O kim? Kim kim kim?

2.3K 161 11
                                    

Etrafı aramaya başladım. Bir iz veya arkasında herhangi bişey bırakmış olmalıydı. Sam de benim yaptığımı yapıyordu.Birden çimenlerin arasında bi bileklik buldum. Bu... Bu bileklik. Ama olamazdı. Hayır olamazdı.

#GEÇMİŞ#

Sıkıldığımı söylemiştim ve Luke beni eğitimden kaçırıp odama getirmişti. Ben de onu içeri aldım ve dünyadaki eşyalarımı gösteriyordum. Genelde parfümlerim hırkalarım ve bilekliklerim erkek şeyleriydi. Evet evet ben çok acayip bi insanım biliyorum. Neyse işte. Bileklilerimi gösterirken bi tanesini eline aldı.

LUKE- Bu güzelmiş.

LUSİ- Öyle mi?

LUKE- Evet.

LUSİ- O zaman bu bileklik senin.

dedim ve bilekliği elinden alıp bileğine taktım.

LUKE- Gerçekten mi?

LUSİ- Evet. Benden sana küçük bir hediye.

LUKE- Aldığım en güzel hediye.

dedi ve sarıldık....

## ŞİMDİ##

Burdaydın. Burdaydın ve beni izliyordun. Niye kaçıyorsun Luke? Niye? Artık beni istemiyor musun?

Gözlerim doldu ve dizlerimin üstüne çöktüm. Sam de yanıma geldi. Sorularını duyamıyordum. Gözlerimden yaşlar boşalmaya başladı. Niye böyle yapıyordu? Niye canımı yakıyordu? Benden intikam mı alıyordu.?

Ağacın dibinde ağlamam bitmiş ve derin derin bilekliğe bakıyordum. Sam de bana bakıyordu. Ayağa kalktım üstümü silkeledim ve bilekliği bileğime taktım. Yanaklarımdaki nemi ve gözlerimdeki son damlaları sildim.

LUSİ- Hadi Sam. Gidelim.

SAM- Peki.

LUSİ- Bunu Arog a anlatmalıyız.

SAM- Tamam hadi gidelim.

Arog un yanına gittik.

LUSİ- Sana bir iyi bir kötü haberim var Arog. Tabi bir de sorum.

AROG- Ahh yine mi! Lütfen iyi haberden başla. Uzun zamandır iyi bir haber almıyorum çünkü.(!)

LUSİ-Peki. İyi haber şu ki eğitimlere hızla karşılık veriyorum ve enerji aktarımında da çok başarılıydım.

AROG- Bu çok iyi bi haber Lusi. Şimdi de alışkın olduğumuz habere gelelim.

LUSİ- Ah evet. Biz Sam le çalışırken biri ağaçların arkasından bizi izliyordu.

AROG- Öyle mi? Şimdi de soruna gelelim.

LUSİ- Ne? Arog sana birinin bizi izlediğini söylüyorum ve sen bunu hiç umursamıyorsun.!

AROG- Bak Lusi. Rahatım çünkü Gora ya kötü düşünceli biri giremez. Ya da kötü biri. Kalkan çok güçlü.

LUSİ- Nasıl ya? Arog o Luke tu. O burda ve sen bunu benden gizliyorsun değil mi?

AROG- Yok öyle bişey Lusi. Eğer şimdi devam etmezsen seni dinlemeyeceğim.

LUSİ- Peki Arog. Tamam. Sana söyleyeceğim şeye gelirsek. Halüsinasyon görüyorum. Ama gerçek. Yani öyle bişey.Bu çok yeni bişey.Gözlerimin önünde beliriveriyor. Çok net değil , bulanık da değil. Ağaçların arasındaki şeyi de bu sayede gördüm. Yani Luke un gölgesini!
son cümlemi bastırarak söylemiştim.

Ellesmera PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin