İyice uykumu alana kadar uyumuştum.Daha bir rahatlamış, daha bir dinç hissediyordum. Birden aklıma uyumadan önce yaptıklarım geldi.Tanrım!!
Birden yattığım yerden sıçradım.Nerde olduğumu biliyordum ama yine de şöyle bir bakmak istedim.Gemide olduğumu görünce biraz daha rahatladım.Geminin tasarımı daha önce hiç dikkatimi çekmemişti. Hiç tahmin ettiğim gibi olmuyordu hiçbirşey. Geminin içi çok farklı dizayn edilmişti. Ev gibiydi. Ama bildiğimiz evlerden değil kral dairesi gibi bir yer. Işıklar genelde açık renkteydi. Ben öylece etrafa bakarken yanlışlıkla bir masaya çarptım ve üzerindeki şey yere düşüyordu ki. Refleks olarak ellerimi o eşyaya yönelterek ''durr! '' diye bağırdım. Eşya havada asılı kaldı.İnanamadım!
Bu nasıl bir sihirdi.?Bu nasıl bi şeydi?
Ve ben... Ben sihir yapıyordum.. Önce gemiyi kaldırmam ve şimdi de bu. Böyle şeyler daha önce olmuyordu. Peki neden şimdi olmaya başladı? Ne değişti.? Küçük bir detay farketmiştim.Sihir yaptığım zaman bileğimdeki yıldızlardan biri parlıyordu.Yine kafamda birsürü soru dolaşıyordu. Ve yine ben böyle düşünürken Luke ;
LUKE-Eğer istersen sorularını cevaplayabilirim..
diyerek kapıyı tıkladı.
Yine düşüncelerimi dinlemişti.Ama uzatmayarak girebileceğini söyledim.O da içeri girdi.
LUSİ-Yine düşüncelerimi dinliyordun değil mi?
LUKE- Evet:)
LUSİ- Neden?
LUKE-Bu benim elimde değil Lusi. İstesem de istemesem de düşüncelerini duyuyorum.
LUSİ-Peki. Tamam.Bunu fazla uzatmak istemiyorum.
biraz sessiz kaldık.Ve ben bu sessizliği bozdum.
LUSİ-Eee. Buraya sessiz sessiz durmak için gelmedin değil mi? Başla bakalım.
LUKE- Neye başlıyım?
LUSİ- Lukee! Beni uğraştırma. Madem düşüncelerimi duyuyorsun neleri merak ettiğimi de biliyorsun o zaman?
LUKE-Senden duymak isterim? Çünkü ne soracağın tam olarak belli değil Lusi. Haksız mıyım?
Aslında haklıydı.
LUSİ- Tamam o zaman.Öncelikle ben ne yaptım? Yani.. O yaptığım şeyi nasıl yapabildim?
LUKE- Çünkü korkuyordun.Çok fazla korkuyordun Lusi. Ama senin sandığın gibi o canavarlardan değil! Garjzla yı kaybetmekten korkuyordun. Garjzla senin bir parçan. O canavarlar bunu senden almak istiyorlardı. Ama sen Garjzla nın yardımıyla içindeki sihri açığa çıkardın. Ve onu korudun.Sihir senin içindeydi zaten. Sadece biraz konsantre olman gerekiyordu yada bunun gibi büyük bir şokla onu açığa çıkarman..
LUSİ- Vay canına! Bu ... Bu sihir ... Bu sihir benim sihrim.İnanılmaz.Ve çok güzel. Peki sihrim Garjzla gibi beni kontrol altına alabilir mi?
LUKE- Hayır Lusi. Sihir senin soyunda var. Sihrin gücü sonsuzdur. İş sadece onu açığa çıkarmaktır , odaklanmaktır. Garjzla ise size sonradan gelmiş bir güç. Sihrini istediğin gibi kullanabilirsin ama Garjzla ile sadece bir bütün olabilirsin.
LUSİ- İlginç. Merak ettiğim bir diğer konu ise sihir yaparken bileğimdeki yıldızlardan sadece biri parlıyor.Neden ikisi değil de biri?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellesmera Prensesi
FantasyBeğeneceğinize Eminim Hadi daha fazla oyalanmayın Prenses yola çıktı bile ;) Ellesmera isimli bir krallığın prensesi ve büyük gücün varisi ve koruyucusu olan Lusiana kendini normal bir insan sanıyor. Ellesmera isimli bu ülke aslında eskiden mutluluğ...