu da Ellesmera'nın ilk kitabını bitirdiğimde yazarım artık inşallah. ;)

Derslerinize sıkı çalışınn:) Görüşmek üzere..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ellesmera PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin